Hallitsijanaiset

Anonyymi

NAISTEN HALLINTAVALTA HYVÄ VAI HUONO ASIA?

EU tarkoittaa hallintavaltaa ja siinä suurin hallitsijavalta on Stasi-vihervasemmisto geenisellä Valtakunnan Kansleri Merkelillä. Jälki on ollut sen mukaista.

Kirkoissa ja politiikassa vaikuttaa myös naisten halintavalta - hallintavalta on aina negatiivista vaikutuksiltaan esim. sukupuolten häivyttäminen kasvatuksella ja lainsäädännöllä. Jokainen saa olla sitä sukupuolta miltä tuntuu.

Onko naisista kirkkojen rakentajiksi?

Jumalan valtakuntaa voi verrata isäntään (Matt. 20:1-2) eikä emäntään.
Hallitsijanaiset pyrkivät ensimmäisiksi (Matt.20:16) joka on vaarallista.

23

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa yhden ihmisen rikkomus ja teko Roomalaiskirjeen 5:12 mukaan.
      Onko kyseessä Eeva?

    • Anonyymi

      Room. 5:14 vastaa kysymykseesi: "niitäkin, jotka eivät olleet syntiä tehneet samankaltaisella rikkomuksella kuin Aadam, joka on sen esikuva, joka oli tuleva".

      • Anonyymi

        Kenen saatana sai houkuteltua?
        Näkikö Aadam käärmettä?
        Ketä Eeva hallitsi ja houkutteli?

        Luepa Raamattua niin viisastut.


    • Anonyymi

      Luin että Merkkeli pakkaisi kompsunsa ja kampsunsa.

    • Anonyymi

      Jos luet tahi kun luet Raamattua, vaihda mielessäsi sanan ihminen, sanaa mies, miten se sitten taipuu eri kohdissa ja lue asia uudelleen.

      • Anonyymi

        Vai että joku harhaämmä ojentaa ettei saisi puhua naisista.
        Raamatussakin puhutaan naisista ja miehistä.
        Jopa varoitetaan naisista.


    • Anonyymi

      Käykää pojat katsomassa maailmalla patriarkallisia yhteisöjä. Ne ovat näyteikkunoita siihen, mitä miehet ovat saaneet aikaan. Sotaa, väkivaltaa, ihmisoikeuksien rikkomuksia, valtavat tuloerot, kouluttamaton kansa. Näissä yhteisöissä ei ole hyvä olla miesten eikä naisten.

      Verratkaa sitten länsimaihin, missä naiset ovat olleet mukana yhteiskuntia rakentamassa. Kumpi järjestelmä on järkevämpi ja inhimillisempi? Ja jos ette vieläkään tajua mistä on kyse, niin muuttakaa ihmeessä vaikka Afganistaniin tai Pakistaniin.

      • Orivarsojen kastroinnille on syynsä, samoin kollikissojen.

        Tappelunhalu loppuu kun testostreronin määrä laskee.


    • Anonyymi

      "EU tarkoittaa hallintavaltaa ja siinä suurin hallitsijavalta on Stasi-vihervasemmisto geenisellä Valtakunnan Kansleri Merkelillä."

      Vain typerys valehtelee asioista, jotka kuuluvat yleissivistykseen ja jotka on lisäksi helppo tarkistaa! Naisviha edistää näköjään myös muuta moraalittomuutta.

      Angela Merkel on itäsaksalaisen luterilaisen papin tytär, joka toimi tiedenaisena (kemisti) ennen politiikkaan lähtemistä. Hän on aina ollut kristillisdemokraatti (=keskustaoikeisto), eikä vihervasemmistolainen. Stasi yritti värvätä Merkeliä, mutta ei koskaan onnistunut siinä. Tiedot löytyivät Stasin omista tiedostoista Itä-Saksan romahdettua.

      • Anonyymi

        Angela Merkel on uskovien naisten palvoma "kristitty" luonteeltaan vallanhimoinen ja myös teoissaan.
        DDR kasvatti.


      • Anonyymi

        Vihervasemmistolainen feminismi on vallalla oleva aate (metoo kamppanja kohdistettu miehiä vastaan, homopropaganda, hallitsematon maahanmuutto) eikä puolue.


    • Anonyymi

      Nainen hallitsijana on suuri vitsi. Nainen on ailahteleva ja tekee päätökset tunteella, riippuen onko kuukautiset vai ei.

      • Anonyymi

        Joo'o..mutta ilman niitä kuukautisia suakkaa ei olisi kirjoittamassa paskaa helluntai palstalle.


    • Anonyymi

      Naisella on kuukautiset tai kuumat aallot.
      Naisilla on kova tulkitsemisen ja juoruilun armolahja.
      Hyi hittoon nuo vallanhaluiset akat.

    • Anonyymi

      Mistä tämä femismin nousu johtuu tässä lopunajassa?

      • Anonyymi

        Tämä ja monet muut hankeet ovat jo aikaa sitten "keksitty" ja aloitettu.
        se että vie aikaa ennenkuin se on kansalle syötetty, eli mielipide-muokkaus vie aikaa.
        Suurin mielipide muokkaus on alkanut JO Mooseken "suusta" eli kansan-äänestys eli huuto-äänestys.
        Anna meille kuningas JAKAMAAN OIKEUTTA.

        ja Jumala SALLI en, ja VAROITTI!
        se että, Mooses ei uskonut sitä että Jumala kykenee ja tahtoo ja on yksinvaltias, "diktaattori" joka ei kysy kansan ääntä, miten tulee toimia.

        Jeesus, SEURAKUNNAN Pää ei kysy seurakunnalta kuinka tulee toimia.

        nyt on jopa, "kirkkojen", "seurakuntien" sisällä, äänestyksiä.

        ja valitettavasti, sanon," minähän sanoin teille tästä joa aikaa sitten", mutta te vain pilkasitti.

        eli, suomen kirkko tullaan sisältä päin kaappaan, valtaamaan LAILLISESTI, sillä kansan äänestys!

        ja nyt kuka Johtaa kirkkoa? Jumala? Jumalan Poika? Jumalan Sanan?
        ei vaan naiset!
        no sama se.
        sillä perkele tulee saamaan suuren vallan, mutta Jumala tekee siitä lopun.

        Tämä, yksi seikka, esim, feminismi ei ole ainut seikka joka tulee ja kasvaa.
        On saateenkaaria, on uusia ihmeellisiä koul.ohjelmia, on sitä ja tätä.
        ne KAIKKIyhdessä, voi voi ja voi!

        ja taas, jo olen tämä monesti teille sanonut, joten pilkka on ollut vastaus.

        Mistä tämä feminismin nousu johtuu...
        siitä että LAITTOMUUS pääsee eli äänestetään valtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä ja monet muut hankeet ovat jo aikaa sitten "keksitty" ja aloitettu.
        se että vie aikaa ennenkuin se on kansalle syötetty, eli mielipide-muokkaus vie aikaa.
        Suurin mielipide muokkaus on alkanut JO Mooseken "suusta" eli kansan-äänestys eli huuto-äänestys.
        Anna meille kuningas JAKAMAAN OIKEUTTA.

        ja Jumala SALLI en, ja VAROITTI!
        se että, Mooses ei uskonut sitä että Jumala kykenee ja tahtoo ja on yksinvaltias, "diktaattori" joka ei kysy kansan ääntä, miten tulee toimia.

        Jeesus, SEURAKUNNAN Pää ei kysy seurakunnalta kuinka tulee toimia.

        nyt on jopa, "kirkkojen", "seurakuntien" sisällä, äänestyksiä.

        ja valitettavasti, sanon," minähän sanoin teille tästä joa aikaa sitten", mutta te vain pilkasitti.

        eli, suomen kirkko tullaan sisältä päin kaappaan, valtaamaan LAILLISESTI, sillä kansan äänestys!

        ja nyt kuka Johtaa kirkkoa? Jumala? Jumalan Poika? Jumalan Sanan?
        ei vaan naiset!
        no sama se.
        sillä perkele tulee saamaan suuren vallan, mutta Jumala tekee siitä lopun.

        Tämä, yksi seikka, esim, feminismi ei ole ainut seikka joka tulee ja kasvaa.
        On saateenkaaria, on uusia ihmeellisiä koul.ohjelmia, on sitä ja tätä.
        ne KAIKKIyhdessä, voi voi ja voi!

        ja taas, jo olen tämä monesti teille sanonut, joten pilkka on ollut vastaus.

        Mistä tämä feminismin nousu johtuu...
        siitä että LAITTOMUUS pääsee eli äänestetään valtaan.

        Jäi kesken, joten kunhan keitän lisää kahvia, jatkan ...
        Nyt siis kahvi tipuu ja kohta saan taas, uutta kahvia, ja Jumala suokoon että uudelleen ja enemmän sitä vanhaa hyvää viinia jaöljyö sekä Hengeä.

        1. Sam. 8:6
        Mutta Samuel pahastui siitä, että he sanoivat: "Anna meille kuningas jakamaan meille oikeutta". Ja Samuel rukoili Herraa.

        6 Mutta Samuel pahastui siitä, että he sanoivat: "Anna meille kuningas jakamaan meille oikeutta". Ja Samuel rukoili Herraa.
        7 Niin Herra sanoi Samuelille: "Kuule kansan ääntä kaikessa, mitä he sinulle sanovat; sillä sinua he eivät ole pitäneet halpana, vaan minut he ovat pitäneet halpana olemaan heidän kuninkaanansa.
        8 Niinkuin he aina siitä päivästä, jona minä johdatin heidät tänne Egyptistä, tähän päivään asti ovat tehneet, kun ovat hyljänneet minut ja palvelleet muita jumalia, aivan niin he tekevät nyt sinullekin.
        9 Kuule siis heidän ääntänsä. Kuitenkin varoita heitä vakavasti ja ilmoita heille, mitkä oikeudet on kuninkaalla, joka on heitä hallitseva."

        Kuninkaan oikeudet eivät enää eikä silloin ollut heille mieleen!

        Joten Jumala varoitti kansaa, eli sanoi, katukaan ja sitten saatte anteeksi, mutta ei.

        Kuninkaan OIKEUDET. eli esivalta! ja sen ohessa, eliitti ja rikkaus ja kunnia, vaikka miekalla.
        Ei kait esivalta = kuninkas turhaa miekkaa kanna? (keltainen liivi ? ranska. kuninkas, ja armeijalle käsky ampua ne jotka eivät tottele kuninkasta!Q)

        11 Hän sanoi: "Nämä oikeudet on kuninkaalla, joka on teitä hallitseva: Teidän poikanne hän ottaa ja panee heidät vaunumiehikseen ja ratsumiehikseen ja vaunujensa edelläjuoksijoiksi.
        12 Myöskin hän panee heitä tuhannen-ja viidenkymmenenpäämiehiksi ja kyntämään hänen kyntöjänsä ja leikkaamaan hänen viljaansa sekä tekemään hänelle sotatarpeita ja vaunutarpeita.
        13 Ja teidän tyttärenne hän ottaa voiteiden tekijöiksi, keittäjiksi ja leipojiksi.
        14 Hän ottaa teidän parhaat peltonne, viinitarhanne ja öljypuunne ja antaa ne palvelijoillensa;
        15 ja hän ottaa kymmenykset teidän kylvöstänne ja viinitarhojenne sadosta ja antaa ne hoviherroillensa ja palvelijoillensa.
        16 Hän ottaa myös teidän palvelijanne ja palvelijattarenne ja parhaat nuoret miehenne sekä aasinne ja teettää niillä työnsä;
        17 ja hän ottaa kymmenykset teidän lampaistanne, ja te tulette hänen palvelijoiksensa.
        18 Silloin te huudatte Herraa kuninkaanne tähden, jonka olette itsellenne valinneet, mutta hän ei silloin teitä kuule."

        Joten, eikä nyt kansaa, esim Suomessa, oli kansan äänestys, eli kansa ei ole tyytyväinen esivaltaa. kuninkaaesen ja itkee kuka mitäkin.

        Nyt mikä on eräs TÄRKEIN kansanedustajan tehtävä?

        https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/kansanedustajien_tyo_ja_tehtavat/Sivut/default.aspx

        "Kansanedustaja on lainsäätäjä, yhteiskunnallinen vaikuttaja, alueensa edusmies ja kansainvälinen toimija."

        eli Suomeksi:
        "Anna meille kuningas jakamaan meille oikeutta".
        eli tekemään lakeja.

        Nyt, mitä jos tehdään lakeja, jotka ovat "jumalattomia" ja sitten laittomia Jumalan silmissä, vaikka laillisia.

        LAITTOMUUS PÄÄSEE VALTAAN!

        jokainen joka on lukenut edes vähän Jumalan Sanaa eli Raamattua tietää että esim murha. abortti on pahaa Jumalan silmissä!

        eräällä foorumilla, puidaan tätä, mutta siellä olevat uskovat eivät YMMÄRRÄ eikä käsitä mitä se on, sillä sitä ei ole suoraan ilmoitettu Raamatussa, eli siellä ei olue. "älä tee abortti"

        ja itkien saan havaita, että, taas NAINEN on halitsemassa siellä! mutta puikoot mitä puivat, ja jees-miehet itkevät.

        Joten. kun LAITTOMUUS pääsee valtaa, Jumala sanoi:

        18 Silloin te huudatte Herraa kuninkaanne tähden, jonka olette itsellenne valinneet, mutta hän ei silloin teitä kuule."

        Kun te valitatte, kuninkaan ja esivallan ja virka-vallan ja muiden pahoista teoista:

        MINÄ en kuule teitä = en auta, itkekää ja valittaa.

        Nyt Kuitenkin, Jumalan KIITOS JA KUNNIA.
        Jumala on armollinen:

        2. Moos. 3:7
        Ja Herra sanoi: "Minä olen nähnyt kansani kurjuuden Egyptissä ja kuullut heidän huutonsa sortajainsa tähden; niin, minä tiedän heidän tuskansa.

        Jes. 1:1
        4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois.
        5 Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.
        6 Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.
        7 Teidän maanne on autiona, teidän kaupunkinne ovat tulella poltetut; teidän peltojanne syövät muukalaiset silmäinne edessä; ne ovat autioina niinkuin ainakin muukalaisten hävittämät.

        jatkuu ....



        Jes. 28:22
        Älkää siis pilkatko, etteivät teidän siteenne vielä kiristyisi; sillä Herralta Sebaotilta minä olen kuullut hävitys-ja tuomiopäätöksen, joka on kohtaava kaikkea maata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi kesken, joten kunhan keitän lisää kahvia, jatkan ...
        Nyt siis kahvi tipuu ja kohta saan taas, uutta kahvia, ja Jumala suokoon että uudelleen ja enemmän sitä vanhaa hyvää viinia jaöljyö sekä Hengeä.

        1. Sam. 8:6
        Mutta Samuel pahastui siitä, että he sanoivat: "Anna meille kuningas jakamaan meille oikeutta". Ja Samuel rukoili Herraa.

        6 Mutta Samuel pahastui siitä, että he sanoivat: "Anna meille kuningas jakamaan meille oikeutta". Ja Samuel rukoili Herraa.
        7 Niin Herra sanoi Samuelille: "Kuule kansan ääntä kaikessa, mitä he sinulle sanovat; sillä sinua he eivät ole pitäneet halpana, vaan minut he ovat pitäneet halpana olemaan heidän kuninkaanansa.
        8 Niinkuin he aina siitä päivästä, jona minä johdatin heidät tänne Egyptistä, tähän päivään asti ovat tehneet, kun ovat hyljänneet minut ja palvelleet muita jumalia, aivan niin he tekevät nyt sinullekin.
        9 Kuule siis heidän ääntänsä. Kuitenkin varoita heitä vakavasti ja ilmoita heille, mitkä oikeudet on kuninkaalla, joka on heitä hallitseva."

        Kuninkaan oikeudet eivät enää eikä silloin ollut heille mieleen!

        Joten Jumala varoitti kansaa, eli sanoi, katukaan ja sitten saatte anteeksi, mutta ei.

        Kuninkaan OIKEUDET. eli esivalta! ja sen ohessa, eliitti ja rikkaus ja kunnia, vaikka miekalla.
        Ei kait esivalta = kuninkas turhaa miekkaa kanna? (keltainen liivi ? ranska. kuninkas, ja armeijalle käsky ampua ne jotka eivät tottele kuninkasta!Q)

        11 Hän sanoi: "Nämä oikeudet on kuninkaalla, joka on teitä hallitseva: Teidän poikanne hän ottaa ja panee heidät vaunumiehikseen ja ratsumiehikseen ja vaunujensa edelläjuoksijoiksi.
        12 Myöskin hän panee heitä tuhannen-ja viidenkymmenenpäämiehiksi ja kyntämään hänen kyntöjänsä ja leikkaamaan hänen viljaansa sekä tekemään hänelle sotatarpeita ja vaunutarpeita.
        13 Ja teidän tyttärenne hän ottaa voiteiden tekijöiksi, keittäjiksi ja leipojiksi.
        14 Hän ottaa teidän parhaat peltonne, viinitarhanne ja öljypuunne ja antaa ne palvelijoillensa;
        15 ja hän ottaa kymmenykset teidän kylvöstänne ja viinitarhojenne sadosta ja antaa ne hoviherroillensa ja palvelijoillensa.
        16 Hän ottaa myös teidän palvelijanne ja palvelijattarenne ja parhaat nuoret miehenne sekä aasinne ja teettää niillä työnsä;
        17 ja hän ottaa kymmenykset teidän lampaistanne, ja te tulette hänen palvelijoiksensa.
        18 Silloin te huudatte Herraa kuninkaanne tähden, jonka olette itsellenne valinneet, mutta hän ei silloin teitä kuule."

        Joten, eikä nyt kansaa, esim Suomessa, oli kansan äänestys, eli kansa ei ole tyytyväinen esivaltaa. kuninkaaesen ja itkee kuka mitäkin.

        Nyt mikä on eräs TÄRKEIN kansanedustajan tehtävä?

        https://www.eduskunta.fi/FI/kansanedustajat/kansanedustajien_tyo_ja_tehtavat/Sivut/default.aspx

        "Kansanedustaja on lainsäätäjä, yhteiskunnallinen vaikuttaja, alueensa edusmies ja kansainvälinen toimija."

        eli Suomeksi:
        "Anna meille kuningas jakamaan meille oikeutta".
        eli tekemään lakeja.

        Nyt, mitä jos tehdään lakeja, jotka ovat "jumalattomia" ja sitten laittomia Jumalan silmissä, vaikka laillisia.

        LAITTOMUUS PÄÄSEE VALTAAN!

        jokainen joka on lukenut edes vähän Jumalan Sanaa eli Raamattua tietää että esim murha. abortti on pahaa Jumalan silmissä!

        eräällä foorumilla, puidaan tätä, mutta siellä olevat uskovat eivät YMMÄRRÄ eikä käsitä mitä se on, sillä sitä ei ole suoraan ilmoitettu Raamatussa, eli siellä ei olue. "älä tee abortti"

        ja itkien saan havaita, että, taas NAINEN on halitsemassa siellä! mutta puikoot mitä puivat, ja jees-miehet itkevät.

        Joten. kun LAITTOMUUS pääsee valtaa, Jumala sanoi:

        18 Silloin te huudatte Herraa kuninkaanne tähden, jonka olette itsellenne valinneet, mutta hän ei silloin teitä kuule."

        Kun te valitatte, kuninkaan ja esivallan ja virka-vallan ja muiden pahoista teoista:

        MINÄ en kuule teitä = en auta, itkekää ja valittaa.

        Nyt Kuitenkin, Jumalan KIITOS JA KUNNIA.
        Jumala on armollinen:

        2. Moos. 3:7
        Ja Herra sanoi: "Minä olen nähnyt kansani kurjuuden Egyptissä ja kuullut heidän huutonsa sortajainsa tähden; niin, minä tiedän heidän tuskansa.

        Jes. 1:1
        4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois.
        5 Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.
        6 Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty.
        7 Teidän maanne on autiona, teidän kaupunkinne ovat tulella poltetut; teidän peltojanne syövät muukalaiset silmäinne edessä; ne ovat autioina niinkuin ainakin muukalaisten hävittämät.

        jatkuu ....



        Jes. 28:22
        Älkää siis pilkatko, etteivät teidän siteenne vielä kiristyisi; sillä Herralta Sebaotilta minä olen kuullut hävitys-ja tuomiopäätöksen, joka on kohtaava kaikkea maata.

        Jes. 28:22
        Älkää siis pilkatko, etteivät teidän siteenne vielä kiristyisi; sillä Herralta Sebaotilta minä olen kuullut hävitys-ja tuomiopäätöksen, joka on kohtaava kaikkea maata.

        15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
        16 Peseytykää, puhdistautukaa; pankaa pois pahat tekonne minun silmäini edestä, lakatkaa pahaa tekemästä.
        17 Oppikaa tekemään hyvää; harrastakaa oikeutta, ojentakaa väkivaltaista, hankkikaa orvolle oikeus, ajakaa lesken asiaa.
        18 Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.
        19 Jos suostutte ja olette kuuliaiset, niin te saatte syödä maan hyvyyttä;
        20 mutta jos vastustatte ja niskoittelette, niin miekka syö teidät. Sillä Herran suu on puhunut.

        eli Jumala lupaa AUTTAA jos kansa, kääntyy Hänen Puoleensa ja LOPETTAA PAHAN TEON!

        Jes 11
        2 Ja hänen päällänsä lepää Herran Henki, viisauden ja ymmärryksen henki, neuvon ja voiman henki, tiedon ja Herran pelon henki.
        3 Hän halajaa Herran pelkoa; ei hän tuomitse silmän näöltä eikä jaa oikeutta korvan kuulolta,
        4 vaan tuomitsee vaivaiset vanhurskaasti ja jakaa oikein oikeutta maan nöyrille; suunsa sauvalla hän lyö maata, surmaa jumalattomat huultensa henkäyksellä.

        Mutta ei kaikki TAHDO?

        Jes. 61:1
        1 Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,
        2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,

        ja NYT HUOMAA:

        Jeesus ei lausunut LOPPUUN TÄTÄ ENNUSTUSTA, josta siis ALKU-OSA on jo toteutunut, ja sitten tulee se loppu-osa.

        Luuk. 4:18
        17 Niin hänelle annettiin profeetta Esaiaan kirja, ja kun hän avasi kirjan, löysi hän sen paikan, jossa oli kirjoitettuna:
        18 "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,
        19 saarnaamaan Herran otollista vuotta".
        20 Ja käärittyään kirjan kokoon hän antoi sen palvelijalle ja istuutui; ja kaikkien synagoogassa olevien silmät olivat häneen kiinnitetyt.

        Esaiaan kirja, ja kun hän avasi kirjan, löysi hän sen paikan,
        LÖYSI SEN PAIKAN!

        eli Jeesus ETSI tämän paikan!

        ja loppu kuuluu siis:
        2 julistamaan Herran otollista vuotta ja meidän Jumalamme kostonpäivää, lohduttamaan kaikkia murheellisia,

        JUMALAMME KOSTONPÄIVÄÄ!

        joten toki tämä tulee?

        Joten, alku oli, että kuninkas ja esivalta sekä virkavalta, saavat tehdä ja kansan on PAKKO totella ja jos ei tottele tulee poliisi ja löy!

        Room. 13:4

        sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee.

        1 Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta; ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.
        2 Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan; mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itsellensä tuomion.
        3 Sillä hallitusmiehet eivät ole niiden pelkona, jotka tekevät hyvää, vaan niiden, jotka tekevät pahaa. Jos siis tahdot olla esivaltaa pelkäämättä, niin tee sitä, mikä hyvää on, ja sinä saat siltä kiitoksen;
        4 sillä se on Jumalan palvelija, sinulle hyväksi. Mutta jos pahaa teet, niin pelkää; sillä se ei miekkaa turhaan kanna, koska se on Jumalan palvelija, kostaja sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee.
        5 Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen tähden, vaan myös omantunnon tähden.
        6 Sentähdenhän te verojakin maksatte. Sillä he ovat Jumalan palvelusmiehiä, ahkeroiden virassansa juuri sitä varten.
        7 Antakaa kaikille, mitä annettava on: kenelle vero, sille vero, kenelle tulli, sille tulli, kenelle pelko, sille pelko, kenelle kunnia, sille kunnia.

        NYT USKOVILLE, Kuitenkin jos esivalta on paha ja käskee tehdä jotain jo ilmoitettua Jumalan Sanan VASTAISTA, meidän ei ole siihen alistuttava.

        no sama se


    • Anonyymi

      Toivottavasti naisten silmät aukenevat.....
      tai sitten ei.

      Euroopan vallanhimoisin nainen on Angela Merkel.

      Hän sai vihervasemmistolaisen kasvatuksen Karl-Marx yliopistossa ja vasemmistolaisissa järjestöissä sekä johtaen agidprop toimintaa.

      Angela Merkel os. Kasner kävi koulunsa Itä-Saksassa ja meni Leipzigin Karl-Marx-yliopistoon opiskelemaan fysiikkaa ja kemiaa. Yliopistoaikoinaan hän liittyi sosialistiseen Freie Deutsche Jugend -nuorisojärjestöön ja kohosi siinä varsin korkeaan asemaan, FDJ:n piirintoimiston ja tiedeakatemian agitprop-toiminnan johtoon.

    • Anonyymi

      Nyt jatkan hetken mistä jo edellä lyhytkäisesti teille kirjoitin:

      eli Kuninkaan eli esivallan ja virkavallan ja muun vallasta:

      Tässä, ketjun aiheen mukaan, MIKSI NAISET eivät itke ja valita tätä? hallitus valtaa ja sen pahuutta?
      se tietää että on poliisi jolla on MIEKKA, eli pamppu ja lupa käyttää sitä.
      hah hah hah ja hahha


      5 Siksi tulee olla alamainen, ei ainoastaan rangaistuksen tähden, vaan myös omantunnon tähden.

      HALLITSIJA eli isompi ja ASEMAN perusteella sitten voi hallita eli pitää kansaa, ALAMAISENA.

      MYÖS tahi erikoisti naiset!

      Miksi, he eivät kapinoi tätä valtaa eli alistajaa vastaan?
      joten.

      Ketjun aiheen mukaan.
      Kuninkaalla on virka asema ja virka-merkit eli sauva ja vitsa.
      Esivallalla on virka-asema sekä virka.merkit ja sauva, vitsa ja miekka.
      Armeijalla on virka-asema sekä virka-merkit ja Miekka.

      Nyt, MIKÄ on esivallann erään osan, eli pappien, kirkon työntekijöiden:
      virka-asema ja mikä virka-merkki ja sauva ja vitsa.

      Toki heilläkin on virka-asu kuten armeijalla, poliisilla ja Kuninkaalla?

      Mikä on papin VIRKA_ASU?

    • Aloittaja: Trolli ja saatananpalvoja.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe