Onko mielestänne hotellijariseus, pyhpyh ja yksi-usko jo valmiita adventisteja?
Se on sama homma pastoreilla kunhan on suorittanut Egw-tentit hyväksytyksi.
Oletko opiskellut adventistiksi?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eivät he ole valmiita adventisteja, eivätkä taivaskelpoisia ennen kuin ovat kuolleet ja sitä ennen laatineet lahjakirjat ja testamentit koko omaisuudesta adventtikirkon nimiin.
- Anonyymi
Paskapuheenne eivät hetkauta.
Kenelle pitäisi olla "valmis" "adventisti."
En itse käytä koskaan tuota sanaa, en pidä siitä. Jeesus Kristus Raamatun uskontoon viittaus olisi parempi kuin tuollaiseen "ismiin" ihmisiä liittäminen.- Anonyymi
Adventismi on ismi, itsehän paljastitte.
Adventistiksi tullaan opiskelemalla ja käymällä kursseja.
Sama koskee ismin pastoreita. Anonyymi kirjoitti:
Adventismi on ismi, itsehän paljastitte.
Adventistiksi tullaan opiskelemalla ja käymällä kursseja.
Sama koskee ismin pastoreita.Tietoa on tarjolla. Tiedosta ei tarvitse jäädä paitsi.
Tieto on vapaaehtoinen vastaanoettava.
Kirkon Raamatun tutkimus on vastuullista, tiedollista ja hengellistä.
Tylsää olisi jos ei elävää ohjelmaa ja Raamattu tunteja korkean tason teologiassa - hengellisessä ja vastuullisessa-.- Anonyymi
Höpö höpö aivopestyille.
Ismillä on ismin konstit.
Uskonto ei saisi olla mikään ismi.
A-Ismillä on ainutlaatuiset raamatuntulkinnat ja harvalla on sapattina edes Raamattu mukanaan .
- Anonyymi
Adventismi on amerikassa purkitettu uskonto muiden eksytysten joukossa.
Se tehdään helposti nieltäväksi. Minulla oli äärettömän aktiivinen Raamatun oppimisen aika noin 1995- siitä eteenpäin toistakymmentä vuotta. Luin Raamatun moneen kertaan, ja selvitin jokaisen jakeen itselleni. Luin kymmenen Raamattu kurssia. Hankin yksitoista metriä hengellistä kirjallisuutta. Etsin vastaukset, tiedustelin vastaukset.
En hellittänyt ennenkuin ymmärsin "kaiken.'
Olin myös omassa hengellisessä uskon arvossa rehellinen itselleni ja "edistyin" hyppy - rappunen kerrallaan.
Vaikeita asioita rapuissa lykkäsin tuonnemmaksi, ja ajallaan valkeni jokainen Raamatun kysymys.
Kysymys kolminaisuudesta oli minulle kristi uskon vaikeaselkoisin asia, - yksikään pappi ei osannut opettaa kolminaisuuden salaisuutta. - Lopuksi selitin kolminaisuuden salaisuuden itse ihmisjärkeen loogisesti mahtuvalla tavalla. En voinut hyväksyä pappien vinkumista ettei kolminaisuutta pysty selittämään.
Ostin kalliit monen tuhannen markan hakuteokset työttömyyskorvauksilla 1990 luvun lopulla.
Lehti- ilmoituksilla etsin kirjallisuutta mitä ei missään ollut myydä.- Anonyymi
Hyvöksytkö ruman naispappeuden?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027