Petäistö vetää mutkat suoraksi!

Anonyymi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/helena-petaiston-kolumni-vihan-vaarallinen-nousu-vaaleihin-valmistautuva-eurooppa-on-huolestuttavien-haasteiden-edessa/7391454#gs.9vlf8r

Sinänsä suht asiallinen, ja jopa puolueeton kirjoitus! Mutta lopussa on kyllä väsy iskenyt, ja jostain syystä SUOMESSA sitten antisemitismistä onkin vastuussa enää vain ja ainoastaan tää hakaristiporukka!? Ja missäs itsenäisyyspäivänä on edes hakaristit heilunu!? Mä en ainakaan muista tollasesta kuulleeni missään?

PS: Ja suvakkeja suosittelen lukemaan kahteen kertaan että mitkä on ton Uuden Seelannin ”sankarin” taustat! :) ... mielenkiintoista?

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Surullista, että taas Juutalaisiin kohdistuva vihamielisyys on noussut.

Ranskan olen ymmärtänyt suvaitsevana yhteiskuntana, mutta siellä onkin paljon Juutalaisvastaisuutta eikä heitä siellä ole kuin alle miljoona.

Juutalaisista ei missään yheiskunnasa ole mitään harmia, vaan he haluavat elää rauhassa ja harrastaa omaa uskontoaan ja tehdä ahkerasti töitä

• Anonyymi

Nimenomaan! :/
        Tätä menoa Euroopassa saadaan kyllä heittää hyvästit uskonnonvapaudelle ennen pitkää? Varsinkin niin kauan kuin kaikissaa mamutusmaissa lähinnä vaietaan valtamedioissa toi kirjoituksessa mainittu kehitys ja hyssytellään se maton alle. Ja sillähän kaikki asiat suttaantuu, vai kuinka?

Suorastaan säälittävää seurata mihin suuntaan tää Eurooppa on menossa ja ihan vaan sen takia että jostain erinomaisesta syystä täällä saa suvakkiVÄHEMMISTÖ määrätä suurimmannosan maiden maahanmuuttopolitiikasta! Samalla kun valtamedioissa naputetaan et on se ihan kamalaa kun ”äärioikeisto” alkaa saamaan jalansijaa useampienkin maiden parlamenteissa. No EIPÄS ALA! Vaan siellä vaan haittamaahanmuuttoa vastustava ENEMMISTÖ on alkanut äänestämään niitä puolueita jotka tekeekin asialle jotain, eikä vaan usko valtamedioiden valheisiin, tai hyssyttelyihin.

Mutta tokihan enemmistö on demokratioissa väärässä, varsinkin jos enemmistö sattuu olemaan eri mieltä valehtelevien valtamedioiden kanssa, vai mitä?

• Anonyymi

PS: Toisaalta mä oon kyl itse ateisti, ja mun mielestäni siis ihan kaikki uskovaiset on väärässä, joten: Tapelkoot keskenään! :P

• Anonyymi

Surullista, että taas Juutalaisiin kohdistuva vihamielisyys on noussut.

Ranskan olen ymmärtänyt suvaitsevana yhteiskuntana, mutta siellä onkin paljon Juutalaisvastaisuutta eikä heitä siellä ole kuin alle miljoona.

Juutalaisista ei missään yheiskunnasa ole mitään harmia, vaan he haluavat elää rauhassa ja harrastaa omaa uskontoaan ja tehdä ahkerasti töitä

• Anonyymi

Näyttää antisemitismikin olevan nykyään tuontitavaraa täällä Suomessa. Husseini.

• Anonyymi

>> Surullista, että taas Juutalaisiin kohdistuva vihamielisyys on noussut.

Ihmisiä nekin on vaan, jotka juutalaisia arvostelee. Onneksi Suomessa on yksi valtapuolue, SDP, joka uskaltaa nousta puolustamaan myös juutalaiskriitikoiden ja antisemitistien ihmisoikeuksia.

SDP ei ole hylännyt al-Taeeta, vaikka tämä latasi aikamoista tekstiä tulemaan juutalaisia ja israelilaisia vastaan.
      Taee käytti suoraan Magneettimediasta kopioituja lauseenparsia. Mutta SDP seisoo oman puolueveljensä rinnalla myös tässä tilanteessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      93
      4722
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3902
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      204
      3768
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1328
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      131
      1214
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      161
      1183
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1085
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      934
    Aihe