Kuinka on mahdollista, että vaativissa töissä olevat palstapäivystäjät, yksikin peräti tohtori kykenevät viikollakin tuottamaan tänne tekstiä pienen niteen verran?
Olen lomalla ja ei onnistuisi minulta siltikään.
Nimimerkki: Kuinka tehostaisin ajankäyttöäni
Ajankäytön hallinta
11
62
Vastaukset
Näin äkkiseltään arvioisin, että kyseinen ihminen valehtelee.
Jotenkin arvaan jopa senkin, kenestä on kysymys.Korkkiruuvihan on opettaja, joka on parhaimmillaan roikkunut täällä useitakin koulupäiviä perätysten. Hänellä on tohtoriopintoja eli siis mitä ilmeisimmin yksi tohtorintutkinto. Lisäksi hänellä on kahdet maisterinpaperit, jotka molemmat saattavat olla muulta alalta kuin tohtorinhattu. Ainakin toinen tietenkin on.
Hän on siis kuluttanut verorahoja ainakin yhteen tohtorin- ja yhteen maisterintutkintoon ja saanut vuosikymmenten ajan palkkaa veronmaksajilta saaden sitä kertomansa mukaan yhä.
Päätehtäväkseen hän ilmoittaa (helluntaikirkkouskon) julistamisen, joten vaikea on kuvitella katastrofaalisempaa sijoitusta veroeuroille kuin tämä (nais)henkilö.
Nyt Korkkaria ei ole näkynyt pariin päivään, joten hän saattaa olla huonona. Toivottavasti ei ole mitään vakavampaa.Minä en jotenkin hahmota näitä tyyppejä täällä...
Onko ystävämme uskis eri tyyppi? Kukas sitten on se törkeyksiä lateleva anonyyminä huuteleva?InhottavaRealisti kirjoitti:
Minä en jotenkin hahmota näitä tyyppejä täällä...
Onko ystävämme uskis eri tyyppi? Kukas sitten on se törkeyksiä lateleva anonyyminä huuteleva?Eri tyyppi. Korkkiruuvin tekstit eivät vilise kirotusvihreitä valtoimenaan kun taas toisella niitä voi olla enemmän kuin sanoja lyhykäisissä viesteissään.
InhottavaRealisti kirjoitti:
Minä en jotenkin hahmota näitä tyyppejä täällä...
Onko ystävämme uskis eri tyyppi? Kukas sitten on se törkeyksiä lateleva anonyyminä huuteleva?Pahiten paskaa huuteleva on Superräyhis, jolla oli ennen uudistusta nikki tartu.toimeen ja joka ei juuri tee kirjoitusvirheitä.
Aamulla Sr "vastasi" mulle 16 kertaa suunnilleen samalla viestillä, joka kuului "Mitä RäyhisHomo?" Kaikki lienee poistettu melkein heti, mutta vastauksissanihan ne näkyy ikuisesti. Lisää samaa "herkkua" on pukannut sitten päivän mittaan.- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Pahiten paskaa huuteleva on Superräyhis, jolla oli ennen uudistusta nikki tartu.toimeen ja joka ei juuri tee kirjoitusvirheitä.
Aamulla Sr "vastasi" mulle 16 kertaa suunnilleen samalla viestillä, joka kuului "Mitä RäyhisHomo?" Kaikki lienee poistettu melkein heti, mutta vastauksissanihan ne näkyy ikuisesti. Lisää samaa "herkkua" on pukannut sitten päivän mittaan.RH on osuva nimi sinulle😂
- Anonyymi
RepeRuutikallo kirjoitti:
Pahiten paskaa huuteleva on Superräyhis, jolla oli ennen uudistusta nikki tartu.toimeen ja joka ei juuri tee kirjoitusvirheitä.
Aamulla Sr "vastasi" mulle 16 kertaa suunnilleen samalla viestillä, joka kuului "Mitä RäyhisHomo?" Kaikki lienee poistettu melkein heti, mutta vastauksissanihan ne näkyy ikuisesti. Lisää samaa "herkkua" on pukannut sitten päivän mittaan.Missä työssä sinä olet🤔
Mikä-mikä-maassa kaikki on mahdollista. Kun Mestari Pan, ikuinen mieslapsi, ja hänen uskonnollinen apurinsa, Laura-keiju, tuikkaavat silmiisi vähän kristillissosiaalista taikapölyä, niin aika vain maagisesti kadottaa merkityksensä ja Kadonneet Pojat ovat taas vallassa.
- Anonyymi
Nykymaailmassa voi kommentoida esim. vaikka Moskovan lentokentällä odotellessa jatkolentoa Keski-Aasiaan. Kun työpaperit on luettu, viestit viestitelty, eikä ihmisiäkään jaksa loputtomasti tuijotella. Tai sitten lounastauolla, kahvitauolla, hyppytunnilla, osaikaeläkkeellä, eläkkeellä jne.... Ei kai täällä kukaan jatkuvasti notku? Ainkin itse käyn heittämässä kommentin ja jatkan sitten muuta elämää.
”Kuinka on mahdollista, että vaativissa töissä olevat palstapäivystäjät, yksikin peräti tohtori kykenevät viikollakin tuottamaan tänne tekstiä pienen niteen verran?”
Oikeastaan spekulaatiot siitä, miten jollakulla on aikaa täällä kirjoitella päivät pitkät, on aika turhaa? Tosin syntyy siinä kyllä aina tietynlaisia mielikuvia, ettei aivan kaikkien väitteet pidä kutiaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812050En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201874- 321517
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2111431- 291336
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361319- 261083
- 881060
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23847Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20846