Persut eivät suostu luopumaan lankapuhelimista

Anonyymi

Uudet radiopuhelimet edustavat saastuttavine akkuineen epämääräistä nykytekniikkaa. Niiden yleistyminen on estettävä, koska ne vievät persuilta ihmisoikeudet ja työpaikat.

16

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko koskaan tullut tilannetta, että vihervassari olisi alkanut suhtautumaan myötämielisesti natseihin? Niin että hän on alkanut ymmärtää heidän tekojaan ja ehkä hyväksyäkin niitä.

Onko koskaan käynyt näin, vai onko edelleenkin niin että joka vihervassari edelleen vihaa natseja?

Kertokaapa sitten, miksi juutalaisia ja homoja vihaava arabitaustainen muslimi olisi muuttanut mieltään.

Minusta se on täysin mahdotonta, eikä mikään pakon edessä tekopyhä anteeksipyyntö asiaa muuta.

Mutta silti moinen arvoton teatteri, kaksinaamainen valehtelu sallitaan ja jonka vihervassaritkin kirkkain mulkosilmin vaan hyväksyvät, että “kyllä ihminen voi muttua”.

Politiikka saavutti jälleen uuden halveksunnan pohjanoteerauksen, ja mikäs muu puolue sen tekikään kuin demarit.

• Anonyymi

EnEn o vihaa ketä, no faking point,, mutta jos otte ni vihaisija pysykka täällä
      Mä. En o vie kenen työpaikka, työta on paljon jos joku onnilinen ja tyyväinen itseihin työtä aina löyty

• Anonyymi

Muttä sävoi mene urhelemmä toisten ihmisteiden kanssa joku halua mene ulis urhelema kuin luin eilän tälläpalstassa
      En tunne sua ,mutta kuvittelen etta aika klyhe ja pieni elämä kokemus sulle on, etta ainaki ei ni paljon sullekerrotavakansalle
      Kanssa halua nähdä ulkomalInen ja monipuolinen kokemus kertoumuksia plus holiwooddi taso ja hyvä näköinen ja luono
      Anteeksi ettasNoin noin sulle en o nähnyt en tiädän sua, mutta puhu asiasuora

• Anonyymi

Radiopuhelimet myös säteilevät ympäristöön ja saattavat jopa räjäyttää läheltä lentävän lepakon. Puhelinlangalla sama lepakko voi istuskella huilaamassa.

• Anonyymi

Juuri näin

• Anonyymi

Hahhaahhaahhhhahhhahhhaa.

Oletpa sinä vitsikäs poika.

Taidat olla demari? Buahhhaaaah.
      Kyllä tappio ottaa lujille. Vaikka voittohan se piti olla?

• Anonyymi

Ei hopeakaan ole häpeä.

• Anonyymi

Lankapuhelin! Oih, se on arvokas nykyään. Minua riepoo, että myin oman lankapuhelinosakkeni tonnin hurmassa. Nyt siitä osakekeräilijät maksaisi noin 9000€!

• Anonyymi

NMT-900 ekosysteemi on paras. Ja metsämiesten LA-puhelimilla voi aina sudesta varoittaa,,,, KRANG!

• Anonyymi

Lällärillä soittaminen on halvempaa kuin lauantaimakkara. Kanavavalinta on syytä tehdä kunnolla. Koodaamme keskustelumme ROT-13 salakielelle. Aika hankala lausua, mutta tietoturva ennenkaikkea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lällärillä soittaminen on halvempaa kuin lauantaimakkara. Kanavavalinta on syytä tehdä kunnolla. Koodaamme keskustelumme ROT-13 salakielelle. Aika hankala lausua, mutta tietoturva ennenkaikkea.

En heti hoksannutkaan huumorikoodiasi,,,varmaan vähän leuat lonksahtelee sillä!
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Rot13

• Anonyymi

Sähköautot floppaavat vinkuu vihervassari sitten miten lujaa vaan.

• Anonyymi

Sähköautot sotkevat kaikki puhelut. Kännykkäsi ei toimi, jos sähköauto pörrää lähellä!

• Anonyymi

Mekaaninen puhelin toimii talvipakkasilla ja niillä voi soittaa yhtä soittoa Hangosta Nuorgamiin.

• Anonyymi

Nythän Vihreät ja Vasemmisto menossa kansanrintamaan SDP:n kanssa. Lehdetkin hehkuttaa jotta kansanrintama tulossa hallituksesta. No Siitoisellakin oli IKR eli Isänmaallinen kansanrintama eli tuleekin natsi liitto seuraavasta hallituksesta ja siellä ei ole Persuja edes.

• Anonyymi

Harmittaa tämä jatkuva muutos. Justiin kun opin tankkaamaan dieseliä otetaan se minulta pois. Emme me kaikki ole mitään neroja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe