Motonetin vahingossa perustanut Lauri Juntunen on kuollut. Motonetista tuli haettua paljonkin varaosia, kun ajelin vielä vanhalla autolla, jota pystyi remppaamaan itse.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006095223.html
RIP Motonet-mies
5
497
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut niitä ensimmäisiä Juntusen asiakkaita.
Vaimolla oli silloin Datsusn Cherry 120 A ja sitä tuli rempattua. Kone kesti mutta pellit ruostui.
Oliko AIDS mihin kuoli, kun oli pitkäaikainen sairaus johon menehtyi ?
Jos olisi ollut syöpä olisi se sanottu.- Anonyymi
Ei Aidsiin enää länsimaissa kuolla. Siihen on lääkkeet. Tod. näk syöpä.
- Anonyymi
motonet ja tokmanni on hyviä kauppoja ..löytää edullista tavaraa
kärkkäinen myös hyvä, laajat valikoimat ainakin- Anonyymi
Tokmanni on ovh-hinnoiltaan kallis kauppa. Jostain Prismasta saa kamat halvemmalla.
- Anonyymi
Laatu vaihtelee Motonetissa, joskus alustan "koiranluut" ovat kuin jostakin lopuista kunnostettuja, viimeistely koneistuksessa aika rumaa, mutta yleisesti hyvä kauppa.
Onneksi laskivat p-kulunsa läpi 4,90 €.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491461
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402