joka ei nykyisillä resursseilla toimi kunnolla.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0f24786b-9927-4109-addf-575e6abbc260
Liian heikkokuntoisia vanhuksia kotihoidossa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Karua kertomaa.
- Anonyymi
Monesti tätä "liian heikkokuntoisuutta" tuo esille vain ahneet perilliset jotka haluavat saada hallintaansa ja muuttaa rahoiksi vanhuksen omaisuudet.
Tosiasiallisesti heikkokuntoisia on melko vähän.
Toinen joka haluaa vanhuksen omaisuudet on valtio ja kunnat, jotka kaappaavat omaisuudet "hoitomaksuina", jotka yllätys yllätys, ovat asetettu varallisuuden mukaan esin 15.000€ kuukaudessa.
Kun varat ovat loppu "lääkitään" vanhus hengiltä jotta saadaan uusille rahastettaville tilaa.
Toivotan Kepu-Kokkareille antoisaa reissua omaan vanhuuteensa.
- Anonyymi
Ihmisiä kuollut...?
Onko vanhuksella "velvollisuus" kuolla vain sydämen pysähdykseen? - Anonyymi
On Suomi köyhä ja siksi jää.
- Anonyymi
Köyhyydessä pysymisen takaa SDP.
Ennen oli se SKDL, joka kaiken tuhosi.
Oli sanontakin: "Käyttäkää SKDL:ää, se kaiken tuhoaa"
- Anonyymi
Kyllä se on *****************************************************************************************!
Pistää niin vihaksi!
Rahaa on kyllä kun puhutaan maahantulijoista, mutta ei kun puhutaan tämän maan rakentajista. - Anonyymi
Itse olin muutama vuosi sitten jonkinlainen omaishoitaja vanhemmilleni jotka olivat huonossa kunnossa.Työnantajani oli erittäin myönteinen asiaan ja sain siirrettyä työaikaani niin ,että ehdin ajoissa päivällä vanhempieni asioita hoitamaan.Kunnan sosiaalitantat arvostivat tekoani niin että saapuivat vittuilemaan ja arvostelemaan auttamistani ja sanoivat etten saa mitään rahaa tästä.Minä näille idiooteille sanoin etten minä isääni ja äitiäni rahan vuoksi autakkaan he ovat minun vanhempiani.Jos nyt jollain välähtää mieleen perintörahat,niin pettymykseksi voin tunnustaa, että hautajaiskulut saimme perinnöksi maksettavaksemme.Tosin valtio maksoi ne meille kyllä takaisin.Meitä auttajia on paljon ,mutta ei sitä oikein arvosteta varsinkaan valtio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924