https://terveydenasialla.com/valtteri-on-pulska-poika-jolla-on-hyvin-kaunis-tyttoystava-ongelma-on/?fbclid=IwAR0F1Zmuc1xcUXpsjau46GkF32fl2ZV6wha9I3LIDfN1wJbEbxYYtDqTMj8
Miehet yrittää iskeä varattua naista
Rumalla miehellä kaunis nainen
14
66
Vastaukset
- Anonyymi
Näin tuommoisen tyypin opiskellessani oulun yliopistossa, kateutta tilanne aiheutti kin hän oli ainoita luokassa joilla oli kaunis muija. Olen myöhemmin ollu asian kanssa kuitenki sujut ja iloita hänen puolestaan.
Nuorista ihmisistä kyse. Eivät välttämättä ole edes tietoisia geneettisistä piirteistään, jotka vastakkaista sukupuolta viehättää. Esim vaikka mies on lihava voi hänellä olla leveät hartijat, paksut käsivarret, lapion kokoiset kämmenet ja tietysti jykevä leuka. Hoikka teinimies vieressä katkerana voi juurikin ihmetellä "miks tolla läskillä on ja mulla ei" tiedostamatta vielä, että hänellä voi olla ällö neitimäiset kädet, siro kroppa, kapeat pullohartijat, eikä juuri ollenkaan leukaa.
Tai voi tukevan pojan vanhemmat olla varakkaita, jolloin tyttökaverikin saa rahoista jotain kautta osansa esim poitsu vanhempien rahoilla vie ameriikan lomalle tmsNiin että naiset eivät olekaan pinnallisia.
- Anonyymi
Yksittäistapauksesta ei saa yleistää.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Sen kun nämä ätmit oppisivat..
Riippuu tietenkin ätmistä, yleistäjä.
- Anonyymi
Omasta mielestä voi olla ruma muttei naisten mielestä.
- Anonyymi
On minullakin ollut kaunis hoikka tyttöystävä vaikka olen läski.
- Anonyymi
Nuorena naimisiin niin ehtii erota sitten aikaisemmin.
- Anonyymi
No niin, nyt järki käteen taas ennen kuin aletaan hehkuttaa tällaisia fantasiatarinoita. Meillä ei ole Valtterin kuvaa joten on tosi hankala sanoa onko kyseessä oikeasti "ruma" tai ätmin tasoinen mies.
Pitkä ja raamikas ulkomuoto on naisten mieleen, ja jos pitkässä ja raamikkaassa varressa on vähän roikkuvaa löysää mahan kohdalla niin se ei vielä hommaa kaada. Hintelö ja/tai lyhyt mies on turn off naisille. Lihavuuden voi "saada anteeksi" jos on pitkä ja leveäharteinen sekä kasvoiltaan komea mies. Onhan esim. Temppari-Iirokin vähän pulskemman puoleinen kropastaan mutta kasvoiltaan jykevät miehekkäät piirteet sekä sosiaaliset kyvyt vievät ytmin tasolle. Veikkaanpa, että jutun Valtteri on jotain tällaista: pitkä, leveäharteinen, vain hieman ylipainoinen, kasvokomea, jykeväleukainen mies jolla hyvät sosiaaliset taidot. Eli ei todellakaan voi verrata mihinkään ätmeihin.- Anonyymi
Vaikkei naama olisikaan kauhea niin se riittää jos jannu on läski, jos taas on äijäläski eli miehekäs köntti niin ei silloin muut tule arvostelemaan.
- Anonyymi
Hyvä itsetunto, huumorintaju ja luotettavuus ovat ulkonäköä tärkeämpiä asioita, kun miestä "valitaan".
- Anonyymi
Luulen, että koko juttu keksitty tai liioiteltu. Kukaan kaunis ihminen ota rumaa tai lihavaa, jos pitää itsestään huolta. Kyllä, sitä ihminen etsii kaltaistaan. Toivottavasti kukaan ruma mies ei usko tuota juttua, että hänelläkin ois mahikset kauniiseen naiseen.
- Anonyymi
Kyllä sellaisia pareja on missä muut ihmettelevät miten ukko on naisensa saanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1237715- 545758
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa793268Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72863Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101668Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091580Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3221293Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931159Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321061