Perustan pienoisnovellini intialaiseen elokuvaan Charulata, joka pohjautuu romaaniin Nastanirh.
Novellini oli suurinpiirtein tässä.
(Hirn)
Yksinäinen nainen
15
90
Vastaukset
Mjoo
Draaman kaarta voisi hieman vielä hioa. Loppu tuntui jotenkin töksähtävältä.
(Naurua)Oletko teknodonna 2?
- Anonyymi
Saman häirikön viestejä palsta täynnä
Mjaa
Käsittääkseni en lainkaan häiriköi muissa ketjuissa kuin omissani. Minulla on oma pikku maailmani sinun pikku maailmasi vieressä.
Tosi globaalia.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjaa
Käsittääkseni en lainkaan häiriköi muissa ketjuissa kuin omissani. Minulla on oma pikku maailmani sinun pikku maailmasi vieressä.
Tosi globaalia.
(Naurua)Mjoo-o
Että jos oikein tarkasti ajatellaan, niin sinä olet häiriköimässä minun omassa pikku maailmassani.
En ymmärrä miksi. Oletko jokin nettituristi?
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Mjoo-o
Että jos oikein tarkasti ajatellaan, niin sinä olet häiriköimässä minun omassa pikku maailmassani.
En ymmärrä miksi. Oletko jokin nettituristi?
(Hihitystä)Höh
Kommentoin itselleni. Varsin on pieneksi globaalius tiivistynyt.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Höh
Kommentoin itselleni. Varsin on pieneksi globaalius tiivistynyt.
(Hihitystä)No mutta
Globaalilla (noin yleisesti) tarkoitetaan jotain suuren mittakaavan asiaa tai ilmiötä. Globaali juttu on valtava juttu.
Olen täysin erimieltä asian todellisesta laidasta.
(Hirn)
Teillä voisi synkata Periksen kanssa.
Mjaa
En tiedä kuka tämä "Peris" on, enkä toisin ilmaistuna synkkaa kuin itse itseni kanssa.
Olen täydellistä seuraa itsellleni.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Mjaa
En tiedä kuka tämä "Peris" on, enkä toisin ilmaistuna synkkaa kuin itse itseni kanssa.
Olen täydellistä seuraa itsellleni.
(Naurua)Seuran puute tässä tapauksessa tarkoittaa sitä etten lue kyseistä julkaisua, sillä en lue juuri muitakaan julkaisuja, joita julkaisuvaltainen mediaglobaalius tuottaa.
Yritän vähentää.
(hirn)Funeau kirjoitti:
Seuran puute tässä tapauksessa tarkoittaa sitä etten lue kyseistä julkaisua, sillä en lue juuri muitakaan julkaisuja, joita julkaisuvaltainen mediaglobaalius tuottaa.
Yritän vähentää.
(hirn)Periaatteessa tämän minun pikku maailmani voisi nähdä eräänlaisena paratiisina, unelmana siitä millaista on olla ihminen, ja kokea itsensä puhtaana ja jumalaisena, täydellisenä valona pimeyden ytimessä.
(hihitystä)Funeau kirjoitti:
Periaatteessa tämän minun pikku maailmani voisi nähdä eräänlaisena paratiisina, unelmana siitä millaista on olla ihminen, ja kokea itsensä puhtaana ja jumalaisena, täydellisenä valona pimeyden ytimessä.
(hihitystä)Sulla ei olekkaan ihan pienet kuvitelmat itsestäsi. Ei siinä mitään, aina hyvä tähdätä korkealle.
Funeau kirjoitti:
Periaatteessa tämän minun pikku maailmani voisi nähdä eräänlaisena paratiisina, unelmana siitä millaista on olla ihminen, ja kokea itsensä puhtaana ja jumalaisena, täydellisenä valona pimeyden ytimessä.
(hihitystä)Ite monesti unelmoin että saisin oman toimiston helvetistä. Näköala tulimerelle. Hallitsevana värimaailmana punaista ja mustaa. Unelmia pitää olla.
Kuule nyt ei tuukkaan *hirn*, vaan *laul*, ja perään "namaste".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m159497- 26429
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428