Yksinäinen nainen

Perustan pienoisnovellini intialaiseen elokuvaan Charulata, joka pohjautuu romaaniin Nastanirh.

Novellini oli suurinpiirtein tässä.

(Hirn)

15

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mjoo

      Draaman kaarta voisi hieman vielä hioa. Loppu tuntui jotenkin töksähtävältä.

      (Naurua)

    • Oletko teknodonna 2?

      • Kuka hän on?

        Tässä alkaa mennä elokuvat ja novellit sekaisin.

        (Hirn)


    • Anonyymi

      Saman häirikön viestejä palsta täynnä

      • Mjaa

        Käsittääkseni en lainkaan häiriköi muissa ketjuissa kuin omissani. Minulla on oma pikku maailmani sinun pikku maailmasi vieressä.

        Tosi globaalia.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        Käsittääkseni en lainkaan häiriköi muissa ketjuissa kuin omissani. Minulla on oma pikku maailmani sinun pikku maailmasi vieressä.

        Tosi globaalia.

        (Naurua)

        Mjoo-o

        Että jos oikein tarkasti ajatellaan, niin sinä olet häiriköimässä minun omassa pikku maailmassani.

        En ymmärrä miksi. Oletko jokin nettituristi?


        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjoo-o

        Että jos oikein tarkasti ajatellaan, niin sinä olet häiriköimässä minun omassa pikku maailmassani.

        En ymmärrä miksi. Oletko jokin nettituristi?


        (Hihitystä)

        Höh

        Kommentoin itselleni. Varsin on pieneksi globaalius tiivistynyt.

        (Hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Höh

        Kommentoin itselleni. Varsin on pieneksi globaalius tiivistynyt.

        (Hihitystä)

        No mutta

        Globaalilla (noin yleisesti) tarkoitetaan jotain suuren mittakaavan asiaa tai ilmiötä. Globaali juttu on valtava juttu.

        Olen täysin erimieltä asian todellisesta laidasta.

        (Hirn)


    • Teillä voisi synkata Periksen kanssa.

      • Mjaa

        En tiedä kuka tämä "Peris" on, enkä toisin ilmaistuna synkkaa kuin itse itseni kanssa.

        Olen täydellistä seuraa itsellleni.

        (Naurua)


      • Funeau kirjoitti:

        Mjaa

        En tiedä kuka tämä "Peris" on, enkä toisin ilmaistuna synkkaa kuin itse itseni kanssa.

        Olen täydellistä seuraa itsellleni.

        (Naurua)

        Seuran puute tässä tapauksessa tarkoittaa sitä etten lue kyseistä julkaisua, sillä en lue juuri muitakaan julkaisuja, joita julkaisuvaltainen mediaglobaalius tuottaa.

        Yritän vähentää.

        (hirn)


      • Funeau kirjoitti:

        Seuran puute tässä tapauksessa tarkoittaa sitä etten lue kyseistä julkaisua, sillä en lue juuri muitakaan julkaisuja, joita julkaisuvaltainen mediaglobaalius tuottaa.

        Yritän vähentää.

        (hirn)

        Periaatteessa tämän minun pikku maailmani voisi nähdä eräänlaisena paratiisina, unelmana siitä millaista on olla ihminen, ja kokea itsensä puhtaana ja jumalaisena, täydellisenä valona pimeyden ytimessä.

        (hihitystä)


      • Funeau kirjoitti:

        Periaatteessa tämän minun pikku maailmani voisi nähdä eräänlaisena paratiisina, unelmana siitä millaista on olla ihminen, ja kokea itsensä puhtaana ja jumalaisena, täydellisenä valona pimeyden ytimessä.

        (hihitystä)

        Sulla ei olekkaan ihan pienet kuvitelmat itsestäsi. Ei siinä mitään, aina hyvä tähdätä korkealle.


      • Funeau kirjoitti:

        Periaatteessa tämän minun pikku maailmani voisi nähdä eräänlaisena paratiisina, unelmana siitä millaista on olla ihminen, ja kokea itsensä puhtaana ja jumalaisena, täydellisenä valona pimeyden ytimessä.

        (hihitystä)

        Ite monesti unelmoin että saisin oman toimiston helvetistä. Näköala tulimerelle. Hallitsevana värimaailmana punaista ja mustaa. Unelmia pitää olla.


    • Kuule nyt ei tuukkaan *hirn*, vaan *laul*, ja perään "namaste".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe