Olisihan se mukavaa työpäivän jälkeen kotona vastassa ihana neitokainen joka rakastaisi ja välittäisi ja jota voisi rutistaa...
Vapaa-aika menee yksin kotona pelaten, masentavaa...
Sängyssä itken joka ilta, enpä itkisi jos olisi ihana neitokainen kainalossa... 🤗
Naisen kosketus auttaisi...
Kauankohan tätä enään jaksaa...?
Jalkasieni
Masentaa yksinäisyys...
23
55
Vastaukset
Eikö thaimaalaisuus tai filippiiniläisyys ole enää vaatimuksena, kun niistä ei tässä aloituksessa mainittu sanaakaan?
- Anonyymi
No on, kaikki varmaan tietävät niin en maininnut...
Jalkasieni Anonyymi kirjoitti:
No on, kaikki varmaan tietävät niin en maininnut...
JalkasieniNo oletko kokeillut esim. pistäytyä thai-hieromossa, jos paikkakunnaltasi sellaista löytyy? Siellä ainakin näkee/"tapaa" thaikkuja, eikä sitä tiedä vaikka osa olisi sinkkuja tai eronneita.
- Anonyymi
palstalutka kirjoitti:
No oletko kokeillut esim. pistäytyä thai-hieromossa, jos paikkakunnaltasi sellaista löytyy? Siellä ainakin näkee/"tapaa" thaikkuja, eikä sitä tiedä vaikka osa olisi sinkkuja tai eronneita.
Varmaan pelästyy minua eikä uskalla koskea...
Ja olen tälläinen ujokin...
Jalkasieni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan pelästyy minua eikä uskalla koskea...
Ja olen tälläinen ujokin...
JalkasieniHöpö höpö, mene nyt vain ja lopeta se ruikuttaminen. Kyllä ne tytöt opettavat sinut mieheksi kuten monet toisetkin pojat. Eihän helpommalla mieheksi voi tulla mitä selällään maatessa tekemättä itse yhtään mitään. Laita silmät kiinni ja kuvittele sen olevan sitä unta josta meille olet täällä jatkuvasti kertonut. Avaa sitten silmät homman loputtua ja mieti oliko se pettymys vai kannattiko siitä nyt pitää ääntä noin pitkän aikaa. Voit tietysti käydä myös McDonald-ravintolassa syömässä kananugetit chilikastikkeella, se voisi olla maukkaampi turvallisempi vaihtoehto...voi sitten jatkaa palstalla samasta aihepiiristä.
AsianVierestä
- Anonyymi
Minäkin suosittelen sinulle thai-hieromoa.
- Anonyymi
"Olisihan se mukavaa työpäivän jälkeen kotona vastassa ihana neitokainen joka rakastaisi ja välittäisi ja jota voisi rutistaa..."
Ei sellaisia olekaan. Siellä on viimeistään parin kk:n jälkeen tämmöinen:
https://i.pinimg.com/originals/14/82/bc/1482bcd5246026f7392d55b862adc208.jpg
Sulla on vapaus valita mistä syystä itket.
xLiner- Anonyymi
...mutta kyllä se rakastaa ja välittää, ei tuota nyt mielellään kyllä alkaisi rutistelemaan, saisi vielä kaulimesta ottaansa:)
AsianVierestä
- Anonyymi
Ei rumat saa naisia. Ala harrastaa vaikka bodausta niin naiset unohtuu.
- Anonyymi
Viinaa juomalla saa naisia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viinaa juomalla saa helvetinmoisen krapulan, viemäritukoksen, aliravitsemustilan, toivottoman ätmiasenteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan Filippiini ja Thaineitokaiset viinaa juo...
Jalkasieni
- Anonyymi
Joo. Kun olin vielä avioliitossa, oli kotiin tulo erittäin ahdistavaa, koska aina piti pelätä, miten kiukkuisella tuulella vaimo tällä kertaa on. Olen jo vuosia sitten eronnut, onneksi. Nykyään on kotiin tulo ihan kivaa, kun saan olla rauhassa ja elää omaa elämääni.
- Anonyymi
Melkein 10 vuotta on pitänyt tätä kestää...
Voisi mennä junaradalle makaamaan, eipä kukaan jäisi kaipaamaan...
Jalkasieni- Anonyymi
Mutta eikö tuo yksinäisyys ole tavallaan oma valintasi... teet vähän hankalaksi itsellesi naisen löytämisen kun kriteerit on mitä on.. Sanoit että vaatimuksena on aasialainen tyttönen. Jos antaisit mahdollisuuden edes suomalaisille voisi helpommin löytyä.
- Anonyymi
Minkä ikäinen oot? Ja erositko silloin 10v sitten vai mitä?
- Anonyymi
Kyllä välillä yksin nukkumaan käydessä tekisi mieli itkeä. Mietin millaista on niillä jotka ovat parisuhteessa. Millaista on elää yhdessä ja kun ei tarvitse nukkua yksin.
Se riippuu ihan parisuhteen osapuolista mimmoista se on. Ei aina välttämättä kivaa eikä mukavaa, jos suhteessa on selvittämättömiä ongelmia ja epäsopua.
Olen ollut parisuhteissa, joissa olen itkenyt itseni uneen..olisipa tämä jo ohi. Yksin kukaan ei loukkaa eikä satuta. Parsuhteessa se riski on olemassa.- Anonyymi
Vaikeassa parisuhteessa nukkumaanmeno oli hankalaa. Vaimo ei meinannut nukahtaa ollenkaan, vaan hän alkoi jankuttamaan, mitä joku on joskus SANONUT, ja että "ihmiset puhuvat meistä pahaa".
Ihmettelin, mitä ihmeen väliä sillä on, mitä joku on joskus SANONUT ?? - Anonyymi
Just, ei tosiaankaan ole mitään merkitystä sillä, mitä joku on sanonut.
- Anonyymi
Ei mene onnenlahjat tasan, ei. Sitten on meitä, joita miespuoliset pommittaa urakalla irl. Ja kun ei ole mitään mielenkiintoa lähteä parisuhteeseen. Voispa itse avittaa näitä pommittajia löytään jonkun parisuhdetta kaipaavan, mut ku ei ole tiedossa sellastakaan. Se on kyl harmi, ettei kysyntä ja tarjonta kohtaa oikeissa paikoissa.
- Anonyymi
Jos tuo on totta, niin silloin et ainakaan ole mikään likinäköinen rillipää.
- Anonyymi
Joo tuotanoin, menehän tuonne redditiin ja lue sieltä /r/theredpill-osastoa uskonnollisesti. Sieltä saat hyvää ensikäden tietoa siitä mitä naiset ovat, miten ne käyttäytyvät ja ennen kaikkea sitä mitä sinun pitää olla saadaksesi nainen.
Naisen puutteesta kitisevää nyhveröä ei halua kukaan. Kunnioita itseäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123760MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar761980Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421608Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788