Ajatella, että joku mies voi Tinderiin rekisteröityessään saada jo ensimmäisdn viikon aikana 1000 osumaa, kun taas joku toinen mies ei välttämättö saa yhtään, vaikka pitäisi profiilia siellä monta kuukautta.
Epätasa-arvo Tinderissä miesten keskuudessa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro jotain uutta.
Varakas liiketuttuni ja ammattiurheilija sukulaiskolli saavat molemmat osumia niin saatanasti.
On pahoja valinnan vaikeuksia, kuulemma.
Itse en ole kyllä havainnut ruuhkaa. - Anonyymi
Eka on varmaan komea ja/tai runsaan varallisuutensa esille tuova, toinen melko ruma ja köyhältä vaikuttava.
Laitoin kurkun lahkeeseen ja osumia sataa.
- Anonyymi
Höpö höpö. Laita mieluummin satanen puvun rintataskuun.
- Anonyymi
Eihän se reilua ole mutta aivan ymmärrettävää, kyseessä on kuitenkin palvelu missä valkkaillaan kuvan tai parin perusteella.
Tosin tuo edellyttää myös sitä, että tämä tuhannen osuman mies on luultavasti "tykännyt" usean tuhannen naisen profiileista. Kuka edes löytää sieltä viikossa EDES tuhatta profiilia? Saati tuhatta kiinnostavaa?
- Anonyymi
Eikö kaikki miehet tykkää kaikista naisten profiileista että olis edes jotain tsäänssejä? Vain naisilla on oikeasti varaa valita profiileja.
- Anonyymi
Profiileja ehkä mutta ei miehiä, naisella ei ole mitään valinnanvaraa paitsi niihin miehiin joita ei halua yksikään toinen nainen.
- Anonyymi
No jos profiili on tyyliä: Hei. En mä keksi mitään kirjoitettavaa. Ja kuva jollain tavalla kauhea, niin voihan tuo vaikuttaa.
- Anonyymi
Onko tää nyt eka kerta kun huomaat maailmassa jotain epätasa-arvoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422224- 241780
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271435- 1091264
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151229- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846