Odotin mielenkiinnolla, pystyykö YLE julkaisemaan illan pääuutisissa Hesarin gallup-tulokset puolueiden kannatuksista. Ei pystynyt, jostain syystä. Kenties Perussuomalaisten yhä jatkuvaa nousua ei haluta julkistaa.
YLE alkaa muistuttamaan yhä enemmän venäläistä mediaa, jossa korruptoitunut poliittinen ohjaus kulkee ylitse kaiken julkaisutoiminnan. Tästä me suomalaiset emme pidä, emmekä sitä hyväksy.
YLEn venkoilu ja temppuilu on saatava tavalla tai toisella länsimaisille urille. Muussa tapauksessa meidän yhteiskuntarauhamme on vakavasti uhattuna.
YLE jatkaa venkoilujaan!
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä vastenmielistä touhua verovaroin.
- Anonyymi
Jospa tieto ei ole vielä saavuttanut Yleä, ootellaan huomiseen?
- Anonyymi
SDP on arvo, ihmis ja tasa arvopuolue, näin tiedousvälineet sen meille kertovat. Arvot kohtaavat hyvin vihreiden, vasemmiston kanssa. AL T
- Anonyymi
Huomena Yle tietysti julkaisee oman gallup-tuloksensa, missä perussuomalaisten suosio on lähtenyt laskemaan.
- Anonyymi
Heh-heh. Kyllä te kanssa ootte. Hesarin gallup nyt on sen hesarin tilaama ja maksama tutkimuslaitos Kantar TSN:ltä.
Yle taas ostaa omat gallupinsa KOKOOMUKSEN mahtimiehen, eli Eero Lehden omistamalta Taloustutkimukselta, että miettikääs nyt noita salaliittoteorioitanne vähän siltä pohjalta.- Anonyymi
Hesari on juutalaiseliitin pillin mukaan tanssija, todella pahasti mädättynyt media. Siihen nähden julkaistu tulos on yllätys. Todennäköisesti Perussuomalaisten todellinen kannatus on vielä huomattavasti suurempi!
- Anonyymi
Kyllähän nuo ovat uutisoinneet toistensa teettämistä tutkimuksista¨, jos ne ovat olleet agendan mukaisia.
- Anonyymi
Tilanne on todella outo, ja kun vielä lupaavat huonoja ilmojakin, kuinkahan tästä selvitään?
- Anonyymi
Perussuomalaiset nousi suurimmaksi puolueeksi – Hallitusta kokoava Sdp on nyt kolmantena :D
- Anonyymi
Olen seurannut samaa. Kauankohan Ylen vihervasemmistolainen siipi pystyy olemaan julkaisematta PS;n galluptulosta. Mahtaa ottaa pattiin että heidän infosotansa ei ole onnistunut kuin osaan kansasta. Myös ilmastonmuutoksen asiallinen tiedekritiikki loistaa poissaolollaan ja samaan aikaan Ylen infosoturi teki partiopelin, jossa käskettiin lapsia olemaan lisääntymättä ja antamaan 20 euroa ane ja syntirahaa jollekulle "hyvälle" järjestölle. ( Lue luonnonsuojelubisnekselle ) Ottakaa osaa kansalaisaloitteeseen yle vero pois.
- Anonyymi
Varmaan joku persu pitää puukkoa hesarin päätoimittajan kurkulla ja pakottaa sillä konstilla lehden julkaisemaan persuvalheita. Poliisi piirittää lehden toimitusta, ja kohta persu viedään kiven sisään.
Todellisuudessa suomessa ei ole persuja sen enempää kuin uusnatsejakaan. Ja ne sattuvat olemaan samat tyypit. Toinen rapaalkoholisti ja toinen on narkkari.- Anonyymi
Olen päättänyt äänestää Eurovaaleissa Hakkaraista.
- Anonyymi
Ylessä ei ole vielä tajuttu että muitakin medioita on olemassa.
- Anonyymi
Ylen suvakkivajakkiakat ovat zombien jälkeläisiä. Nolottaa kuunnella niiden putkiaivoisten vänkäystä.
- Anonyymi
vaalit oli jo ja meni!
Mitä väliä jollain Hesarin teettämällä gallupilla, miksi sellaista on edes tehty?
ja jos kerra aloittaja on jo HESARIN uutisen nähnyt, niin miksi se pitäisi olla vielä Ylellä?
Hesari ja Yle eivät ole sama asia - Anonyymi
Ylen toimittaja Amerikan päässä kylläkin julisti syvällä rintaäänellä, että USA:n raju talouskasvu ja työttömyyden ennennäkemätön alhaisuus eivät ole Trumpin, vaan Obaman ansiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202650Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432281Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262092Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o221973Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581678Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121222Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181209- 551060
- 631045
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31022