Minulle määrättiin Diane Nova-merkkiset e-pillerit tuossa puolisen vuotta sitten, ja ikinä en ole tehnyt mitään niin huonoa päätöstä kuin sinne vastaanotolle marssiessani. Vakuuttuneena pillereiden ihmeellisistä pelastavista voimista vaadin sitten reseptin käteen ja marssin apteekkiin. Ensimmäiset kuukaudet menivätkin ihan mukavasti, eikä sivuoireita juurikaan ilmennyt... Vielä. No, ongelmat alkoivatkin sitten muutamien ensi kuukausien pää pilvissä leijumisen jälkeen. Aloin aina ajoittain noihin aikoihin voimaan päivisin todella pahoin, oksetti oikein olan takaa. Myös ripulointia ilmeni satunnaisesti, ja kesti aikansa ennen kuin tajusin yhdistää nämä oireet e-pillereihin. Tiedustelin sitten lääkäriltäni, mitä minun tulisi tehdä ja hän sitten neuvoi minua ottamaan pillerit iltaisin, jolloin niiden suurin teho osuu ajalle milloin olen unessa. Tämä toimikin.. Aluksi. Nyt olen alkanut heräilemään välillä öisin huonoon oloon. Tämäkin yö on mennyt sitten pää pöntössä oksennellessa.
Olisi kiva kuulla, onko muilla ikinä ilmennyt vastaavanlaisia/muita oireita e-pillereiden käytön yhteydessä?
Ja hei: mikäli joku neuvoo teitä vielä yrittämään samoilla pillereillä jos vaikka sopisivatkin, pysykää lujina ja polttakaa koko pakkaus.
Nyt lentää e-pillerit v****un
Anonyymi
1
86
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän ole viisainta vaihtaa pillerit toiseen tuotteeseen. Yhdet kun sopii yhdelle, mutta eivät toiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213561- 162402
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3761990Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371884- 271601
- 311587
- 321559
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 141167
- 121051