Uudessa Testamentissä ei ole yhtään naista raamatunopettajina tai saarnaajina.
Elämme nyt suvaitsevaisuuden ja feministijyrien "tasa-arvon nimessä ja voimassa" olevaa uusapostolista aikaa.
Esimerkkinä on NAISTEN RAAMATTU.
Joukko kristillisiä teologeja eri maista ja kirkkokunnista kokosi Naisten Raamatun. Teologiryhmän mukaan Raamattu voi oikein tulkittuna olla ase naisten emansipaation edistämisessä.
– Feministiset arvot ja Raamatun lukeminen eivät ole yhteensovittamattomia, sanoo teologian professori Lauriane Savoy, joka on yksi Naisten Raamatun tekijöistä.
Naissaarnaajat uusapostolisuudessa
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Laitetaan vaikka sata vuotta eteenpäin, niin miehet vaikenevat itkemästä sitä, että naisetkin ovat opettajia ja saarnaajia. Muutos on sellaista, vastahankaan yrittävät jotkin vanhat parakkaat äkäkintut laittaa, mutta he eivät voi muutokselle yhtään mitään.
Kiitos Jeesus, sinä Tulet ja teet Uuden maan, Uusi Jerusalem, jossa naiset ovat yhtä vapaita kuin miehetkin... eikä siellä ole vanhojen parrakkaiden visukinttujen mielipiteillä mitään sijaa. :)- Anonyymi
Pieni teoreettinen mahdollisuus ,että siellä ei ole naisia!
mutta liiaan laaja ja arka asia täällä esille otettavaksi.
mutta, jos joku tahtoo miettiä niin.
Kun Jeesus tulee, kaikki eli jokainen muuttuu Hänen, Jeesuksen kuvan kaltaiseksi.
joten, tekeekö Jumala naisille, sukupuoli korjauksen? - Anonyymi
Jumalan luomisjärjestystä ei ihminen kykene mielipiteillään eikä mielen osoituksillaan muuttamaan. Jumalan Sanaa vastaan kapinoiminen saa aikaan vain kompastumisen Sanan vastustajalle.
1.Tim.2:8.".. Minä tahdon siis, että miehet rukoilevat, joka paikassa kohottaen pyhät kädet ilman vihaa ja epäilystä; 9. niin myös, että naiset ovat säädyllisessä puvussa, kaunistavat itseään kainosti ja siveästi, ei palmikoiduilla hiuksilla, ei kullalla, ei helmillä eikä kallisarvoisilla vaatteilla, 10. vaan hyvillä teoilla, niinkuin sopii naisille, jotka tunnustautuvat jumalaapelkääviksi. 11. Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; 12. mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa. 13. Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva; 14. eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen..."
1.Kor.14:32.".. Ja profeettain henget ovat profeetoille alamaiset; 33. sillä ei Jumala ole epäjärjestyksen, vaan rauhan Jumala. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa, 34. olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo. 35. Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa. 36. Vai teistäkö Jumalan sana on lähtenyt? Vai ainoastaan teidänkö tykönne se on tullut? 37. Jos joku luulee olevansa profeetta tai hengellinen, niin tietäköön, että mitä minä kirjoitan teille, se on Herran käsky. 38. Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä..." ( "..Mutta jos joku ei sitä ymmärrä, niin olkoon ymmärtämättä..." Kantaen teoistaan myös vastuunsa Jumalan edessä)
( Ilm.2:18.-29.) Ilm.2:18."..Ja Tyatiran seurakunnan enkelille kirjoita: 'Näin sanoo Jumalan Poika, jolla on silmät niinkuin tulen liekki ja jonka jalat ovat niinkuin kiiltävä vaski: 19. Minä tiedän sinun tekosi ja rakkautesi ja uskosi ja palveluksesi ja kärsivällisyytesi ja että sinun viimeiset tekosi ovat useammat kuin ensimmäiset. 20. Mutta se minulla on sinua vastaan, että sinä suvaitset tuota naista, Iisebeliä, joka sanoo itseään profeetaksi ja opettaa ja eksyttää minun palvelijoitani harjoittamaan haureutta ja syömään epäjumalille uhrattua. 21. Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan. 22. Katso, minä syöksen hänet tautivuoteeseen, ja ne, jotka hänen kanssaan tekevät huorin, minä syöksen suureen ahdistukseen, jos eivät tee parannusta ja luovu hänen teoistansa; 23. ja hänen lapsensa minä tappamalla tapan, ja kaikki seurakunnat saavat tuntea, että minä olen se, joka tutkin munaskuut ja sydämet; ja minä annan teille kullekin tekojenne mukaan. 24. Mutta teille muille Tyatirassa oleville, kaikille, joilla ei ole tätä oppia, teille, jotka ette ole tulleet tuntemaan, niinkuin ne sanovat, saatanan syvyyksiä, minä sanon: en minä pane teidän päällenne muuta kuormaa; 25. pitäkää vain, mitä teillä on, siihen asti kuin minä tulen..."
1.Piet.2: 4.".. Ja tulkaa hänen tykönsä, elävän kiven tykö, jonka ihmiset tosin ovat hyljänneet, mutta joka Jumalan edessä on valittu, kallis, 5. ja rakentukaa itsekin elävinä kivinä hengelliseksi huoneeksi, pyhäksi papistoksi, uhraamaan hengellisiä uhreja, jotka Jeesuksen Kristuksen kautta ovat Jumalalle mieluisia. 6. Sillä Raamatussa sanotaan: "Katso, minä lasken Siioniin valitun kiven, kalliin kulmakiven; ja joka häneen uskoo, ei ole häpeään joutuva." 7. Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi" 8. ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin..." - Anonyymi
Näyttäneen olevan Pietarin ja Johanneksen juttuja... tosin, ei ole kyllä se sanottua, ettäkö heidän nimissään kirjoitetut asiat olisivat heidän mielipiteitään... ehkä joku munkinkaapuinen kuoripoika sen on kirjoittanut kynttilän valossa... eikä näkyvissäkään ole ollut niitä, jotka Jeesuksen seurassa kulkivat silloin kerran :)
- Anonyymi
http://ruutlehti.fi/seitseman-lausetta/
Luin tämän, ja kuten olin arvellut, ei totuudessa vain tahdota pysyä.
ei vaan naisen tunne eli fiilis tulee ja voittaa totuuden ja vääntää sen naiselle eduksi.
mutta mitä voi odottaa naiselta, josta todistetaan:
Sananl. 9:13
Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä.
Tätä he eivät pääse vääntämään sillä se on kaikkien edessä.
se että nainen on mitä on, ei tarkoita että Jumala tahi mies ei naista rakasta, mutta se tarkoittaa että tulee olla hiljaa, alamainen ja apuna miehelle.
sillä, yksinkertaisesti
se on naisen tarkoitus.
OLLA MIEHELLE APU:
muuta tarkoitusta naiselle ei ole määritelty!
"Sormi osoittaa kuuta
Kun sormi osoittaa kuuta,
typerys katsoo sormea."
"About human stupidity
Never underestimate the power of human stupidity."
"...Olisit oikeassa, jos tyhmyys olisi henkistä heikkoutta.
Mutta valitettavasti se on kauhistuttava voima,
se on kallio, joka vankkumatta seisoo,
vaikka kokonainen järkevyydän meri
heittää aaltojaan sen otsaa vasten."
Joukossa tyhmyys tiivistyy.. meetoo :)- Anonyymi
Miesjoukoissa tiivistyy absoluuttinen tyhmyys. Sen tietävät myös vakuutusyhtiöt ja poliisi. Miehet tosiaan tarvitsevat naisen apua. Mutta kukaan viisas nainen lähde itseään typerämmän miehen kelkkaan.
Nainen ei tarvitse elättäjää, kouluttajaa eikä vanginvartijaa. Jos tasavertainen elämänkumppanuus ei miehelle kelpaa, niin naisen on parempi elää yksin. Vapaus on siunattu asia. Saa elää ilman painolastia, eikä tarvitse kuunnella esitelmiä vaimon velvollisuuksista.
Entäs ne miehen velvollisuudet? Pomottamaan on kova hinku. Mutta moniko nettipalstojen surullisen hahmon ritareista pystyy rakastamaan vaimoa kuin Kristus seurakuntaa?
- Anonyymi
Tämä on kristinuskon irvikuvaa ja feminististä hapatusta = Naisten Raamattu.
Miksi eräät naiset ovat käärmeissään?
- naisten raamattu - - Anonyymi
Danielin kirjasta Jumalan profetiaa
"Näistä oikeista opettajista jotkut kompastuvat, että heidän joukkonsa koeteltaisiin, seulottaisiin ja puhdistettaisiin lopun ajaksi.
Kestää näet vielä joitakin aikoja, ennen kuin on määräaika." - Anonyymi
Onko Raamatussa mainittu yhtään naisenkeliä nimeltä?
Trolli ja saatananpalvoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135