Rinne kertoo keskiviikkona kello 11.30, mitkä puolueet lähtevät hallitusneuvotteluihin.
Hän on luvannut paljastaa pari minuuttia ennen infon alkua neuvotteluihin lähteville puoluejohtajille, että he pääsevät mukaan hallitusneuvotteluihin.
Hallituspohjasta on määrä kertoa tiedotusvälineille kello 11.40 alkavassa tiedotustilaisuudessa.
Osa artikkelin sisällöstä ei ole välttämättä saavutettavissa esimerkiksi ruudunlukuohjelmalla.
Eiköhän tuokin mene kiville, tuskin pitää aikataulut. "pääsevät mukaan hallitusneuvotteluihin". Entä jos ei halua, vaan enemmistö alkaa haalimaan omaa hallitusta, josta sossut ja vasurit on ulkona..
Sammako Antti tuntuu pitävän itseään apostolina.
8
<50
Vastaukset
>>Eiköhän tuokin mene kiville, tuskin pitää aikataulut. "pääsevät mukaan hallitusneuvotteluihin". Entä jos ei halua, vaan enemmistö alkaa haalimaan omaa hallitusta, josta sossut ja vasurit on ulkona.<<
Perustuslaki voi vielä yllättää sinut. Tuollaiset suunnitelmat ovat toki periaatteessa mahdollisia, mutta niihin käsiksi käyminen vaatii muodollisen prosessin.- Anonyymi
Katsotaan nyt kestääkö Rinteellä edes terveys seuraavalle kierrokselle. Ukko linkuttaa ja yskii kuin sata vuotias.
- Anonyymi
Eiköhän tuo sinun ajatus ole tullut kaikille selväksi.
Onko sinulla muuta elämää? Hae vaiika töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tuo sinun ajatus ole tullut kaikille selväksi.
Onko sinulla muuta elämää? Hae vaiika töitä.Eläkkeellä, työt tehty.
Entä itse ? Jos se olet joka sanoi, etten ole koskan työllä itseäni rasittanut -oletko se sama heppu ?
Pystylle: miten perustuslaki kieltää enemmistö blogin tekemäsdtä hallitusta ?
-vasemmisto ja muut, ja muut on paljon suurempi. - Anonyymi
Heikossa hapessa näyttää "apostoli" Rinne olevan.
Saa nähdä kirjoittaako jossakin vaiheessa apostolin teoista.
Kyllä kontrasti Sipilään verrattuna on tavattoman jyrkkä.
- Anonyymi
Jännä nähdä, millä tavalla Kepu nyt pettää Rinteen
- Anonyymi
Ei kilpailevat osapuolet koskaan voi pettää toisaan.
Kuvittelet että keskusta on osa vasemmisoa, ei se niin ole.
Niin monta mutkaa auki, jos keskusta tulee hallitukseen. Parempi olisi jos enemmistö tekisi hallituksen, ilman näitä heikkoja lenkkejä, vihreitä ja vasureita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kilpailevat osapuolet koskaan voi pettää toisaan.
Kuvittelet että keskusta on osa vasemmisoa, ei se niin ole.
Niin monta mutkaa auki, jos keskusta tulee hallitukseen. Parempi olisi jos enemmistö tekisi hallituksen, ilman näitä heikkoja lenkkejä, vihreitä ja vasureita."Ei kilpailevat osapuolet koskaan voi pettää toisiaan".
Vähänpä sinä tuostakin tiedät. Tutustu ihmiskunnan historiaan ja sen eri tapahtumiin. Kilpailija on petetty niin politiikassa, työelämässä kuin elämässä yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203