Tahtoisin syliisi

Anonyymi

Laittaisitpa mulle viestin. Sanoisit jotain kaunista. Pyytäisit mut viikonloppuna seuraksesi. Mä lupaan lähteä sun kanssasi.

23

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tule tule syliini mun, tahtoisin niin nuuskutella hiuksiasi sun :)

    • Anonyymi

      Varmaan pyytäisinkin, jos vaan tietäisin oletko se sinä. Sano itsestäs jotain?

    • Anonyymi

      Saisit tulla koskavaan syliini...viimekerrasta jo onkin aikaa.

      • Anonyymi

        Koska sun sylissä oltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sun sylissä oltu?

        yli viis vuotta jo siitä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yli viis vuotta jo siitä...

        siinä ajassahan jo muistotkin haalenee ja tunteet viilenee, siis viis vuotta. niin kauanko ollut ilman mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yli viis vuotta jo siitä...

        Mies,missä olimme kun olin sylissäsi silloin joskus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies,missä olimme kun olin sylissäsi silloin joskus?

        En ole varma, sinun tykönä tai autossa 🤔


      • Anonyymi

        Kulmuni: Perussuomalaisten kannat kylmää kyytiä Pohjois- ja Itä-Suomelle?

        Halla-aho kumoaa Keskustan Kulmunin populistisia syytöksiä. Suomi on EU:n nettomaksaja ja maksaa jo nyt omat maataloustukensa ja kaupan päälle myös muiden. Jussi on järkimiehiä ja osaa hahmottaa asiat syvällisemmin kuin vanhojen puolueiden poliitikot.

        https://www.facebook.com/teuvohakkarainen/videos/2142382749150857/

        Muistakaa äänestää!


    • Anonyymi

      Aina on sylissä tilaa :)

    • Anonyymi

      Ap:llä on noin monta syliin ottajaa, mikset laita jo niille viestiä itse.

    • Anonyymi

      Missäpäin kaipailet?

    • Anonyymi

      Ihanaa että niin moni ottaisi syliin. Mä vaan tahdon yhden tietyn. Hänellä on mun numero ja voi viestin laittaa.

    • Anonyymi

      Olkaa rohkeita. Enemmän siinä lopulta kärsii, jos jättää yrittämättä.

    • Anonyymi

      Ihanan mustapaitaisen M naisen voisin ottaa syliini vaikka saunassa ;)

      • Anonyymi

        Minkä takia se käyttää mustaa paitaa saunassa??


    • Anonyymi

      Kaikki muut pääsee kyllä syliin paitsi minä. Onnea vaan teille.

    • Anonyymi

      Pyydä vaan mua käymään. Lähden kyllä.

      • Anonyymi

        No voisitko tulla. Minä odotan sinua milloin tulet?


      • Anonyymi

        Mä tarvitsen sen pyynnön kasvotusten häneltä. Tai edes viestillä omaan luuriini. Oonhan mä kai helppo, mut vähän täytyy nähdä vaivaa :)


    • Anonyymi

      Kulmuni: Perussuomalaisten kannat kylmää kyytiä Pohjois- ja Itä-Suomelle?

      Halla-aho kumoaa Keskustan Kulmunin populistisia syytöksiä. Suomi on EU:n nettomaksaja ja maksaa jo nyt omat maataloustukensa ja kaupan päälle myös muiden. Jussi on järkimiehiä ja osaa hahmottaa asiat syvällisemmin kuin vanhojen puolueiden poliitikot.

      https://www.facebook.com/teuvohakkarainen/videos/2142382749150857/

      Muistakaa äänestää!

    • Anonyymi

      Kerroppa jotain, mikä johtaisi mut oikeaan osoitteeseen tai edes siihen oikeaan numeroon, joka mulla kyllä on.

      • Anonyymi

        Johanna täällä. Mulle voi viestiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe