Laittaisitpa mulle viestin. Sanoisit jotain kaunista. Pyytäisit mut viikonloppuna seuraksesi. Mä lupaan lähteä sun kanssasi.
Tahtoisin syliisi
23
84
Vastaukset
Tule tule syliini mun, tahtoisin niin nuuskutella hiuksiasi sun :)
- Anonyymi
Varmaan pyytäisinkin, jos vaan tietäisin oletko se sinä. Sano itsestäs jotain?
- Anonyymi
Saisit tulla koskavaan syliini...viimekerrasta jo onkin aikaa.
- Anonyymi
Koska sun sylissä oltu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sun sylissä oltu?
yli viis vuotta jo siitä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yli viis vuotta jo siitä...
siinä ajassahan jo muistotkin haalenee ja tunteet viilenee, siis viis vuotta. niin kauanko ollut ilman mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
yli viis vuotta jo siitä...
Mies,missä olimme kun olin sylissäsi silloin joskus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies,missä olimme kun olin sylissäsi silloin joskus?
En ole varma, sinun tykönä tai autossa 🤔
- Anonyymi
Kulmuni: Perussuomalaisten kannat kylmää kyytiä Pohjois- ja Itä-Suomelle?
Halla-aho kumoaa Keskustan Kulmunin populistisia syytöksiä. Suomi on EU:n nettomaksaja ja maksaa jo nyt omat maataloustukensa ja kaupan päälle myös muiden. Jussi on järkimiehiä ja osaa hahmottaa asiat syvällisemmin kuin vanhojen puolueiden poliitikot.
https://www.facebook.com/teuvohakkarainen/videos/2142382749150857/
Muistakaa äänestää!
- Anonyymi
Aina on sylissä tilaa :)
- Anonyymi
Ap:llä on noin monta syliin ottajaa, mikset laita jo niille viestiä itse.
- Anonyymi
Missäpäin kaipailet?
- Anonyymi
Ihanaa että niin moni ottaisi syliin. Mä vaan tahdon yhden tietyn. Hänellä on mun numero ja voi viestin laittaa.
- Anonyymi
Olkaa rohkeita. Enemmän siinä lopulta kärsii, jos jättää yrittämättä.
- Anonyymi
Ihanan mustapaitaisen M naisen voisin ottaa syliini vaikka saunassa ;)
- Anonyymi
Minkä takia se käyttää mustaa paitaa saunassa??
- Anonyymi
Kaikki muut pääsee kyllä syliin paitsi minä. Onnea vaan teille.
- Anonyymi
Pyydä vaan mua käymään. Lähden kyllä.
- Anonyymi
No voisitko tulla. Minä odotan sinua milloin tulet?
- Anonyymi
Mä tarvitsen sen pyynnön kasvotusten häneltä. Tai edes viestillä omaan luuriini. Oonhan mä kai helppo, mut vähän täytyy nähdä vaivaa :)
- Anonyymi
Kulmuni: Perussuomalaisten kannat kylmää kyytiä Pohjois- ja Itä-Suomelle?
Halla-aho kumoaa Keskustan Kulmunin populistisia syytöksiä. Suomi on EU:n nettomaksaja ja maksaa jo nyt omat maataloustukensa ja kaupan päälle myös muiden. Jussi on järkimiehiä ja osaa hahmottaa asiat syvällisemmin kuin vanhojen puolueiden poliitikot.
https://www.facebook.com/teuvohakkarainen/videos/2142382749150857/
Muistakaa äänestää! - Anonyymi
Kerroppa jotain, mikä johtaisi mut oikeaan osoitteeseen tai edes siihen oikeaan numeroon, joka mulla kyllä on.
- Anonyymi
Johanna täällä. Mulle voi viestiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281266
- 1181088
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97914- 113837
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa271778- 48705
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18687- 44629
- 49589
- 26584