Hussein Al-Taeen teot

Anonyymi

26

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko ollut lapsimorsiamia?

      • Anonyymi

        Opiskellut yliopistossa, tai opiskellut korkeakoulussa. Noin sitä usein ilmoitetaan koulutuksesta.
        Kyllä sitä on opiskellut yliopistossa, jos on käynyt vaikkapa kesäyliopiston kahden viikon kurssin vaikkapa liikuntalajeihin perehdytyskurssi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Opiskellut yliopistossa, tai opiskellut korkeakoulussa. Noin sitä usein ilmoitetaan koulutuksesta.
        Kyllä sitä on opiskellut yliopistossa, jos on käynyt vaikkapa kesäyliopiston kahden viikon kurssin vaikkapa liikuntalajeihin perehdytyskurssi!

        Kuinka kovan metelin lehdistö otti kun Tiina Elovaara ilmoitti vaalikoneessa korkeakoulu, vaikka oli vain jonkun kurssin suorittanut.


      • Anonyymi

        Olin vuonna 1997 kahdeksan kuukautta Helsingin yliopistolla muuttomiehenä. Eikös tuo tarkoita sitä että minulla on yliopistotaustaa?

        Meinaan kun SPR kysyi pakolaisilta koulutuksesta niin moni sanoi että heillä oli yliopistotaustaa. Varmaan suurimmalla osalla samanlaista kuin meikäläisellä...


    • Anonyymi

      Kotiväkivaltaa ja alaikäinen vaimo. Turvakoti, nam nam arvopohja. . .

    • Anonyymi

      Tämä on sosiaalipornoa, että ruvetaan kaivelemaan jonkun henkilön vanhoja avioliitto kriisejä. Vittu, ne eivät liity tähän päivään.

      • Anonyymi

        Niissä näkyy merkittävällä tavalla pala murhavimmaisen arvopohjasta. Pelkkää mutaa.


      • Anonyymi

        Tässä on kansanedustaja Rauhan-Taeen valehtelusta. Pitää selvittää mistä KAIKESTA hän on valehdellut.


      • Anonyymi

        Kyllä vittu ne vaan kuuluu, etenkin jos kyseessä on menneisyyttään pimittänyt kansanedustajaksi valittu ulkomaalaisperäinen henkilö! Demariko olet, kun tuollaista horiset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vittu ne vaan kuuluu, etenkin jos kyseessä on menneisyyttään pimittänyt kansanedustajaksi valittu ulkomaalaisperäinen henkilö! Demariko olet, kun tuollaista horiset?

        Nuo avioliittokriisit on ollut tiedossa vuosia sitten, mutta ne kaivetaan nyt sieltä paljastuksina ja lyömään lisää lokaa henkilön päälle. Vaikka nuo asiat ovat käsitelty tuomioistuimessa ajat sitten ilman tuomioita. Tiedä vaikka Hussein olisi vetänyt käteenkin ja nyt odotellaan paljastusta siitä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo avioliittokriisit on ollut tiedossa vuosia sitten, mutta ne kaivetaan nyt sieltä paljastuksina ja lyömään lisää lokaa henkilön päälle. Vaikka nuo asiat ovat käsitelty tuomioistuimessa ajat sitten ilman tuomioita. Tiedä vaikka Hussein olisi vetänyt käteenkin ja nyt odotellaan paljastusta siitä ?

        No, ehkä nyt on aika selvittää myös miehen koulutus. Opintoja Varsovassa ja Lontoossa, mutta....?


    • Hussein käy hyvin tiiviisti Irakissa tapaamassa perhettään. Moni muslimimies ottaa lapsivaimon perheensä järjestämänä. Moni asuu Suomessa vaimon kanssa ja pitää tätä synnytyskoneena ja elättäjänä. Mikäli Suomessa tulee vaikeuksia voi aina palata kotiin toisen tai jopa toisten vaimojen luokse. Varsinkin, jos perhe kotimaassa on huolehtinut lapsimorsiammesta.

    • Anonyymi

      Näyttäisi olevan viriili ja naisiin päin menevä kuten Jussikin on.

      • Anonyymi

        Mutta toinen vaan valehtelee.


      • Anonyymi

        Persut nyt aina päästelee omiaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Koraanissa kehotetaan huijjaamaan vääräuskoisia. Länsimaisilta saamat sosiaalietuisuudet ovat parhainta rahaa. Kannattaa siittää ja synnyttää vääräuskoisten yhteiskuntaan mahdollisimman paljon omiaan.

      • Anonyymi

        Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?


    • Anonyymi

      Ei tietoa ketä nämä henkilöt ovat ?
      Mikä on nimi?
      Mikä kansalaisuus?
      Kenen asiaa ajavat?
      Minkä liikkeen lähettiläitä on ?
      Kuka rahoittaa, muu kuin suomen veronmaksaja !??

      Vosin itsekin kertoa, että olen joskus käynyt englannissa yliopiston eteisaulassa! Korkeakoulututkinto siis pn.....
      Ja toimin sala algaida lähettiläänä, tosin sdp suojissa.

    • Anonyymi

      Seiskassa naureskeli hyväntuulisena kun ei tajunnut, että kuvataan. Muutoin olisi ollut masentunut ja katuvainen ym. On osa tarkkaa mediasuunitelmaa, joihin on saanut ohjeet miten tulee tarkasti toimia ja antaa lausuntoja, että säilyttäisi paikkansa eduskunnassa. Nyt jos jää kansanedustajaksi, niin saattaa löytyä vielä toinen henkilöllisyys ym.

    • Anonyymi

      Mitä enemmän ei-euripideja, uskontoon katsomatta, sitä enemmän ongelmia. Suomessa on jo ennestään kaikennäköistä itämongoloidisiitosta, niin pitääkö ehdoin tahdoin haalia lisää paskasakkia. En ymmärrä.

    • Anonyymi

      Opiskellut oikeustiedettä ollut oikeudessa vaimon hakkaamisesta.
      Ajaa pakolaisten ja turvapaikka asiaa, ajanut vaimon ja lapsen pakosalle perhekotiin turvaan.

    • Anonyymi

      Al Taeen sairausloma jatkuu kesäkuun loppuun. Näin tipoittain mennään.
      Mikähän lienee sairausloman syy, masennus vai jotain vakavampaa...

    • Anonyymi

      Työurani kamalinta aikaa oli se, kun alaisena oli yksi muslimi. Koskaan ei voinut luottaa, että homma toimii ja mitä on odotettavissa. Kirkkain tummin silmin valehdeltiin päin naamaa.

    • Anonyymi

      Sairastaa saa täydellä palkalla ja kun on 300 päivää sairastanut putkeen eli noin 10kk, saa jo työkyvyttömyyseläkkeen 60% palkasta eli nippa nappa 4000e/kk.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe