rikoslain 34 a luvun muutoksia
https://www.theseus.fi/handle/10024/168376
"Opinnäytetyön yhteenvetona voidaan todeta, että terrorismiin liittyvä lainsäädäntö näyttäytyy monimutkaisena ja vaikeasti tulkittavana, jopa rikosoikeuteen perehtyneille asiantuntijoille. Rangaistusvastuun ulottaminen valmistelun luonteisiin tekomuotoihin ja osallisuus vastuuta laajentaviin tekomuotoihin nähdään ongelmallisena. Ongelmalliseksi sen tekee laillisuusperiaatteen ja kriminalisointiperiaatteisiin kuuluvien hyväksyttävyyden ja suhteellisuuden vaatimukset."
Terrorismin torjunta Suomessa erityisesti silmällä pitäen
1
98
Vastaukset
- Anonyymi
"Oi Muslims, you have to strike fear to the hearts of the infidels".
Lännen ongelmana on se, että tämä läntinen tollolauma ei ymmärrä a) Islamia b) jihadia c) ja sitten luullaan, että kyse on terrorismista ja että se terrorismi on jotenkin tässä se oleellinen juttu. Ei se ole.
Terrorismi on vain pieni osa jihadia eikä edes kovin merkittävä osa. Lännen pitäisi ymmärtää mikä jihad on, jotta tästä suosta päästäisiin eroon... mutta turha toivo. Lisää Muslimeita Eurooppaan GCM sopimuksen kiihdyttämänä. Kiitos Kai Mykkänen.
Kuka te olette, Kai Mykkänen? Kuka te olette Alexander Stubb? Keitä te olette?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233