Tunto etupyöriin on parantunut, mutta se on edelleen hiukan etäinen niin ohjauksen kuin sähköisesti välitetyn kaasupolkimen kauttakin, sora rapisee lokasuojissa pelästyttävän äkäisesti, Pidemmille kuskeille reisituen erillinen pituus- tai korkeussäätö ei varmasti olisi pahitteeksi, mutta sellaisia ei ole tarjolla, Alustan pehmeimmälläkin asetuksella terävät saumat tuntuva ikävästi sisällä. Sport-asetuksella meno muuttuu luonnollisesti vieläkin kovemmaksi
UUsi korolla
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Corolla on vissiin koottu osista jotka on saatu halvimmalla sieltä täältä, sedanin takavalot 2003 Honda Accordista, mittariston kehys 1977 Toyota Cressidasta mutta ei ole sopinut paikalleen kuin pakottamalla niin on vääntynyt tuollaiseksi vonkeloksi, ym. :D
- Anonyymi
Eihän tojo ole vajonnut läheskään niin alas kuin VW, joka ostaa nokkaketjut jostakin pehmeän pellin halpis pajalta. Eikä kaksoismassapyörän materiaalitkaan pysy kiinni toisissaan vaan irtoilevat kohtalokkaasti. Onko DSG-kytkinlevytkin halpahallista ?
- Anonyymi
...ja vaarin auton uusin painos hybridinä onkin varsin rivakka peli, sekös vag-miehiä hiertää :-)
- Anonyymi
Oisit ostanut uuden Octavia ois nuo huolet pois..hyvä jousitus tilava erinomainen ajaa ja hiljainen ..äkkiä Skoda kaupoille jos sen ruostekulhon huolivat vaihdossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisit ostanut uuden Octavia ois nuo huolet pois..hyvä jousitus tilava erinomainen ajaa ja hiljainen ..äkkiä Skoda kaupoille jos sen ruostekulhon huolivat vaihdossa.
Nii että skoda pitäs ostaa.ei kiitos..
Jos ei tojoa niin vois kia olla vaihtoehto.
Mutta ei VAG autot.
- Anonyymi
Jännä kun 1.2 turbolla on paremmat suoritusarvot kuin 1.8 hybridillä eikä se kulutuskaa ole kuin pienestti isompi eli ,mitä hyötyä hybridistä
- Anonyymi
Viherkusiaiset aikoo kieltää autot jossa ei sähkömoottoria kun äänestitte vihervasemmiston hallitukseen. Kiitokset myös Keskustan äänestäjille, te mahdollistitte vihervasemmistohallituksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viherkusiaiset aikoo kieltää autot jossa ei sähkömoottoria kun äänestitte vihervasemmiston hallitukseen. Kiitokset myös Keskustan äänestäjille, te mahdollistitte vihervasemmistohallituksen.
Ei äänestetty. Äänestimme Perussuomalaisia mutta heidät tuupattiin hallituksesta ulos jo ennen äänestystuloksen valmistumista!! Tätä temppua ei kyllä hyvällä katsota...
- Anonyymi
Mutta eipä tuo Hybridi auta jos polttoaineet kielletään koska tarvii polttomoottorin lataamiseen
- Anonyymi
Melko ärhäkkä pelihän tuo on, kaikenlaista Octaviaa tulee perä edellä vastaan
- Anonyymi
Skoda 1.5 combi O-100 8.3 223 kmh
Corolla 1.8 Hybrid 0-100 11.1 180 kmh - Anonyymi
Tuo Corolla hybridin kiihtyvyysaika on vielä hatusta vedetty todellinen kiihtyvyys 0-100 12.5 sek....se kuuluisa Atkinson moottori on huippuhuono vääntönen ja laiska ei kiihdy mihinkään kun sähkömoottorin avustamana ..surkea esitys.
- Anonyymi
Joko Skodaan saa automaatin. Audiin ei saa ja siksi nyt alla olevan kolmivuotiaan Quattron jälkeen merkki vaihtuu johonkin selvästi parempaan vaihteiston ja moottorin suhteen, vaikka sitten Toyotaan. Eikä Audi nyt niin kovin paljon parempi ajaa ole. Se ehkä oli aiemmin mutta ei enää. Vaeltelua ja täristävä jousitus on se mikä on ollut läsnä alusta asti.
En ymmärrä miten Skoda osaa tehdä paljon paremmi kuin Audi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483