Temptation ohjelmassakin kauheita bontsoja kun kattelin...hävettää olla suomesta kun kattelee sidukkavalaita telkkarista.
Miksi suomiakat on niin läskejä?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Paljonko ulkomaalaiset sitten painaa juuri eilen oli lehdessä et ne on vielä lihavampia ku Suomalaiset.
- Anonyymi
Suomalaiset naiset maailman parhaita ja erittäin kauniita!
- Anonyymi
miinus lähiöiden yliläskit valaat
plus westendin ja kehä alueen juppien rikkaat sali fitness tyttäret
ja keski ikäiset fitnessin löytäneet
väliin putoaja arveluttavat, loputon yh armeija .. 160-170cm mittaisia hukkapätkiä, tuhkakohdut onko kaikilla vai alkaako joku paksuuntua? sais entinen jälkeläinen kuolla kuitenkin että joku uutta viitsisi
- Anonyymi
bensiiinä ja koksua, noniin sitte johan laihtuu: https://www.youtube.com/watch?v=ITyJAcNJXyM
Porilaisten tekemä' musiikki tuo on, oikeasti niin olin erään automaalarin luona ja joku pikkutyttö siellä kuunteli siellä tuota - raptori: oi beibi ja levyä. - Anonyymi
oliha se tämä alaston treffi juttukin jollain saarella,
uus ohjelma formaatti aikoinaan..
siinä tämä yks vuosia treffi sivuilla näkemäni nainen, olihan tuo aika lailla
pyylevämpi mitä odotin.. siellä se pulikoi kuin valas vedessä. - Anonyymi
Älä katso roskaohjelmia.
- Anonyymi
Olisit tyytyväinen, jos pullukkanainen kiinnittäisi huomion sinuun, mutta ei edes paksukainen huoli sinua. Kamalan surullista ja katso miten katkera sinkkusekstailija sinusta on sen takia tullut.
- Anonyymi
näil pullukoilla on huoli että onko näil miehil varaa elättää heitä, he kun tykkää syödä kellon ympäri rasvasokeri munkkipossuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1502054Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3071759- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801221Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001210- 671160
- 251071
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73966Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23957