Naispappeus on nuori aate verratuna kristinuskon olemassaoloon.
Kannattaa tarkastella Raamatun valossa ja mitä siunausta naispappeus on tuonut.
Olen kuullut useita naissaarnaajia/vast. eri suunnista mieleeni on jäänyt korvasyyhy, henngelliset rakkaustunteilut, määrätty painotus Raamatunopetuksessa ja opinalkeiden opetus. Jälkeenpäin ajateltuna heiltä ei ole tullut vahvempaa ruokaa joka olisi jäänyt mieleeni.
Puhumattakaan mistään parannussaarnoista.
Kerran sain yhden profetian rukoupalvelussa joka piti paikkaansa.
Kehoitti varomaan naisia ja Iisebelin henkeä.
Toisen kerran sain Ruotsissa rohkaisevan profetian naiselta joka ei ollut puhuja.
En ole profetioiden perässä juoksija niinkuin jotkut naiset.
Raamattuun uskovana en usko naissaarnaajien tuovan siunausta vaan ohimenevää sielullista hetken lääkettä ja jopa kateettomia lupauksia.
Naispappeuden "siunaukset"
45
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Milloin se päivä koittaa että naissaarnaajat pitävät parannussaarnoja syntisille naisille?
- Anonyymi
Kuuntelepa Pirkko Vesavaaran julistusta, silloin huomaat. että hänen puheensa voi olla terävämpää kuin kuulee miesten saarnoja. Vaikuttaa siltä, että hän rukoilee paljon , jolloin hän saa sanoman Herralta. Hänellä on armolahjoja, joiden avulla sanoma voi tulla jollekin henkilökohtaisesti ja taas jopa kirkkokunnalle. Eräs sanomassa Herra sanoi Vesavaaran kautta,, että kirkko painottaa kastetta, mutta ei parannusta.
Sehän on selvä, että Jeesuskin, Johannes Kastaja ja apostolit julistivat jopa jylisten, että "Tehkää parannus!" Jos niin ei tehdä, silloin työ ei tuo hedelmää. "Jos uskoo ja kastetaam, hän pelastuu". Palataan alkulähteille. Pirkko taitaa olla kirkon jäsen? - Anonyymi
Hyvä oli saarnaajana Jolovaarakin.
Se ei vain ole mikään kriteeri jos joku nainen on ns. hyvä saarnaaja.
Odotamme että Suomeen tulisi Vesavaaran herätys.
- laajempaa näkökulmaa - - Anonyymi
Kannattaako Vesavaara Naisten Raamattua?
Ehdotan että hän pitäisi opetuksen aiheesta.
- Anonyymi
Sellainen profetia, joka rikkoo Raamattua vastaan ei ole Jumalan antama, vaikka jokin ennustus toteutuisi. Tässä sellaisesta varoitetaan:
5 Moos 13:1 "Teidän keskuuteenne saattaa ilmestyä profeetta tai unennäkijä, joka lupaa tehdä ihmeen tai tunnusteon
2 ja joka näin koettaa taivuttaa teidät palvelemaan vieraita ja teille outoja jumalia.
3 Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin. Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne.
Naiset eivät saa puhua seurakunnassa, joten Jumala ei ole koskaan lähettänyt ketään naista puhumaan seurakuntaan.
1 Kor 14:32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. [1. Moos. 3:16; Ef. 5:22; Kol. 3:18; Tit. 2:5; 1. Piet. 3:1]
35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky. [2. Kor. 10:7]
38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.
Jumalan käskyn noudattaminen on asetettu pelastuksen ehdoksi. Jos nainen tai seurakunnan vanhimmisto salliessaan naispappeuden rikkoo tätä käskyä vastaan, niin Jumala ei tunnusta heitä omakseen.- Anonyymi
Yliluonnolliset ihmeet eivät ole tae pelastuksesta, jos ihmeiden tekijä tekee laittomuutta. Sen takia tulee ensin opiskella Raamattu kunnolla, jotta osaa arvioida sitä, mikä on Jumalasta ja mikä ei. Helluntaiseurakunnissa ei osata koetella ihmeitä, koska siellä ei noudateta Raamattua.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
5 Moos 18:21 Ja jos sinä ajattelet sydämessäsi: 'Mistä me tiedämme, mikä sana ei ole Herran puhetta?' niin huomaa:
22 kun profeetta puhuu Herran nimessä, ja kun se, mitä hän on puhunut, ei tapahdu eikä käy toteen, niin sitä sanaa Herra ei ole puhunut; julkeuttaan se profeetta on niin puhunut; älä pelkää häntä." - Anonyymi
Helluntailaisuudessa raamatunopetus on keskitason alapuolella joitakin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Raamatunopetus on tarkoituksenhakuista joka pönkittää.... kuunnelkaapas tarkemmin seuraavana kertana.
Helluntai raamatunopetuksesta ei muista mitään seuraavana päivänä. - Anonyymi
Tai se et laittaa kädet pään päälle, rukoilee ja sanoo et nyt sä olet uskossa
- Anonyymi
Siunaako naispappeus jumalattomuutta, hapatusta ja eksytystä?
- Anonyymi
Naispappeus rikkoo Jumalan käskyä vastaan ja siten on käärmeen palvomista. Käärme haluaa seurakunnan rikkovan Jumalan käskyjä vastaan, kun Pyhä Henki kehottaa noudattamaan Raamattua, jossa Jumalan tahto on ilmoitettu.
- Anonyymi
Jos naissaarnaaja saarnaa kotonaan miehelleen se on parempi kuin seurakunnassa.
- Anonyymi
Olen laittanut aloituksen ja saarnani aiheen uskoville miehille tälle palstalle. Katsotaan mitä he siitä tuumaavat.
Terveisin, nainen saarnastehtävissään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen laittanut aloituksen ja saarnani aiheen uskoville miehille tälle palstalle. Katsotaan mitä he siitä tuumaavat.
Terveisin, nainen saarnastehtävissään.Nainen saarnastehtävässä on sama asia kuin uskova nainen matkalla helvettiin. Paavalin sanat ovat täsmälliset. Jos sinä naisena jatkat saarnaamista seurakunnassa, niin Jumala ei tule tunnustamaan sinua omakseen, eikä niitä vanhemmistoveljiä, jotka sallivat sinun puhua seurakunnan edessä.
1 Kor 14:32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. [1. Moos. 3:16; Ef. 5:22; Kol. 3:18; Tit. 2:5; 1. Piet. 3:1]
35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky. [2. Kor. 10:7]
38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä. - Anonyymi
>>>Jos naissaarnaaja saarnaa kotonaan miehelleen se on parempi kuin seurakunnassa. <<<
Nainen ei saa opettaa eikä hallita miestään. Feminismi ja naisen pyrkyryys valtaan ovat paholaisen juoni johtaa nainen helvettiin, vaikka nainen luulisi uskovansa Jeesukseen. Jumala koettelee kaikkia naisia, alistuvatko he noudattamaan Jumalan käskyjä.
1. Tim. 2:12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti. - Anonyymi
Aion jatkaa sen kirjoittamista minkä oikeaksi koen ja puhumistakin, minulla on sanan vapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aion jatkaa sen kirjoittamista minkä oikeaksi koen ja puhumistakin, minulla on sanan vapaus.
Seurakunnissa on paljon eksyttäjiä, jotka puhuvat saarnaspöntöissä. Se on sitten ihan eri asia, pelastuvatko saarnaajat. Naissaarnaajat eivät pelastu, koska he eivät kunnioita sitä Jumalan käskyä, ettei nainen saa opettaa seurakunnassa. Tie taivaaseen on todella kapea ja hyvin harva seurakuntalainen pelastuu.
1 Kor 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. [1. Moos. 3:16; Ef. 5:22; Kol. 3:18; Tit. 2:5; 1. Piet. 3:1]
----
38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
No olet asiasi ilmoittanut.
Perusoikeuksiin, ihmisoikeuksiin... kuuluu sananvapaus ja aion sitä ylläpitää uhkailuista huolimatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olet asiasi ilmoittanut.
Perusoikeuksiin, ihmisoikeuksiin... kuuluu sananvapaus ja aion sitä ylläpitää uhkailuista huolimatta.Ihmisen oikeudet ja velvollisuudet löytyvät Raamatusta. Jos joku nainen ei halua noudattaa opettamiskieltoa, niin siitä seura armon menettäminen, kuten Raamatussa ilmoitetaan. Kansainvälinen ihmisoikeussopimus ei määritä sitä, kenet tuomitaan tuliseen järveen ja kuka päästetään sisälle taivasten valtakunnan porteista.
Naispappeus on ollut jo alun perin käärmeen juoni, millä on eksytetty kadotukseen niin naisia kuin sen asian hyväksyviä miehiä.
1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
13 Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, [1. Moos. 1:27, 1. Moos. 2:22; 1. Kor. 11:8,9]
14 eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn. [1. Moos. 3:13; 2. Kor. 11:3]
15 Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää. - Anonyymi
Pidän kiinni saavutetuista eduista Suomen kansalaisena ja pidän kiinni sananvapauteen perustuvasta lainsäädännöstä ja se menee ohitse kaiken hengellisen kirjallisuuden.
- Anonyymi
Vaikka laitat raamatunjakeita... sinä vain uskot ihmisen kirjoittaman kirjan olevan kaiken yläpuolella ja loppuviimein se on vain iskostettu niin sinuun, mutta sen ei tarvitse tarkoittaa, että se on =totuus.
Aion jatkaa taistelua naisten oikeuksien puolesta, uskontojen ja ihmisten tyranniaa vastaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän kiinni saavutetuista eduista Suomen kansalaisena ja pidän kiinni sananvapauteen perustuvasta lainsäädännöstä ja se menee ohitse kaiken hengellisen kirjallisuuden.
Puhumiskielto koskee seurakuntia. Se ei tarkoita arkista elämää muualla. Suomen laissa on säädökset siitä, että uskonnolliset yhdyskunnat voivat päättää itsenäisesti seurakuntajärjestyksestä. Sinä olet ateisti, joten sinulle ei millään tavalla kuulu se, miten toimitaan seurakunnissa.
- Anonyymi
En ole ateisti. Et voi määrittää minua sen mukaan miten itse haluat.
Minä en kuulu uskonnollisiin yhdyskuntiin, joten ne eivät rajoita minun puhumisoikeuttani, ohitse Suomen lain. Tosiasiallisesti niillä ei olisi oikeutta rajoittaa ihmisten puhumista ohitse Suomen lain, edes jäseniltään, koska se on vakava rikos ihmisoikeutta vastaan, estää sukupuolen mukaan toimimasta samoin kuin miesten, sukupuoleen perustuva syrjintä on kiellettyä Suomen laissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole ateisti. Et voi määrittää minua sen mukaan miten itse haluat.
Minä en kuulu uskonnollisiin yhdyskuntiin, joten ne eivät rajoita minun puhumisoikeuttani, ohitse Suomen lain. Tosiasiallisesti niillä ei olisi oikeutta rajoittaa ihmisten puhumista ohitse Suomen lain, edes jäseniltään, koska se on vakava rikos ihmisoikeutta vastaan, estää sukupuolen mukaan toimimasta samoin kuin miesten, sukupuoleen perustuva syrjintä on kiellettyä Suomen laissa.Höpö höpö. Seurakunta saa päättää, kuka on sen jäsen ja kuka saa tulla sen kokouksiin. Uskonnolliset yhdyskunnat saavat perustuslain ja lain uskonnollisista yhdyskunnista nojalla päättää itsenäisesti seurakunnan järjestyksestä. Jos joku nainen ei halua noudattaa seurakunnan sääntöjä, niin hänet voidaan erottaa ihan laillisesti, jos sellainen sääntö on säännöissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Seurakunta saa päättää, kuka on sen jäsen ja kuka saa tulla sen kokouksiin. Uskonnolliset yhdyskunnat saavat perustuslain ja lain uskonnollisista yhdyskunnista nojalla päättää itsenäisesti seurakunnan järjestyksestä. Jos joku nainen ei halua noudattaa seurakunnan sääntöjä, niin hänet voidaan erottaa ihan laillisesti, jos sellainen sääntö on säännöissä.
Siitä tulisi viedä kanne johonkin ihmisoikeusjärjestöön ja pistää vireille uusi lakimuutos joka ottaa huomioon, että se on sukupuolista syrjintää, että nainen voidaan heivata ulos jostain järjestöstä, sen vuoksi, että on nainen ja tekee samoja asioita kuin miehet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä tulisi viedä kanne johonkin ihmisoikeusjärjestöön ja pistää vireille uusi lakimuutos joka ottaa huomioon, että se on sukupuolista syrjintää, että nainen voidaan heivata ulos jostain järjestöstä, sen vuoksi, että on nainen ja tekee samoja asioita kuin miehet.
Perustuslaissa ja ihmisoikeuksissa on turvattu uskonnon vapaus. Sen takia seurakunnassa saa harjoittaa uskon mukaisesti uskontoa. Jos naiselta on kielletty naispappeus ja muu opettaminen, niin uskonnollinen yhdyskunta saa ihan laillisesti toimia sen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisen oikeudet ja velvollisuudet löytyvät Raamatusta. Jos joku nainen ei halua noudattaa opettamiskieltoa, niin siitä seura armon menettäminen, kuten Raamatussa ilmoitetaan. Kansainvälinen ihmisoikeussopimus ei määritä sitä, kenet tuomitaan tuliseen järveen ja kuka päästetään sisälle taivasten valtakunnan porteista.
Naispappeus on ollut jo alun perin käärmeen juoni, millä on eksytetty kadotukseen niin naisia kuin sen asian hyväksyviä miehiä.
1 Tim 2:11 Naisen tulee kuunnella opetusta, hiljaa ja kuuliaisena. [1. Kor. 14:35]
12 Sitä en salli, että nainen opettaa, enkä sitä, että hän hallitsee miestä; hänen on elettävä hiljaisesti.
13 Ensinhän luotiin Aadam ja sitten Eeva, [1. Moos. 1:27, 1. Moos. 2:22; 1. Kor. 11:8,9]
14 eikä petetyksi joutunut Aadam, vaan nainen antoi pettää itsensä ja rikkoi käskyn. [1. Moos. 3:13; 2. Kor. 11:3]
15 Lasten synnyttäjänä hän on kuitenkin pelastuva, jos vain pysyy uskossa ja rakkaudessa ja viettää hillittyä, Jumalalle pyhitettyä elämää.Ootko sinä muhametti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sinä muhametti?
En vaan kristitty.
- Anonyymi
Nainen keskittyköön kauneden hoitoonsa, muotiin ja vaatimuksiin miehiä kohtaan.
Siinä on loputon sarka jossa unohtuu vallan tavoittelu seurakunnissa. - Anonyymi
Naimen voi toki voi olla esim. evankekelista, profeetta (naisprofeetta Debora Tupmarin kirja 4:4), Nainen on empaattinen, pehmeämpi kuin mies ja siksi hän ei ole sopiva seurakunnan johtajaksi. Opetuslapset olivat ilman muuta miehiä. Naiset olivat tärkeitä joihinkin muihin tehtäviin.
Selväst Jumala sanoi naisesta näin: "Ei ole ihmisen (miehen) hyvä olla yksinänsä, min' teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva". 1 Moos. 2:18. Valitettavasti ihmiset eivät käsitä, että paras olisi se, että otetaan seurakunnassakin Raamattu oppaaksi. Maailma menee omaa latujaan ja naiset pyrkivät toimimaan vastoin ohjeita. Siitä on kielteisiä esimerkkejä monella tasolla.
Elämme nyt lopun aikaa, kuten Tess. 2: 2 kertoo, että ennen Jeesuksen tuloa tapahtuu luopumus. Nyt parhaillaan luovutaan Jumalan Sanasta, Viime vuosina vauhti kiihtynyt: avioerot, avoliitot, homous, haureus jo varhaisnuorten haureus, pyhäpäivien työt lisääntyvät, nyt kohta ei voi puhua tytöistä ja pojista, vaan tullut kolmas sukupuoli, jolloin pitää puhua vain henkilöistä, jne. Tämä kaikki pitää paikkansa. Herran paluu takaisin on totta. Sanan mukaan niinä aikoina Israel palaa isiensä maahan. Noin 2000 vuotta heidät hajotettiin eri puolille maailmaa, paluu on tosiasia. Pysykää kärryllä näissä asioissa- Jeesus vie omansa täältä pois, sillä tänne tulee antikristillinen aika, jolloin täällä on todella vaikeaa.- Anonyymi
Naisella voi olla profetian armolahja ja hän voi olla profeetta, mutta seurakunnan profeetan virkaa ei Jumala annan naiselle. Nainen ei voi opettaa eikä puhua seurakunnassa, mutta voi toki profetoida esim. torimyyjälle tai pormestarille.
- Anonyymi
Raamatunopetus on tarkoituksenhakuista joka pönkittää.... kuunnelkaapas tarkemmin seuraavana kertana saarnaajienne.
Nainen saarnatkoonsaarnatkoon mieluummiin kotona miehelleen mutta ei seurakunnassa. - Anonyymi
Lootin vaimo ei kuunnellut miestään.
Tyypillinen nykynainen.- Anonyymi
Niin.. ja loot sukurutsasi ja oli niin humalassa että etumus seisoi.
Jos tänä päivänä kävisi kuten Lootilla kävi tyttäriensä kanssa, menisikö isän tarina humalaan juottamisesta läpi niinkuin arvoisat uskovaiset teille menee läpi Lootin tarina... se on tekohurskautta heitellä raamatun jakeella, eikä nähdä todellisella sydämellä. Lisäksi Loot hurskaudessaan olisi antanut tyttärensä vieraiden raiskattavaksi... ja Lootin vaimo sai vain taakseen kaupunkia katsomalla suolapatsas rangaistuksen.
Sanon, että höpön höpö ja löpön löpö. Sairas on maailma, ja sairaat on niiden uskomukset. - Anonyymi
Raamattu on miesten kirjoittama kirja... mutta uskovaiset ovat niin harhoissaan, etteivät näe edes totuutta niiden oikeudenmukaisuudesta ja hyvyydestä, jota sieltä löytyy vain vähän, ehkä koskettavin hyvyden kertomus on Jeesuksesta, laupiaasta samarialaisesta, joka annettiin tapettavaksi, jotta ihmiskunta saisi elää vailla rangaistusta.
- Anonyymi
Kristitystä ateistiksi.
Henkivaltojen tekosia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristitystä ateistiksi.
Henkivaltojen tekosia.En ole ateisti. Mutta en usko perinteisellä tavalla, en ole minkään oppisuunnan kannattaja ja jokin ihmisten kirjoittama kirja ei määritä yksin sitä mihin uskon.
- Anonyymi
Sinulla on huonoja kokemuksiä uskovista
Jumalaton jumalankieltäjä.
Esintyy parhaimpana ja viisaampana kristinuskon asiantuntijana.
Toivottavasti Maailma antaa rauhan hänelle.
Jumala kutsuu jokaista. Voit löytää Jumalan rakkauden elämääsi.
- Anonyymi
Jos tarkemmin pohtii asiaa, uskontoja vastaan pitäisi kansalaisten nostaa kanne, monienkin asioiden vuoksi... yksi on sukupuoleen kohdistuva syrjintä ja jopa kansalaisten sananvapautta pyritään rajoittamaan siihen perustuen.
Tämä on asia, josta jonkun pitäisi ottaa kiinni ja viedä se ihan aloite asteelle eduskuntaan.
Liekö monille ministereille ja poliitikoille niin rakkaita muistoja uskonnollisista asioista, että ei siihen kykene, eivät kykene huomaamaan selviä ihmisoikeusrikkomuksia, myös Suomen rajojen sisäpuolella!- Anonyymi
Onneksi elämme kristillisessä emmekä muslimimaassa.
Euroopassa on 54 Miljoonaa muslimia entäs seuraavina vuosina?
Nyt saamme feminismi ideologian tuloksia niittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi elämme kristillisessä emmekä muslimimaassa.
Euroopassa on 54 Miljoonaa muslimia entäs seuraavina vuosina?
Nyt saamme feminismi ideologian tuloksia niittää.Tämä ei ole feminismi-ideologiaa, joksi ilkeyksissä viitataan. Tämä on ihmisarvon puolustamista kummallekin sukupuolelle samalla tavalla. En hyväksy mitään uskontoa, ohitse ihmisoikeuksien ja terveen järjen käytön.
Kristinuskossa on ollut hyvät puolensa tai se on kehittynyt liberaalimmaksi kuin esimerkiksi toinen juutalaisuudesta haarautunut uskonto, silti se ei poista sitä, etteikö kristinuskossakin löydy etenkin sen fanaattisimmissa uskontosiivissä hyvinkin epäkohtia, joita tulisi sallia. Maailma ilman uskontoja on ihan hyvä paikka ja Jumalan tahdolle tarkoituksen mukaista. On turha vedota siihen jos käsittelee kristinuskon ongelmia, että kannattaisi sen kautta, jotain vielä fanaattisempaa uskontoa ja sen näkemyksiä tai hyväksyisi esimerkiksi hallitsematonta maahanmuuttoa ja/tai muiden uskontojen invaasioita... itse tiedän paljon kristinuskosta, koska olen ollut pitkään siihen uskova, mutta se ei tietenkään estä sitä, ettei näkisi muiden uskontojen tuovan tullessaan jopa pahempiakin ongelmia mahdollisesti jos ne saisivat jalansijaa... siksi maailma ilman uskontoja voisi opettaa ihmisiä ajattelemaan sydämellä, ei kirjalla. - Anonyymi
joita ei tulisi sallia... on kirjoitusvirhe,... ei fanaattisuutta tule siis sallia.
iisepelin hengi on petkeleestä.
- Anonyymi
Naiset pastoreina on saanut aikaan SUURTA EPÄJÄRJESTYSTÄ !
1. Korintolaisille 14:33. SILLÄ JUMALA EI OLE EPÄJÄRJESTYKSEN JUMALA. Niinkuin kaikissa pyhien seurakunnissa. Vaimot olkoon vaiti teidänkin seurakunnankokouksissa, sillä heidän ei ole lupa puhua, VAAN OLKOON ALAMAISIA, NIINKUIN LAKIKIN SANOO.
1234567--- - Anonyymi
No, en pitkää pätkää kirjoita, sillä tämä saattaa poistua, kuten monet, kommentini.
mutta, oi sinä kaunis nainen. hhmm siis, yleisesti ottaen.
Tiedätkö oi kaunis nainen että Jumalan SILMISSÄ, mies on:
Täydellinen kauneudessa!
no sama se.
Joten, oi sinä kaunis nainen:
voitko antaa YHDEN paikan Raamatusta, jossa Jumala:
voitelee eli valtuuttaa naisen MIHINKÄÄN!
edes YKSI paikka!
ja koska, sinä oi kaunis nainen, olet niin oppinut ja viisas, niin voitko kertoa, tyhmälle miehelle, mitä ja kuka saa osan Pyhästä voitelu öljystä eli voitelun?
Oi kaunis nainen, kerro toki. Kirjoitit >> Kerran sain yhden profetian rukoupalvelussa joka piti paikkaansa.<<
Siis saatanakin osaa profetoida ja myös osaa Pyhä Raamattu paremmin kuin kukaan meistä ja lissää sitten valheet siihen sekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689