Sain profetian......
"Suurin Kirkkokunta - pelastumattomien joukko, uskovat valheen isään koska eivät tee Jumalan tahdon mukaan."
Koetelkaa onko tämä profetia Jumalasta ja Raamatun mukainen.
Suuri Kirkkokunta - pelastumattomat
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus profetoi että harvat edes löytävät "elämän portin".
-"Mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.
Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut." - Anonyymi
"Pelasusvarmuusoppi" on helluntailaisten keksintöä.
Maanpäällä ei jaeta itselle eikä pastorien toimesta muille (etenkään omille) Taivaspaikkoja.
Se ei ole helluntalais ihmisten tehtävänä jakaa Taivaspaikkoja.
Helluntailaisuus on enemmän kuin hapatus se on eksytys. - Anonyymi
Jeesus ei tuominnut, vaan tuomitsijat hän tuomitsi
Jeesuksen mukaan bublikaanit ja portot menevät ennen Jumalan valtakuntaan. . . - Anonyymi
Jeesuksen sanojen mukaan vain hyvin harva kristitty pääsee Jumalan valtakuntaan. Moni uskova yrittää päästä sisälle, mutta ei voi, koska he eivät tehneet parannusta laittomuudesta.
Luuk 13:23 Joku kysyi häneltä: "Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?" Jeesus vastasi:
24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. [1. Tim. 6:12; 2. Tim. 4:7 | Matt. 7:13]
25 "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.' [Matt. 7:22,23, Matt. 25:11,12]
26 Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
27 Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.' [Ps. 6:9; Matt. 25:41]
28 "Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos.
Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Kehotit koettelemaan saamaasi 'profetiaa'.
Koetellessa sitä Raamatun painavan Sanan mukaan; Jumalalta tulleet Sanat ovat selkeitä Sanoja, niinkuin hopeata joka sulattimesta valuu. Ensimmäiseksi tuli huomio, että sitä ei sanomasi ollut. Ei hätää, profetoiminen on vajavaista! Silti se vaikuttaa osaksi ainakin todenperäiseltä. Profetoimasi "suuri kirkkokunta" suurimpana eksyttäjänä, kuinka se voisikaan tehdä Jumalan Sanan mukaan, kun se itse on vääntänyt sen Jumalan Tahdon vastaiseksi, ja opettaa ja noudattaa sitä (kirkkoraamattu -92)!!!Myötäillen kaikkea törkeintä syntiä, mitä ikinä Raamatusta löytyy varoittavana!
Raamatusta 1933/38, Raamattu Kansalle, Aapeli Saarisalon käännös uusitestamentti, Seppo Seppälän tuorein raamatunkäännös.
Mitä merkitystä on sillä, jos joku pahanen Raamatun jae on 'porkkanaksi' laitettu tarkemmin?
Kaikki ihmiset eivät ole teologeja, eivätkä he näinollen kykene vertailemaan .
Jokainen kirkkokunta, joka myötäilee 1992 kväännöstä, on eksyttäjistä suurin! He eivät edes voi opettaa laumaa oikein, tekemään Jumalan tahtoa, kun EIVÄT SITÄ ITSEKÄÄN TEE.
Tämä ei ollut profetia, tämä on Totuus.- Anonyymi
Pelastumattomien joukko on suurin "kirkkokunta".
- Anonyymi
Niinpä, heidäthän kaikki liimataan kasteen armolla, jumalattomien (usein) kätten alla, vettä ripotellen KIRKKOON KUULUVAKSI.
Lapsi ei tähän sano muuta kuin "Bwäääää" tms.
Pimmee ketju on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862