Miesten on vaikea rakastaa naisia koska hän ei osaa täyttää naisen pyyntöjä ja vaatimuksia.
Parannuksen teko, anteeksianto ja pitkämielisyys koskevat molempia sukupuolia. Rakkaus on Jumalan tahdon mukaan elämistä.
Naiselle Jumala antoi muutaman kehoituksen
- älä ota puusta hedelmiä
- kunnioita miestä
- ole miehelle avuksi
- rakasta miestäsi
Väännän rautalangasta
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nalkuttava, päsmäröivä ja juoruileva ihminen ei kuule Jumalan ääntä.
Onko ne hyveitä vai paheita? - Anonyymi
Mitä ei-kristillisiä arvoja naiset haluavat?
- Anonyymi
Älä yleistä henkilökohtaisia ongelmiasi. En pyydä miehiltä mitään. Jos haluan jotain, teen tai hankin sen itse. Ja jos en osaa, ostan tai palkkaan jonkun tekemään. Rakastan rauhaa ja hiljaisuutta, enkä kaipaa kitiseviä kämppäkavereita. Kyllä sinkkuelämä on vaan ihanaa:)
- Anonyymi
hah hah hah ja haha
viestini, Professorin, Jordan Pettersonin, joka tietää mitä puhuu kokemuksesta poistetiin!
joten, se ei poista sitä, mitä on toteen näytetty ja todistettu.
eli, nainen ei edes itse tiedä mitä tahtoo ja sekin tahtominen muuttaa nopeasti.
eli ei vakaa ja varma edes mitä tahtoo!
joten, kuka sitten poistatti, niin et uskalla kohdata, tosi-asiota!
LUE LISÄÄ ja kuuntele, jordan Pettersonia.
voit jopa oppia jotain itsestäsi! - Anonyymi
Uskovat naiset ovat erilaisille hengen tuulille alttiita.
Tämä on nähty satoa kertoja.
Nämä itsenäiset feministinaiset ovat terveeseen avioliittoon kelpaamattomia.
Rumimmat ja ylipainoiset sinkut kelpaavat hyvin arabikulttuurin edustajille.- Anonyymi
"Rumimmat ja ylipainoiset sinkut "
en tästä rohkene mitään sanoa.
youtube ja se kuva kertoo kaiken tarpeellisen, tässä aiheesta.
Eräs, mies, suuresti ihmetteli, kun eräs heistä sanoi olevansa naimisissa.
sitä mitä tuli jälkipuintia en tiedä.
mutta, kuva kertoo sen mitä ei voi peittää sanoilla.
Kyllä se suklaa murheet pois vie.
je he ovat kovin murheellisia, sitten siitä suklaasta ja sitten lisää sulklaata ja sitten lisää murhettta
Tämä on muuten eräs OPETUS ,a tuhansien, asiakkaiden, tuntija ollut Pettersonille, päivän selvää.
- Anonyymi
Sutjakka syö vähemmän kuin ylipainoinen.
Ekologisesti pienempiruokainen vaikuttaa vähemmän ilmastomuutokseen koska on pienempi hiilijalanjälki. Tulee myös huomattavasti halvemmaksi. - Anonyymi
onko amerikan miesten ja naisen keskipaino 200 vai 300 kiloa?
miten läskit jakaantuun, tieteellisen tukimuksen mukaan? - Anonyymi
Otahan aloittaja raamattu- äläkä puhu pötyä.
Jumala sanoi Edenissä AADAMILLE ohjeet, Evaa ei vielä ollut.
Älä vääristä ja eksy. Siksi Adamin vastuu tulee esiin, ei niin, että Evaamme rajaamme todistamasta Jeesuksesta, vaan niin, että ME vastaamme tekemisistämme ja olemme läsnä rukouskammiossamme itse Ylipapin ededessä ja haetaan päivän ohjeet elämään.
Eli tänään, aadamit. Hip, hop, sinne kammioon. Sana esiin, ovi kiinni takana ja se vastuu on sama, kuin Edenissä - älä syö hyvän ja pahantiedon puulta. Älä istu oman valtajakkarasi tuolilla, vaan seuraa Jeesusta.
Eiköhän tuossa ollut se -oikea- läksy tämänpäivän mussuttajille.
TE olette eksyneet aadamin valituksiin ja vastuun sysämisen sen Jumalan vaimon niskaan. Eli vastuun muka siitä, että TE lankeatte, ettekä pysy kuuliaisina elämäntiellä.
Siitähän se oppi pitäisi kummuta. Ei uskonnollisiin mantroihin, että "akka hiljaa" roikottimien mies hapatteessa puhuu. Jos akka puhuu - minä lankean syy siis akan.
Tämähän on teitin todellinen ajatuskupla. Paljastan sen tällaisena vanhana- partana.
Vaarina, joka lähes 50- vuotta on rakastanut vaimoaan. Minä en syytä vaimoa - vaan kysyn ohjeet itse Mestariltani. Kumpikin meistä hengittää Elämänhenkeä, jonka Herra on meidän sieraimiin puhaltanut ja minulla on Jeesuksen ojeellinen vastuu myös rakastaa tuota Herran antamaa lahjaa - puolisoa - . Hän on Jumalantyö, apu, ja myös häntä Jumalan Pyhä Henki opettaa, Henki joka hänenkin kohdalla kirkastaa sen, että kuka on hänen Sijaisensa. Sijaisen, joka peittää hänen alastomuutensa.
Hän on puolisona myös yhteinen liha -mieheksi ja naiseksi Jumala meidät loi.
Pitäisikö minun alkaa vaatimaan, hänen kohdalla hiljaisuutta?
Enkö saisi kuulla sitä ja niitä ihmeellisyyksiä, mitä Herra on hänelle antanut.
Niin, kummallisuuksia on monen miehen ajatus - vallan anastajat, siis Jumalalta.
No, me emme ole näitten pakanallisten uskonnollisten kirkkojen vallan alaisuudessa.
Meille valta määräytyy Ylhäältä. Hieman eri - ja siksi Elämänkirja on Jumalan.
Todettakoon sekin tähän.
Ehkä nämä ajan vanhat aatamit, jotka hakevat liperivoimaa - ovat uskonnollisten kirkkojen tulos ja siksi heidän äänensä ähisee ihmisen äänellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944