Nainen uskallatko liikkua keskustassa iltaisin?

Anonyymi

Minä en ainakaan.

40

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tulisi mieleenkään! Sen takia huvielämä on kuollut pois. Nuoriso uskaltaa liikkua isoissa parvissa, mutta yksin ei kukaan.

    • Anonyymi

      Mitä / ketä pelkäätte

      • Anonyymi

        Sitä mitä ei saa sanoa.


      • Anonyymi

        No persujahan naiset saa pelätä, persustanilaisilla on jokin kumma vihamielisyys naisia kohtaan, johtuneeko geenivirheestä eli impotenssista....


    • Anonyymi

      Poliisilla on laaja kameraverkko Seinäjoen keskustassa käänneltäviä ja zoomattavia kameroita. Lisäksi liike-toimistotaloilla sekä hotelleilla on terasseilla, sisäänkäynneissään ja julkisivujen näyteikkunoita valvomassa kymmeniä kameroita joten keskusta alueella tapahtuneet rikokset ja ilkivalta selviää yleensä aina. Liikun usein keskustassa ja en ole vielä koskaan kokenut oloani uhatuksi.

    • Anonyymi

      seinäjoki on suomen ennakkoluuloisin paikka ylivoimaisesti...mut mitä mä olen siellä ryypiskelly niin joo joka kerta on tullu riita...aina tulee känninen akka juttuihin sitte pari kundia kyselee mitä sä mun kaverin muijaa yrität...joka vitun kerta oli mikä baari tahtoo...grillille en edes mee enää...mä en nimittäin turpaani ota

      • Riippu_tissi

        Pysy vaan lapualla


      • Anonyymi
        Riippu_tissi kirjoitti:

        Pysy vaan lapualla

        pysy vaan ruotsissa


    • Anonyymi

      Eipä tuu käytyä missään muodoissa seinäjoella, mitäs siellä

    • pillukateiden urpojen kokoontumisajot joka viikonloppu

    • Anonyymi

      pienenmpi sotamaalaus...pitempi hame ja yks pullo vähemmän punkkua niin ei tuu roikuttua joka jätkän kyljes kun oma hengaa autotallis...sitte selitetään täällä että ahdistellaan kun ei muista että tyrkyttää itteensä...ja oho ei muista ees mistä herää...story of your life...aika moni tais tunnistaa ittensä

      • Anonyymi

        Jos todellisuudessa olisi vaarallista liikkua SJK:n keskustassa yöaikaan,poliisin olisi syytä julkisesti informoida asiasta ja varoittaa sekä tietenkin lisätä partiointia.Silmiini tai korviini ei ole osunut ko.tiedotusta,joten tällaiset nettihöpinät voi jättää omaan arvoonsa. Poliisit ovat virkamiehiä ja heidän tiedotuksensa perustuvat tilastoihin ja faktaan, kuten kaikki järkevät ihmiset ymmärtävät.
        Toivottavasti ylläpito reagoi ylläolevasta kirjoituksesta tehtyihin ilmoituksiin. Ovat törkeitä, naisia seksuaalisesti loukkaavia ja halventavia !


    • Anonyymi

      Mutta monikulttuurisuushan on rikkaus.....

      • Anonyymi

        Todellisuudes se supistaa oloja ja näkökantoja ja rajaa sananvapautta.
        Sellainen on monikulturismi, lisäsi lomailijoita synnytetään lisää sekä suunpieksentää.


    • Anonyymi

      EUvaalien viimeinen äänestyspäivä on 26.5 2019 käytä ÄÄNIVALTAASI, ja ota konkreettisesti kantaa omasta ja lastesi puolesta millaisessa EUROOPASSA sinä haluat elää. Kehityksen suunnasta on eri puolueilla hyvinkin erilaiset näkemykset. Itse olen päätökseni tehnyt ja käyn jo ennakkoon ÄÄNESTÄMÄSSÄ tietyn puolueen listaa ÄLÄ NUKU.

      • Anonyymi

        En ainakaan kaltaistenne Eurooppaa halua. Heilutte siellä pohjanmaajunttilassa puukkojen kanssa ja synkkänä tuijotatte tuntematonta. Sisäsiittoisuus vuosikymmenten kuluessa on tehnyt tehtävänsä.


    • Anonyymi

      Tuasta pohojaa lisää ja koko suomelle, haes tolla pätkällä ja lues mietteet siitä perästä ;

      > V Niin kuin ketutus — paluu: eurovaalit <

    • Anonyymi

      Mä oon hintti Joupista ja mut ns. puskaraiskataan tämän tuosta.
      Siksi mun mielestä onkin kiva ulkoilla :)
      Nää mun puskaraiskaukset on tapahtunut täällä Joupissa ja
      siksi tää onkin Seinäjoen paras kaupunginosa elää ja asua sekä varsinkin ulkoilla ;)

    • Anonyymi

      Eihän yöllä keskustassa liiku, kuin muutamia kakaroita ja nekin juovuksissa, kuin puliukot.

      Normi ihminen tietää, että yön tunteina ei tosiaankaan liiku, kuin varkaat ja yövuorosta tulevat ihmiset.

      Viikonloppu onkin asia erikseen, sitten siellä on näitä jotka kiertävät kapakoita/bupia vain saadakseen päänsä täyteen , lopuksi Maijan kyytiin ja valtion pehkuille.

      • Anonyymi

        Liijan yksikanttinen mölötys tälle mikä suomen olo turvalista olisi.
        kyllä suomi on holtitomuuksilla tähän vaaranpaikkaan päästetty
        pian sitä on kuletavava tarvittavat vehkeet makanaan ja herkässä vielä


      • Anonyymi

        Tähän saappanähdä touhuun suomalaisia totutetaan vähätelemällä vielä
        Jos ihmiset liikuisivat entisajan malliin nytkin, kyllähän seuraamuksia pukkaisi

        Turvallisuutemme on hävitetty


    • Anonyymi

      mä näin häjyn edessä neljä ulkomaalaasen näkööstä kaveria ..soitin poliisille ja annoin tuntomerkit.s-mersu 2 vanhempaa miestä nahkatakeissa suorissa housuissa pulisongit....2 nuorempaa suorissa housussa mersutakki viikset..poliisi sanoi että ne on sitä seinäjoen herras kansaa...liikkuu piireissä kunnioitetaan ainoana paikkana kurikan ja lapuan lisäksi suomessa.

      • Anonyymi

        Moon nähäny ne Meilahden sairaalan pääoven eres. Ajaavat mersulla suaraan oven etehen ja estävät muun liikenteen toiminnan. Eivät tottele, kun sanoo ,että ei tähän saa pysähtyä . Kailottaavat vaan siihen kännykkäänsä .


    • Anonyymi

      Siellä liikkuu ainakin huoltamoiden ja baarien lähistöillä sellainen tyyppi, joka kyttää ja saalistaa heikossa kunnossa ja voinnissa olevia naisia. -Heitä hyväksikäyttääkseen.
      Tummatukkainen mies.

      Ihan vain tiedoksi kaikille, myös virkavaltaa edustavalle taholle.

    • kyllä uskaltaisin,mikäli sinne iltaisin olis jotain asiaakin mennä, MUTTA kun ei oo.

    • Anonyymi

      maakunnan jätekeskus ja sosiaall huolto on seinäjoki...ugh

      • Anonyymi

        Näin siitä tehhään koppinen ja syösy valmis kasvattamo paapatuksineen
        Koott koot koott


    • Anonyymi

      Kyllä tua on trossaamista notta mettäkylääset luulis kuinka isoo kaupunki Seinäjoki on . Kyllähän meirän flikat on aina kelavannu, ei niiren oo tarvinnu ympärilleen pälyyllä.

    • Akaat ja kersat pois kartsalta yällä. Kartsalla on häjyyjä kiljuussaan kauhavalaaset tanassa. Ne tapetahan joista ei tykätä. Loput pannahan autohon ja muiluutetahan itärajalle.

      • Anonyymi

        Uustulokkaat joo
        eläkäs vääristele rikollisuutta, noi on etunenäs ja ympäri suomea ja eurooppaa


    • Anonyymi

      – Turvallisuuspoliisin yleinen tehtävä on suojata Ruotsia ja demokratiaa. Tehtäviimme kuuluu myös vähentää väkivaltaisen extremismin lisääntymistä ja kevään aikana Turvallisuuspoliisilla on ollut useita toimenpiteitä eri toimijoita kohtaan, joilla näyttää olevan viitteitä radikalisoitumiseen. Yksi toimenpide, jota Turvallisuuspoliisi voi käyttää on se, että ulkomaalaislain perusteella henkilö, joka on turvallisuusriski, voidaan ottaa säilöön.

      Haes tolla pätkällä koko juttu luettavaksi !

    • Anonyymi

      Nämä mamuryhmät on se uhka. Miehet parveilevat kaupungilla etsien sopivia kohteita. En suosittele naisille liikkumista kaupungilla öiseen aikaan.

    • Anonyymi

      Jos joku nainen nyt väittää että kukaan ei ole koskaan ahdistellut niin tätä naista on ulkonäkö suojellut.

    • Anonyymi

      Seinäjoki sulkee näin ovensa

    • Anonyymi

      tulis ny oikeesti seinämäelle pari kolme tuhatta pakolaista niin olis näihin juttuihin jotain totuuspohjaa....ja ei noiden akkojenkaan tarttis olla niin puutteen takia vittuuntuneita...ei niitä ny viitti enää köyriä kun ovat suurin osa yli 25v ylipainoisia....

    • Anonyymi

      Ei olisi vielä - 80-luvulla uskonut mitä tuleman pitää. Meillä on varaa hyysätä ulukomaaneläviä. Hellanlettat.

      • Anonyymi

        Täyttävät mailman ja samoilla tyyleilä kuin lähtömaansa, se on näitten päämäärät


    • Anonyymi

      Siinä se-

      >SAK:n EU-vaalitentti: Haitalliset puolueet ja ovatko vanhukset haitallisia (17.5.2019) <

    • Anonyymi

      Kukas järkevä mieskää viitsii / uskaltaa liikua näinkin sotketussa paikassa
      Mitäs näillä liikumisilla olis takana ja mitä varten ?

      • Anonyymi

        Rikolliset saavat kukkoilla viranomaisten suojeluksessa
        Uhri yleensä laitetaan jalkapuihin, on oikeasti itse korvausvelvollinen
        Yhteiskunnan varoin korvataan rikollinen elämä siis kaikki


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe