Uskomatonta kuinka tietämätön poliisikin

Anonyymi

on ollut kunniaväkivallasta, IS:n kirjoittaa asiasta.

Mutta siinä se taas nähdään, että ei edes viranomaisilla ole todellista käsitystä muslimeista.

14

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä täällä on tiedetty, mutta kaikki kulttuuriset epäkohdat halutaan lakaista maton alle. Meillä on kunniaväkivaltaa, kunniamurhia, tyttöjen sukuelinten silpomisia, naisten ja tyttöjen alistamista... Maahantulijat tuovat oman kulttuurinsa mukanaan ja elävät sen mukaista elämää Suomen rajojen sisällä. Sillä ei ole mitään merkitystä, että meillä hoetaan tasa-arvosta. Islamilaisessa kulttuurissa mies ja miehen kunnia on numero yksi ja kaikki muu on sille alisteista.

Meiltä puuttuu lainsäädännöstä nämä käsitteet, joten näistä ei saa edes tuomioita. Meidän raiskaustuomiot ovat ko. kulttuurin edustajille suorastaan vitsi, koska usein raiskaaja saa minimituomion, joka tarkoittaa ehdollista tuomiota. Varsinkin, jos teko on saanut huomiota, raiskaaja voi saada myötätuntopisteitä oikeudessa.

• Anonyymi

Suvakkkien pitäisi ottaa noita kotiinsa.

• Minä kannatan tiukempaa kontrollia ihan kaikkien uskontojen suhteen. Maahan pitäisi tulla tiukemmat rajat sen suhteen, mitä uskonnon nimissä saa ja mitä ei saa tehdä. Minä itse kyllä luulen, että tiukka kontrolli ei olisi mieleinen kotikutoisille ryhmittymillemmekään. Kovasti on nimittäin asioita saanut aina tehdä uskonvapauden nimissä...

• Anonyymi

Minä kannatan tiukempaa kontrollia kaikille evouskonnnolla hihhuloiville.

• Anonyymi kirjoitti:

Toiveesi on toteutunut ainakin tietyssä mielessä. Evoluutiota ja luonnontieteitä opettavat tosiaankin yliopistoissa vain asiantuntijat. Toisin on tilanne uskovien telttakokouksissa, vai mitä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne pitäis sulkee häkkiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne pitäis sulkee häkkiin.

Ja avaimet heittää mereen.

• Afrikkalaisessa Ruandassa otettiin käyttöön juuri uusi laki koskien kaikkia maassa harrastettavia uskontoja.

Uuden lain mukaan jokaisella uskonnollisella johtajalla, papilla jne. on oltava akateeminen, vähintään kandin tasoinen tutkinto uskonnoista. Lisäksi tällaista uskonnollista johtajuutta ammatikseen tekevä voidaan erottaa valtion toimesta ja kieltää häntä harjoittamasta tointaan, jos hän syyllistyy ihmisoikeusrikkomukseen tai syrjintään, levittää yhteiskuntarauhalle haitallista ideologiaa tai pyrkii mustamaalaamaan muita uskontoja .

Ruandassa väestä muuten 57% on katolisia, 26% protestantteja, 11% adventisteja 5% muslimeja. Historian muistamme.

• Anonyymi
        Sarcisson kirjoitti:

Afrikkalaisessa Ruandassa otettiin käyttöön juuri uusi laki koskien kaikkia maassa harrastettavia uskontoja.

Uuden lain mukaan jokaisella uskonnollisella johtajalla, papilla jne. on oltava akateeminen, vähintään kandin tasoinen tutkinto uskonnoista. Lisäksi tällaista uskonnollista johtajuutta ammatikseen tekevä voidaan erottaa valtion toimesta ja kieltää häntä harjoittamasta tointaan, jos hän syyllistyy ihmisoikeusrikkomukseen tai syrjintään, levittää yhteiskuntarauhalle haitallista ideologiaa tai pyrkii mustamaalaamaan muita uskontoja .

Ruandassa väestä muuten 57% on katolisia, 26% protestantteja, 11% adventisteja 5% muslimeja. Historian muistamme.

Järjetöntä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja avaimet heittää mereen.

Kaikki tiedemiehet vankilaan vai? Inkvisitio käyttöön? Siehän sälli oot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tiedemiehet vankilaan vai? Inkvisitio käyttöön? Siehän sälli oot.

Kuka niin sanoo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe