Liitäkin jörnii joku lätkäpelaaja

Anonyymi

28

345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikset sitten ala pelaa lätkää?

      • Anonyymi

        Jos kasinon omistajana Las Vegasissa on hänelle helpompaa tuottoa kuin jokun kiekon pyörittely kuin pikkulapset?

        Mutta aika jännittävä ottelu on tuo kanadaa vastaan, vaikka onkin vasta alkupelejä joilla ei ole paljon merkitystä.


    • Anonyymi

      Ei naisille kelpaa mikään ätmi-nörtti, pitää olla miehekäs tosi mies.

    • Anonyymi

      Naisilla p*llu suorittaa valinnan

      • Anonyymi

        Ja miehillä k.lli


    • Anonyymi

      Li on jo rupsahtamaan päin.

      Luultavasti ministeriaudin takapenkillä paisuu Sirpa Pietikäisen kokoiseksi tällä vaalikaudella.

      • Anonyymi

        Liin pitäisi lopettaa kaljan juominen


    • Anonyymi

      Eikö sua hävetä, kun sun mielipiteitä on naureskeltu jopa iltiksessä?

    • Li on ihana <3

    • Anonyymi

      Varmaan on isokaluinen panomies, kun Li on siihen toin tulisesti rakastunut,

    • Anonyymi

      Kaikesta mahdollisista ja mahdottomista nillittävät ätmit sitten huomasivat Li:n olevan miehisten hormoonien käynnistävän oloinen nainen. No olihan tuolla pari hinttaria jotka jo mossottivat jotakin blää blää blää juttuja rupsahtamisista ja kalansilmistä. Teillä ätmeillä ei tämä markkina-arvo riitä kympin naisiin ja se ottaa kovasti itsetunnon päälle.

      Minähän suutelisin Li:tä ihan julkisella paikalla, Mannerheimin patsaan edustalla. Tämän jälkeen siirtyisimme Seurasaareen juhannuskokkotansseja vältellen ihan omaan seuraamme keskittyen ja toisiamme suudellen. Kuuntelisimme toistemme hengityksiä huokaillen ja jobötykset sykkisisivät genitaalialueillamme. Arat ja hellät sormemme peläten liian törkeätä kosketusta sekä vaativina toisiamme hyväillen jossakin vaiheessa iltaa yhtyisimme Jumalan siunaamaan aktiin.

      Tällaisista asioista ätmit eivät tiedä eivätkä halua tietää mitään. Naiset ovat heille YÄK.

      toivoryynänen hihittelee kaiken maailman hauskuuksille.

    • Anonyymi

      Entä sitten? Miten mikään tämä vaikuttaa sinun tai muiden elämään millään tavalla?

    • Onkohan Li Andersson puoluejohtaja siellä kotonaki... :D

      • Sekö sua kiihottas?🤣


      • HortenMarket kirjoitti:

        Sekö sua kiihottas?🤣

        :D

        Se laittaa pervot lapinmiehet kuriin. :D


    • Katoin Li Anderssonin kuvia..

      Suldaan Said Ahmed... Mulla niin vituttaa kun eekkerillä on leijona kaulakoru..


      Se ei ole suomalainen... Se on somalialainen..


      En minäkään muuta Kiinaan ja kutsu itteäni kiinalaiseksi.. :D

      Taikka muuta Somaliaan ja kutsu itteäni somaliksi..

      • Anonyymi

        niin no tämä on tätä nykyaikaa.

        ehkä jumala ajatteli että eekkeri on parempi suomalainen mitä me valkonaamat


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin no tämä on tätä nykyaikaa.

        ehkä jumala ajatteli että eekkeri on parempi suomalainen mitä me valkonaamat

        Kuten jo sanoin että minuahan ei ruveta kutsumaan somaliksi vaikka olisin syntyny Somaliassa.

        Miksi näitä pitäs pitää suomalaisina?

        :D

        Jonkinlainen kaksinaismoralismi tässäkin asiassa..


        Somalia somaleille..

        Eurooppa kaikille. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin no tämä on tätä nykyaikaa.

        ehkä jumala ajatteli että eekkeri on parempi suomalainen mitä me valkonaamat

        Eipä se että on palstan ätminkäisiä parempi ole vielä mikään kovinkaan kova saavutus.


    • Anonyymi

      Toivottavasti jörnii kunnolla. Jos se vaikka pääsis takakireydestä ja tulis vähän järkeäkin päähän...

    • Anonyymi

      Minusta olisi mukava lukea hieman enemmän heidän suhteesta ja ihan intiimejäkin asioita, esim. kuuluuko myös kakkosen rassailu suhteeseen.

    • Anonyymi

      Pääasia ettei jörni Donner

      • Anonyymi

        Jörkka ei taida enää jörniä kun ikää on 80


    • Li on mun märkä uni...

      • Anonyymi

        Miksei Sirpa Pietikäinen?


    • Anonyymi

      Panisin Liitä kyllä

    • Anonyymi

      Li on telkkarissa nykyisin niin onnellisen näköinen, että päättelen että Turussa makuukammarissa kumi palaa ja huuto raikaa ihan urakalla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe