Ihmisen tahto vs. Jumalan tahto

Anonyymi

Jeesus haluaa sinut tuoda laumaansa ja KAITSEA.

Suostutko siihen?

Anna Jeesuksen muuttaa ja puhdistaa kaikesta pahasta elämäsi ja uudistaa sydämesi ja USKOSI.

Hes. 34:16
Kadonneet minä tahdon etsiä, eksyneet tuoda takaisin, haavoittuneet sitoa, heikkoja vahvistaa; mutta lihavat ja väkevät minä hävitän. Minä kaitsen niitä niin, kuin oikein on.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minusta näyttää siltä, että ihmiset vain puhuvat Jeesuksen nimissä.

      • Tuo oli juutalainen teksti. Ja siitä ei näy Jumalan toiminta, vaan sellainen haave.

        Jeesus -tarinana sopisi paremmin.


    • Anonyymi

      Jeesus sanoo kääntykää ja tehkää parannus. Täydellisiä meistä ei tule koskaan mutta koko ajan muutumme Hänen kaltaisekseen. Se joka väittää olevansa synnitön ei tarvitse eikä saa armoa.

      • Älä kehu. Et ikinä ole lähelläkään sellainen kuin Jeesus on Raamatussa.


    • Siitä "Jumalan tahdosta" ja koko siitä "Jumalasta" tiedetään tai ollaan tietävinään vain ihmisten luonnontieteellis-historiallisesti epätosien ja ristiriitaisten muka "Pyhien" kirjoitusten ja keskenään erimiellisten uskonsuuntausten saarnaajien kautta.

      Joten kyseessä ei ole "Jumalan tahto" vaan niiden ihmisten tahto. Ihan ihmisestä vaikka miten imelästi hymyillen teeskentelevät nöyrää. Ja sitten komentavat muita. Projisoiden omat päähänpinttymänsä muka Korkeampaan Voimaan.

    • Anonyymi

      Vanha testamentti on täynnä Jumalan tahtoa eikä se kovin moraalioppaaksi sopivaa ole.

      • Niin. Kun Jumalan ainoa ratkaisu joko antaa tauti tai kuolema.

        Ei sellaista meille haluta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      160
      1916
    2. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      1881
    3. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      31
      1610
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      118
      1558
    5. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      80
      1356
    6. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      50
      1150
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      70
      1134
    8. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      979
    9. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      81
      964
    10. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      62
      905
    Aihe