Luther parahti aikana, jolloin hän pyrki kelpaamaan Jumalalle omin voimin:
”Pitikö Jumalaa rakastaa – minä vihasin häntä!”
Jos sinä olet tällainen syntinen, on tilasi oikein hyvä.
Anna vain Herran Jeesuksen parantaa tilasi, älä yritä tehdä sitä omin voimin.
Jeesuksen veri riittää.
Kuinka TAAS, Herra, johdatti, kiukkuisen palvelijansa, jalkojensa juureen.
Mistä löydän Suomenkielellä tästä lisää?
Janoiselle vettä ja nälkäiselle leipää?
Pitääkö Jumalaa rakastaa, minä vihaan Häntä!
10
54
Vastaukset
- Anonyymi
Pudis55, Luther oli skitsofreenikko ja tautiaan hän itsehoito alkoholilla ollen käytännössä koko aikuisikänsä kännissä. Kyllähän sellainen persoona "jumalalle" kelpaa.
- Anonyymi
Job 6:4
Sillä Kaikkivaltiaan nuolet ovat sattuneet minuun; minun henkeni juo niiden myrkkyä. Jumalan kauhut ahdistavat minua.
Sananl. 23:35
"Löivät minua, mutta ei koskenut minuun; pieksivät minua, mutta en tiennyt mitään. Milloinkahan herännen? Tahdonpa taas hakea tätä samaa."
Täys-vartalo puudutus.
TAhi uni, se on lääke, kaikelle vaivoille.
- Anonyymi
"Jos sinä olet tällainen syntinen, on tilasi oikein hyvä."
En ole tälläinen syntinen, olen vielä pahempi.
Aamulla, sanoin Jumalalle, taas kerran, suorat sanat ja mitä mieltä olen.
ja kiukkuisena selasin nettiä, jos joku paikka tahi netti sivu, antaisi tälle päivälle, jotain tekemistä.
se että, minulla ei ole mahdollisuutta, edes jättää eli hyljätä Jumalaa on totta.
Herra, teki ensi-töikseen sen että hajotti kaikki mahdolliset pakotiet.
jo 40-50 vuotta sitten.
se että tämä on "viisaiden" mielestä hyvä olotile, on taas, Jumalan Hullutusta.
Kuinka, sieluni, taas kräsii ja on levoton, kova on halua jättää Herra, mutta ei mahdollisuutta.
Joten, voin vain odottaa, että Herrani Jeesus sen tekee.
Mutta miksi näin kauan?
Omasta mielestäni, Jumala, Kaikkivaltias, Herra Sebaot on liian hidas, ja tuntuu että Herra vain kiusaa ja vaivaa, eikä ole pakotietä.
no sama se.
nyt on kahvi loppu joten menen sitä lisää ostamaan.
Herra, tule suurella voimalla ja rakkaudella, elämääni, OIKEASTI ja näkyvästi, siis että minä näen ja havaitsen.
Tarvitsen omasta mielestäni, jotain mistä pitää kiinni.
Tule Herra Jeesus. Luther oli ilmeisesti varsinainen sekoilija. Jumala käskee siunaamaan Juutalaisia ja siunaa niitä jotka siunaavat juutalaisia ja kiroaa ne jotka kiroaa heitä.
Luther kirosi juutalaisia, joten Luther oli kirottu. Tästä todistusaineita on paljon, mutta niistä vaietaan luterilaisessa maassa.
Esim. Holokaustin julmuuksia johtanut natsijohtaja vetosi: Lutherinhan tässä pitäisi olla syytettynä, koska minä tein vain niinkuin Luther oli käskenyt.
Paljon on tallella Lutherin kirjeitä ja kirjoja dokumentteina siitä, että Luther kirosi , vainosi ja vaati muitakin vainoamaan juutalaisia ja heidän ystäviään. ja kaikkia jotka jollainlailla olivat heidän kanssaan tekemisissä. Samoin kaikkia uudestisyntyneitä kristittyjä, jotka ottivat kasteen tai olivat jotenkin heidän kansaan tekemisissä.
Suomessa kiellettiin julkaisemasta Lutherin kirjaa jossa näitä käåsiteltiin. Syy oli kiihotus kansanryhmää vastaan.- Anonyymi
Siis lutherin kirjoitukset olivat kiihotus kansan ryhmiä vastaan.
Lukiessani Lutherin julmia kirjoituksia , en voinut kaikkea lukea, koska ne olivat niin sairaan julmia ihmisryhmiä vastaan. Kiduttamisen Luther piti oikeutettuna ja toivottuna menetelmänä,- Anonyymi
Pudis55, onkohan nyt käynyt niin että tämä Luther olikin kauan odotettu jumalan poika, messias. Se vain jäi hänen aikalaisiltaan huomaamatta. Verratkaapa häntä jumalaan, omahyväinen, itsekäs, väkivaltainen, sadismiin taipuvainen, pitkävihainen, jne. Omena ei ole pudonnut kauas puusta.
- Anonyymi
Lutherin kirjoittaman kirjan Juutalaisista ja heidän ... kiellettiin julkaisemasta Suomen Valtion korkeimpien oikeusviranomaisten taholta muutama vuosi siten.
- Anonyymi
Okei. lutter oli sitä ja tätä, sekä kielettin sitä ja tätä.
NYT:
Mistä löydän Suomenkielellä tästä lisää?
Janoiselle vettä ja nälkäiselle leipää? - Anonyymi
Yksin armosta
https://yksinarmosta.fi/2019/05/11/usko-ei-pelasta/
Raamatullista uskoa voisi kuvata käyttäen seuraavaa esimerkkiä: Viet autosi huoltoon automekaanikolle ja luovutat hänelle avaimet, koska luotat hänen osaamiseensa korjata auto. Mekaanikko ei tarvitse työnsä toteutukseen sinun uskon vahvuutta, uskoit vähän tai paljon, kyse on mekaanikon ammattitaidosta.
Tätä samaa tarkoittaa usko Kristukseen. Se on pelastuksen suhteen elämän avaimien luovuttamista Hänelle siinä tietoisuudessa, että Hän on kykenevä meidän pelastamaan. Meitä ei pelasta meidän uskomme, vaan yksin Kristus. Usko katsoo Häneen ja vastaanottaa Jeesukselta kaiken tarvittavan.
Onhan tämä, hyvä esimerkki. TEORIASSA.
"Se on pelastuksen suhteen elämän avaimien luovuttamista Hänelle siinä tietoisuudessa, että Hän on kykenevä meidän pelastamaan"
Itse olen luovuttanut, avaimet jo 40-50 vuotta sitten, Jumalan Kaikkivaltiaan, Pojalle, JOLLA ON Kaikkivalta ja voima.
se että aika ajoin "käyn" kyselässä ja katsomassa mitä mekaanikko tekee ja on tehnyt on:
Ei MITÄÄN hyvää.
KOKO auto, joka oli uusi ja hyvä, ja olisin itse sitä voinnut tuunailla,
ON NYT
Täysin paskana!
Kuka sen NYT korjaa, sillä se "ruostuu" alta pois!
KUKA nyt pelastaa minut Jumalan kynsistä ja mistä mihin!
no, en teidän edessänne, ääntäni koroto, sillä te ette Kestä sitä "puhetta" mitä Jumalalle sanon.
OI JOPS OLISIN SAANUT ELÄÄ JA PALVELLA SAATANAA!- Anonyymi
ja NYT taas, iloitsen Jumalan Edessä ja riemuitsen.
Joten, Henkeni ilolla yhtyy Jumalan lakii ja tekoihin, mutta liha potkii vastaan.
Joten Iloitkaa ja riemuitkaa,
ja vieläkin sanon teille. iloitkaa.
joten perun sanani ja odotan Herraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897