Hän onkin tyyppiesimerkki monista persukannattajista. Elää somessa, kiihkoilee, paisuttelee joka asiasta, vauhkoontuu ja sättii...
Toinen sisareni on rauhallinen ja tasapainoinen ja äänestää demareita. Itse äänestän kepua vaikka puolueella olikin tuo kokoomuslainen syrjähyppy nimeltään Juha ja Anne Berner Oy.
Suomea rakennetaan maltilla ja yhteistyöllä eikä kiihkoilulla.
Sisareni on hysteerikko ja kannattaa persuja
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka on Juha Berner?
- Anonyymi
Se on mun mielikuvitus ystävä.
- Anonyymi
Persu-siskosi lienee ainoa teidän väestä järjissään oleva,joka haluaa muutoksia tehtyihin vääryyksiin. oikeassa on, mätää on valtavasti, jota pursuaa joka tuutista.
- Anonyymi
Yksi kysymys. Onko aloittajalla joku pakkomielle Perussuomalaisia kohtaan, mielessä ei mitään muuta kuin Perussuomalaiset. Vai onko sairautesi Asperger?
- Anonyymi
Kun sen persusisko on aina ollut kaikessa parempi.
- Anonyymi
Persut on varoittava esimerkki avohoidon huonoudesta.
- Anonyymi
Vihreät ovat esimerkki siitä, kun mielisairaalat tyhjennettiin ja potilaat laskettiin siviilien joukkoon.
Se oli hirvittävä virhe. ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihreät ovat esimerkki siitä, kun mielisairaalat tyhjennettiin ja potilaat laskettiin siviilien joukkoon.
Se oli hirvittävä virhe. !Vasemmisto kuuluu tähän samaan joukkoon. Heillä vaan skitsofreniadiaknoosi on hieman erilainen.
Molemmat, niin vihreät kuin vasemmistolaiset saavat voimakkaita ahdistusoireita kantaSuomalaisista.
Suvakkien mielialalääkitys lähtee kantaSuomalais-ahdistuksen lievityksestä lääkityksen annostelun päivittäisestä jakamisesta dosetteihin. - Anonyymi
PerusSuomalaisista ahdistuminen on suvakkien mielisairauden keskeisin hoidon kohde.
PS-fobiaksi nimitetty varsin uusi suvakkien kansantauti on vielä hoitomuodoiltaan varsin alkeellisessa tilassa, sillä erilaisten hoitojen tuloksista on varsin hajanaista tietoa.
Kuitenkin tehveydenhoitoala tietää, että kyseessä on erittäin monisyinen ja vaikeasti hoidettavissa oleva suvakkien mielisairauden muoto.
Professorit kautta maailman ovat viestittäneet, ettei suvakkien sairauteen saada mahdollisesti koskaan parantavaa hoitomuotoa. Kansalaisia valmennetaankin siihen, että suvakkeja joudutaan kestämään mahdollisesti ihmiskunnan loppuun saakka jos suvakkien annetaan elää kantaväestön joukossa.
Professorien mukaan tulevaisuus ei siis näytä hyvältä.
- Anonyymi
Hän taitaa olla myös ainoa teistä joka käy töissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827