Eli äärioikeistolaista maahanmuuttokriittistä holokaustinkieltäjä ja ihmis- ja nais -vihaaja puoluetta?
Eihän kukaan järkevä tuollaista äänestäisi mutta jotkut hölmöt äänestivät
Miksi äänestit ääriryhmää?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Äänestin äärivasemmistoa, sillä olen Stalin-fani. Kansa on pidettävä kurissa ja herran nuhteessa. Roskat poistettava ja kansalaisia jaettava eri paikkakunnille asumaan. Ei turhia rajanylityksiä mihinkään suuntaan!
- Anonyymi
En o onneksi äänestänyt sellaisia, vaan äänestin persuja. Jotka eivät salailleet ehdokkaidensa taustoja ja joista ei yksikään ole nyt "sairauslomalla" vastuutaan piilossa.
- Anonyymi
Ikävä kyllä olet ymmärtänyt asiat väärinpäin
- Anonyymi
Syynä on kuulemma se, kun kaveritkin äänestää persuja.
- Anonyymi
pakko aina matkia muita
- Anonyymi
onko sdp sunni vai shia puolue, et?
- Anonyymi
SDP taitaa olla shiia-puolue, eli noita äärijyrkkiä, joiden kanssa ei pysty keskustelemaan järkeviä. Ainakin oppi-isänä niillä on altaee, joka nyt on vain hakemassa uusia neuvoja Iranista.
- Anonyymi
Kyseessä on ”ääriryhmä”, joka haluaa säilyttää rauhan ja kansallisen identiteetin ja kulttuurin islamisaation ja afrikkalaistamisen sijaan, jotka ovat planeetan taannuttavaa ainesta suorastaan ihmislajin kehityksen kannalta.
Tietysti äänestän järjen äänellä oman kansan puolesta ajatellen ! - Anonyymi
En äänestänyt Demareita!
- Anonyymi
Eihän sitä tuossa kysyttykään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242351Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411930Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63835
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2768