Äitienoäivä pakanajuhla kielletty

Anonyymi

Petri Paavola jne pitää joulua ja juhla pyhiä pakanallisina helvetin ihailujuhlina ja joulua ei saa viettää. Myös äitienpäivä on pakanajuhla ja älä vietä sitä. Pidä tavallinen viikonloppu. Vain juutalaisjuhlat on sallittu kuten lehtimaja ja jonkippur

11

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi pitää jatkuvasti tuoda esille Petri Paavolaa???? Liekö edes helluntailainen? Kyllä näitä kaikenlaisia "opettajia" riittää. Parempi olisi, että heidän juttujaan ei levitettäisi!

• Anonyymi

1Moos.3:20 Biblia. Ja Adam kutsui emäntänsä nimen Heva, että hän on kaikkein elävittein äiti.

• Anonyymi

Toorapastori ja hänen rakkilaumansa täällä vainoamassa Jeesuksen omia ja silppuamassa Raamattua. Eikö pastori pysty muuhun? Siis koko tooraopin sisältö on krsitittyjen vainoaminen ja pahuus?

• Anonyymi

Joillekin Paavola on kuin katolilaisille Kristuksen sijainen maan päällä.

• Anonyymi

Nämä fundamentalistien ehdottomuudet voi jättää ihan omaan arvoonsa. Saatanasta ovat itse.

• Anonyymi

Äiti on se joka pyyhkii pyllysi imettää ruokkii pesee pyykkiä ja kuljettaa neuvolassa lääkärissä . Äitejä muistetaan kerran vuodessa synnyttäjinä ja lasten hoitajina ja kasvattajina ,monet äidit ovat opettajia kouluissa ovat presidenttinä johtajina lasten ja kodinhoitajina. Heitä muistetaan sillä ilman heitä ei olisi yhtään ihmistä syntynyt . Äiti kuin äiti synnyttäjä kuin synnyttäjä . Lapset vie äidille kukkia lahjoja koska näyttävät että kiitos äiti kun peset mun pyykit ...kiitos kun herätät kouluun ...myös lapsia muistetaan heidän syntymäpäivinä . Tässä ei ole mitään tekemistä minkään muun asian kanssa kuin rakkauden ja huolenpidon . Jeesus käski rakastaa läheisiä . Rakastatko sinä ? Oletko tekemässä pahaa vai hyvää ?

• Anonyymi

Niin niille joilla ei ole rakkautta Jeesukseen pitääkin mennä arabiaan ja Egyptiin heidän alkueilleen viettämään siinaille vuohipukkien ja oinaiden punaisten lehmien uhrausjuhlia mutta muut ei uhraa eläimiä . Se on Egyptistä kuin myös balsamonti . Arabiaa on hallinnut faaraot kleopatrat monet jumalat aina.

• Anonyymi
    • Minusta äidit on niin arvokkaita ,että juhlat saisi yhdeltä päivältä unohtaa ja juhlia sen sijaan 365pvää äitejä.

• Anonyymi

Juutalaisten juhlat eivät kuulu kristityille. Juutalaisuus on antikristillinen uskonto ja kulttuuri.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      85
      6020
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      319
      5117
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2658
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      48
      2599
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      83
      1832
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      103
      1669
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      109
      1497
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      119
      1402
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe