Edellisen pääministerin kutsuessa lasten joukkoraiskaajat Suomeen ei taidettu ymmärtää että sillä on muitakin seurauksia. Ahdinko ei jäänyt pelkästään lapsiuhrien osaksi. Vaan nyt jopa vankiloissa ei tiedetä miten toimia terroristijengien kanssa.
"puuttuu selkeä toimintamalli siihen, miten kaikkein vakavimmissakin uhkatilanteissa edetään"
Tämä tilanne on tuttu kaikissa työpaikoissa joissa uhkaajat ovat asiakkaina. Pomoa ei kiinnosta työntekijöiden turvallisuus.
https://www.verkkouutiset.fi/jengit-hallitsevat-suomen-vankiloita-al-vartijat-hengenvaarassa/
Koko yhteiskunta koneisto toimii niin että rahan ansaitsemiskeinoja keksitään lisää ja yhä raaemmissa olosuhteissa. Työntekijöiden uhaksi ja murheeksi jätetään niistä selviäminen.
Mutta mikä on seuraus? Ammattitaitoisimmat ihmisten auttajat ja hoitajat voivat siirtyä inhimillisemmälle alalle. Varsinaisiin yhteiskunnan tehtäviin siirtyy yhä enemmän raakoja sadisteja jotka pärjäävät raaoissa sadistisissa työtehtävissä.
Lopputulos on itsensä omalla pahuudellaan tuhoava rappioyhteiskunta.
Näin katosi viidakoohin myös atsteekkien ihmisuhriyhteisöt. Suuret rikkaat kullalla päällystetyt valtakunnat tuhoutuivat omaan saastaansa lapsia teurastaessaan.
Tälle tielle siirtyi Suomineito viime hallituksen toimesta.
Pääministerin perintö kauas kantaa
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203