Naiset tulee tietämättään raskaaksi

Anonyymi

7

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuossa ei mainittu et onko minkäänlaista ehkäisyä ollut käytössä, mut tämän perusteella:
      "Ajattelin, että jos en ole viiteen vuoteen tullut raskaaksi niin tuskin nytkään."
      veikkaisin että ei..
      joten aika jännä puhua "yllätysraskaudesta", niinku mitä on sitten odottanut saavansa?
      taulutelkkarin, vai?

      tosta "tietämättään" raskaaksi tulemisesta taas juohtui mieleeni Kiekkomaailma-kirjoista tuttu noita Nanny Auvomieli, joka oli viettänyt varsin villin nuoruuden mutta oli melko varma siitä et seppä Jason oli hänen poikansa...

    • Yksinkertainen ihminen ei tietenkään tullut ajatelleeksi, että ehkäpä syy raskautumattomuuteen oli se, että ex- mies kärsi oligospermiasta...

      Mut joo...Tuossakin käy hyvin ilmi -taas- tuo naisten harjoittama kullikaruselli elämä.. Suojaamatonta seksiä ympäriinsä silmittömästi.

      • Anonyymi

        Varmin tapa saada Rahaa, rahaa, rahaa, kun millään muulla ei ole väliä... Eikä se alkutyökään liene kovin vastenmielistä, kuten Oulun pissaliisoista olemme saaneet lukea.
        Muuten, tuon näköiselle en autoani antaisi korjattavaksi, jos tuo nyt on edes saanut sen ammattikoulun käydyksi, mitä vahvasti epäilen. Roiskeläpät ja jakopään epäilemättä tuntee hyvinkin, Olka-Akselikin saattaa olla tuttu, olka-akseli vähemmän tuttu kardaanijarrusta puhumattakaan.


    • Anonyymi

      Onkohan pannut pussi päässä?

    • Anonyymi

      Kerran kivaa ja aina hyvää,? Kunnon mutsi sattui kohdalle?

    • Anonyymi

      mitä sitten kun lapset kasvavat ja kysyvät vuorollaan kuka on isäni ja lapset sanoo tarhassa koulussa meillä on kaikilla eri isä ja äiti ei tiedä ketkä on isiämme

    • Anonyymi

      Miehet sitoutuvat isyyteen panemalla paljaalla. Raskauteen tarvitaan emättimeen toimitettu siittiö, ja jokainen tietää, ettei mikään ehkäisykeino yksinään ole 100%-varma.

      Jutun nainen tiesi isäehdokkaat, joten helppoahan isyyden selvittäminen on.

      En tajua, mikä tässä niin miehiä häiritsee, kun kautta historian (ja esihistorian) olette panneet mitä ja ketä sattuu ja usein karanneet isyyttä. Ja niin osa teistä tekee yhäkin ja ulisee sitten "buuhuu, mut huijattiin isäksi". Mikä siinä kumin käytössä on niin vaikeaa, eikö löydy sopivaa kokoa?

      Jos et itse osaa/älyä ehkäistä, niin älä saatana pane ollenkaan, ainakaan naisia. Voitte pojat keskenänne touhuta.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe