Lopettakaa piereskely, niin maailma pelastuu
Pieru on yksi pahimpia ilmastosaastuttajia ja aiheuttaa paljon muitakin ongelmia.
Pieru on eräänlainen paskan alkusoitto, joka on alunperin sävelletty aluksi suurelle "sinfonialle". Pierun tarkoituksena on saada ihmiset sekä muut nisäkkäät yökkimään. Pierujen tuhoisilta vaurioilta voidaan välttyä käyttämällä kaasunaamaria. On kuitenkin olemassa kananmunapieru, jolta edes kaasunaamari ei suojaa, vaan uhri tuupertuu tajuttomana maahan. Varo siis kananmunia syöneitä ihmisiä. Sama vaikutus tulee usein myös chilipähkinöiden ja banaanin jälkeen. Tosin chilipähkinöitä syöneen henkilön pieru ei pelkästään haise hirveälle, vaan polttaa ison reiän housuihin ja huonolla tuurilla takana seisovalle ihmiselle kolmannen asteen palovamman.
Pierun tehokkuuden määrittämiseen on kehitetty kaava, jolla saadaan selville pierun wattimäärä/vääntövoima eli pierun tehorihterivääntö. Kaavan kehitti Ernest von Heichseeneftfart.
Laskutoimituksen voit laskea seuraavasti:
Mittauta peräsuolesi paisuntasäiliön koko sekä pascal-määrä (100 000 = 1bar)
Pieraise (HUOM! OBS! Testi on pilalla jos mukana tulee ylimääräistä kiinteää tai muuten märkää elementtiä!)
Mittauta vaiheen 1 arvot uudelleen
Pierun karvaisuus täytyy selvittää karvaisuusasteikko tulkilla
Laske Säiliön koko x pascal-arvo - Pierun jälkeinen säiliökoko x pascal-arvo x pii / 100 x karvaisuus aste.
Pelastakaa maailma
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482