Onko tapanasi kiroilla?

Anonyymi

Käytätkö kirosanoja?

Presidenttimme, kapteeni Sauli Niinistö on ojentanut Suomen kansanedustajia ym. sopimattomasta kielenkäytöstä.
Kenen tahansa ihmisen kirosanojen käyttö alentaa ao. henkilön arvostusta. Ei ole sivistynyttä kiroilla tai nimitellä ketään.

https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4574881/Sauli Niinisto Ykkosaamussa Onko perinteinen virkamiesryhti heikentynyt?fbclid=IwAR2BaZPhCo58HAyQ2MOcJwunner9hcqW3UPbEnAhN6M1fHkkDTZSrudWs9g

34

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ärräpäät lentelevät luterilaisten pappien suusta saarnapöntöstäkin.

• Anonyymi

En kans veis lapsia kirkkoon kuuntelemaan perkeleitä..

• On eri purkaa harmistustaan kiroilemalla, kuin kiroilla jossakin tilaisuudessa.
      Kiroilullekin on aikansa ja paikkansa kuten vaikkapa seksille. Asia ok, kunhan valitsee paikan oikein.

• Anonyymi

Sulla mitään seksiä enää oo.

• Anonyymi kirjoitti:

Sulla mitään seksiä enää oo.

Muistuttaisin, että YEC-uskovalle vaimolle on mieluinen velvollisuus täyttää puolisonsa seksuaaliset tarpeet.

• Anonyymi
        qwertyilija kirjoitti:

Muistuttaisin, että YEC-uskovalle vaimolle on mieluinen velvollisuus täyttää puolisonsa seksuaaliset tarpeet.

Mistähän syystä sitten moni miehistä käy vielä vieraissa? Eikö kptona saa v*ttuilla tarpeeksi?

• Anonyymi
        qwertyilija kirjoitti:

Niinkä vaimoraukkasi joutuu tekemään....

• Minä ainakin kiroilen estottomasti kun tilanne sitä vaatii ja välistä tulee kiroiltuakin vähän väärissä paikoissakin.

• Anonyymi

minä taas joka olen syntynyt ihmiseksi JUmalan työn tuloksena en kiroile koskaan, jätän sen homman keleelle ja palvelijoilleen ihan satasella täysin !

Jumalan taivaassakaan ei kiroilla eikä sinne matkalla olevat kiroile koska kele on käsketty ulos uskoontullesta ihmisestä eikä Pyhä Henki kiroile.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä taas joka olen syntynyt ihmiseksi JUmalan työn tuloksena en kiroile koskaan, jätän sen homman keleelle ja palvelijoilleen ihan satasella täysin !

Jumalan taivaassakaan ei kiroilla eikä sinne matkalla olevat kiroile koska kele on käsketty ulos uskoontullesta ihmisestä eikä Pyhä Henki kiroile.

Tulin uskoon kymmeniä vuosia sitten, eikä sen jälkeen ole kirosanaa suussani asustanut.
        ei peetä kelettä ei veetä eikä ceetä. Kaikki elämän alueet ongelmineen järjestyy ilman että huudan karvajalkaa apuun !

• Anonyymi

No en sentään, olen satayhdeksänkymmentäviisi senttiä ja painankin satakaksikymmentä kiloa.

voisin heitellä sinua kuin muikun uimarakkoa jos haluaisin !

ilman kiroilua !!

• Anonyymi

No en, olen kyllä aika lailla vanhempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en, olen kyllä aika lailla vanhempi.

sage kirjottaa kyllä kuin lapsi, mutta on jo eläkkeellä.

• Anonyymi

Toisia syyttää lapsellisuudesta ilman aihetta, mutta on itse kuin uhmaikäinen lapsi.

• Anonyymi

Mikä itse olet?

• Kun vasara osuu miehen peukaloon, niin unohtuupa hetkeksi seksi ja mieli kirvoittaa ilmoille koko joukon K-18-sanoja.

• Anonyymi
        qwertyilija kirjoitti:

Kun vasara osuu miehen peukaloon, niin unohtuupa hetkeksi seksi ja mieli kirvoittaa ilmoille koko joukon K-18-sanoja.

Sulla enää mitään seksiä oo.

• Ei kiroilu ole minkään paikalle kutsumista vaan pelkkää suuttumuksen helpottamista.

Paholaiset ovat antiikin aikaisia uskomuksia.

• Tokko tiedät kirosanoja?

• Anonyymi
        sage8 kirjoitti:

Tokko tiedät kirosanoja?

Siitä ei olekaan kysymys, vaariseni. Vaan miten jonkun sanan sanominen helpottaa sinua.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä ei olekaan kysymys, vaariseni. Vaan miten jonkun sanan sanominen helpottaa sinua.

Näkyy tuo itsepeukutuskin helpottavan herkkää sielua ;D

• vitu petkele saatavana hele vata krypä

• juna lauta

• Anonyymi
        Musti.Hintikka kirjoitti:

juna lauta

Jyrkkä ranta penkere!

• Anonyymi

Asia on niin, että SIVISTYNYT ihminen ei kiroile. Hänen sanansa ja puhetyylinsä on kaunista.

• Anonyymi

Sivistynyt ihminen tietää myös pysyä kaukana SUOLI24:stä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivistynyt ihminen tietää myös pysyä kaukana SUOLI24:stä.

Et ole sivistynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole sivistynyt.

Olen erittäin sivistynyt. Tiedän yleensä kaiken kaikesta. Mutta sinähän et sitä luonnollisestikaan voi tietää, joten pakkohan se on sulle sanoa.

Älä silti provosoidu käsittämään sitä ylpeilynä, se vaan on kiistaton kosminen totuus. Kerron sen sinulle vain sivistyneellä tavalla.

• Anonyymi

Kiroilla? No ei helvetissä!
      Tiettyyn rajaan saakka se on normaalia kielenkäyttöä kunnes mm vitunhokeminen muuttuu vain typeryydeksi.

• Anonyymi

Kiroilihan Jeesuskin.
      "Väisty pois senkin saatana!"

• Anonyymi

Saatana on paholaisen nimi. Mutta meille kirosana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatana on paholaisen nimi. Mutta meille kirosana.

Ei Pietari ollut paholainen, hänellehän annettiin taivaan valtakunnan avaimet.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4309
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 141
      958
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe