Käytätkö kirosanoja?
Presidenttimme, kapteeni Sauli Niinistö on ojentanut Suomen kansanedustajia ym. sopimattomasta kielenkäytöstä.
Kenen tahansa ihmisen kirosanojen käyttö alentaa ao. henkilön arvostusta. Ei ole sivistynyttä kiroilla tai nimitellä ketään.
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/4574881/Sauli Niinisto Ykkosaamussa Onko perinteinen virkamiesryhti heikentynyt?fbclid=IwAR2BaZPhCo58HAyQ2MOcJwunner9hcqW3UPbEnAhN6M1fHkkDTZSrudWs9g
Onko tapanasi kiroilla?
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ärräpäät lentelevät luterilaisten pappien suusta saarnapöntöstäkin.
- Anonyymi
En kans veis lapsia kirkkoon kuuntelemaan perkeleitä..
On eri purkaa harmistustaan kiroilemalla, kuin kiroilla jossakin tilaisuudessa.
Kiroilullekin on aikansa ja paikkansa kuten vaikkapa seksille. Asia ok, kunhan valitsee paikan oikein.- Anonyymi
Sulla mitään seksiä enää oo.
Anonyymi kirjoitti:
Sulla mitään seksiä enää oo.
Muistuttaisin, että YEC-uskovalle vaimolle on mieluinen velvollisuus täyttää puolisonsa seksuaaliset tarpeet.
- Anonyymi
qwertyilija kirjoitti:
Muistuttaisin, että YEC-uskovalle vaimolle on mieluinen velvollisuus täyttää puolisonsa seksuaaliset tarpeet.
Mistähän syystä sitten moni miehistä käy vielä vieraissa? Eikö kptona saa v*ttuilla tarpeeksi?
- Anonyymi
qwertyilija kirjoitti:
Niinkä vaimoraukkasi joutuu tekemään....
Minä ainakin kiroilen estottomasti kun tilanne sitä vaatii ja välistä tulee kiroiltuakin vähän väärissä paikoissakin.
- Anonyymi
minä taas joka olen syntynyt ihmiseksi JUmalan työn tuloksena en kiroile koskaan, jätän sen homman keleelle ja palvelijoilleen ihan satasella täysin !
Jumalan taivaassakaan ei kiroilla eikä sinne matkalla olevat kiroile koska kele on käsketty ulos uskoontullesta ihmisestä eikä Pyhä Henki kiroile. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä taas joka olen syntynyt ihmiseksi JUmalan työn tuloksena en kiroile koskaan, jätän sen homman keleelle ja palvelijoilleen ihan satasella täysin !
Jumalan taivaassakaan ei kiroilla eikä sinne matkalla olevat kiroile koska kele on käsketty ulos uskoontullesta ihmisestä eikä Pyhä Henki kiroile.Tulin uskoon kymmeniä vuosia sitten, eikä sen jälkeen ole kirosanaa suussani asustanut.
ei peetä kelettä ei veetä eikä ceetä. Kaikki elämän alueet ongelmineen järjestyy ilman että huudan karvajalkaa apuun ! - Anonyymi
No en sentään, olen satayhdeksänkymmentäviisi senttiä ja painankin satakaksikymmentä kiloa.
voisin heitellä sinua kuin muikun uimarakkoa jos haluaisin !
ilman kiroilua !! - Anonyymi
No en, olen kyllä aika lailla vanhempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en, olen kyllä aika lailla vanhempi.
sage kirjottaa kyllä kuin lapsi, mutta on jo eläkkeellä.
- Anonyymi
Toisia syyttää lapsellisuudesta ilman aihetta, mutta on itse kuin uhmaikäinen lapsi.
- Anonyymi
Mikä itse olet?
Kun vasara osuu miehen peukaloon, niin unohtuupa hetkeksi seksi ja mieli kirvoittaa ilmoille koko joukon K-18-sanoja.
- Anonyymi
qwertyilija kirjoitti:
Kun vasara osuu miehen peukaloon, niin unohtuupa hetkeksi seksi ja mieli kirvoittaa ilmoille koko joukon K-18-sanoja.
Sulla enää mitään seksiä oo.
Ei kiroilu ole minkään paikalle kutsumista vaan pelkkää suuttumuksen helpottamista.
Paholaiset ovat antiikin aikaisia uskomuksia.- Anonyymi
sage8 kirjoitti:
Tokko tiedät kirosanoja?
Siitä ei olekaan kysymys, vaariseni. Vaan miten jonkun sanan sanominen helpottaa sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä ei olekaan kysymys, vaariseni. Vaan miten jonkun sanan sanominen helpottaa sinua.
Näkyy tuo itsepeukutuskin helpottavan herkkää sielua ;D
vitu petkele saatavana hele vata krypä
- Anonyymi
Musti.Hintikka kirjoitti:
juna lauta
Jyrkkä ranta penkere!
- Anonyymi
Asia on niin, että SIVISTYNYT ihminen ei kiroile. Hänen sanansa ja puhetyylinsä on kaunista.
- Anonyymi
Sivistynyt ihminen tietää myös pysyä kaukana SUOLI24:stä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivistynyt ihminen tietää myös pysyä kaukana SUOLI24:stä.
Et ole sivistynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole sivistynyt.
Olen erittäin sivistynyt. Tiedän yleensä kaiken kaikesta. Mutta sinähän et sitä luonnollisestikaan voi tietää, joten pakkohan se on sulle sanoa.
Älä silti provosoidu käsittämään sitä ylpeilynä, se vaan on kiistaton kosminen totuus. Kerron sen sinulle vain sivistyneellä tavalla.
- Anonyymi
Kiroilla? No ei helvetissä!
Tiettyyn rajaan saakka se on normaalia kielenkäyttöä kunnes mm vitunhokeminen muuttuu vain typeryydeksi. - Anonyymi
Kiroilihan Jeesuskin.
"Väisty pois senkin saatana!"- Anonyymi
Saatana on paholaisen nimi. Mutta meille kirosana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatana on paholaisen nimi. Mutta meille kirosana.
Ei Pietari ollut paholainen, hänellehän annettiin taivaan valtakunnan avaimet.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780