till baja -maja och moderatorn anser att det är okey ?
Här skälls SFP:s orförande Anna-Maja Henriksson
22
63
Vastaukset
- Anonyymi
Osoittaa millä tasolla keskustelua käydään.
Nälvimistä, ilkeilyä, haukkumista, pottuilua, vääristelyjä, valehtelua.- Anonyymi
Inte lönar det ens sig att anmäla skymfande inlägg,det tas ingen notis om det.
- Anonyymi
Varttuneet "teinipojat" asialla, olettaisin
- Anonyymi
Sådana som gillar allt som berör avföring och urin.
- Anonyymi
Anna Hydda Henrikksson. Inte har hon valt sitt namn, men ändå...
Som politiker måste hon stå ut.- Anonyymi
Försöker du vara rolig ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Försöker du vara rolig ?
När sakargumenten tar slut så går man till skymfande och personangrepp.Det är så ynkligt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
När sakargumenten tar slut så går man till skymfande och personangrepp.Det är så ynkligt.
Det finns inga resurser till normal diskussion utan smutskastande.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Det finns inga resurser till normal diskussion utan smutskastande.
Barnsligt av vuxna människor,åtminstone antar man att det är vuxna som besöker spalten.
- Anonyymi
Jag skulle inte vara så säker på det.
Anonyymi kirjoitti:
Jag skulle inte vara så säker på det.
Jag tror att det är den fysisk åldern som avses och inte den mentala mognaden. En ilsken barnrumpa i en gammal gubbe torde vara den vanligaste kombinationen i de begränsades kretsar?
- Anonyymi
Förstår någon sig på moderationen ?Kriterierna för vilka inlägg som avlägsnas ?
- Anonyymi
Här finns ingen moderator tror jag.
- Anonyymi
Skymfandet är tillåtet när det gäller svenskspråkiga.
Moderatorn är jävig. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skymfandet är tillåtet när det gäller svenskspråkiga.
Moderatorn är jävig.Hela Stockmannskedjan är fylld med skräp, otroligt hur vissa skribenter har rättighet att skriva hur mycket kränkande,skymfande och lögner som helst.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Försöker du vara rolig ?
En normal vuxen människa hittar inte på skymfande namn.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671465
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww831391EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje121206- 81933
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102791Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785- 54783
- 30706