Ravintola Satulinna

Suvelassa?

Olen just viime viikonloppuna muuttanu Espoon keskuksessa Suvelan lähiöön Kirstinmäkeen. Vieressä näyttää olevan yksi pub, Satulinna. Kiinnostais tietää, mimmoinen paikka se on? Onko rentoa menoa ja karaokea tai tanssia? Uskaltaako sinne mennä joskus vetämään bisseä hiukan enemmänkin ja sitten kävellä lähistölle kotiin? Meinaan, kun alueella näyttää notkuvan ihmeen paljon ns. joutilasta epämääräisen näköistä ja sekaisin olevaa porukkaa....

5

6000

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • espooyhtäaitokutekodikkijak...

"alueella näyttää notkuvan ihmeen paljon ns. joutilasta epämääräisen näköistä ja sekaisin olevaa porukkaa"

niinno, sehän ON Espoon Keskusta joten miksi ihmettelet tuollaista? ;)

Juuri Satulinnasta en osaa sanoa, mutta tunnettu fakta on, että Epekepessä saa helposti ongelmia jos ei näytä ns. kovalta jätkältä. Noi baarithan on yleensä täynnä joko manneja tai juoppoja eli siitä voi päätellä mikä on meno.

Narkkareitahan siellä on myös erittäin paljon (vrt. mainitsemasi sekavan oloinen tyhjäntoimittajaporukka), mutta ne lähinnä keskittyy varastelemiseen/ryöstämiseen eikä niitä siellä baareissa näy. Kadulla ja varsinkin kesällä näkyy sitten senkin edestä tietyissä paikoissa.

Ei ole miellyttävä paikka edes minulle joka kuitenkin tietää (valitettavasti?) erittäin miten em. ihmisryhmien kanssa tulee toimia. Koita pärjäillä!

• e-keskus

kruunussa tai kannunkulmassa on meno parempi. Ei siellä mitään satu, ellei ihan vittuilemaan ala. Pitää muuten koputtaa puuta. kop kop

• Esp..

No en itsekkään tuolla päin asu mutta tiedän hyvin mitä paikallinen väestö on. Osa toki on ihan rehtiä kunnon Suomalaista mutta siellä asuu iso osa Espoon "ongelma" ihmisistä joten joka lähtöön on sitä ja tätä porukkaa ja paljon! Mutta tulla ryöstetyksi tuosta vaan kadulla ei ole kovin todennäköistä nyt kuitenkaan, kuten tiedät :)!
      Tappeluahan saa aina aikaiseksi alkoholi henkisessä seurassa..

Karaokea siellä on ollut ainakin joskus ja pari biljardi pöytää, tanssia nyt ei ehkä ole..

Todellakin tuo seutu ja joutilaan ja epämääräisen näköistä porukkaa riittää, sen tulet huomaamaan :)

Kannattaa toki välttää pimeitä paikkoja ja pitää järki päässä niin hyvä tulee. Masentavaa seutua jos mikä :( Lapsuuden asunut siellä ja nykyään kohtaan tätä porukkaa työni puolesta välillä.

• Espoon evakko

Itse olen asunut Suvelassa kohta 14 vuotta. Mielestäni paikka on muuten ihan samanlainen kuin Leppävaara, Karakallio jne. Mutta nuo kuppilat.... Kerran olen Satulinnassa käynyt ja se riitti. Pummien miehittämä palvaamo koko paikka. Yhtään parempi ei ole Kruunu, siellä kävijät ehkä kuvittelevat olevansa parempaa väkeä, heh!

Onneksi en ole juoppo, näin ollen säästyn monelta harmilta, jotka seuraavat niissä piireissä liikkuvia. Kaljalla olisi kiva silloin tällöin pistäytyä, mutta jo tuo karmea röökinkatku riittää karkottamaan minut noista kuppiloista. Siksi ajelenkin junalla Stadiin (jossa olen syntynyt ja asunut liki 40 vuotta) ja menen esim. Salveen. Sielläkin tietysti on hieman savuista, mutta siellä pystyy sentään hengittämään.

• takseja sinne!

Valitettavan usein ko. juottolan asiakkaat on juotettu niin hyvin, ettei heitä huoli taksitkaan enää kyytiinsä.
      Autoni hajosi kerran sen viereen ja se tuupattiin läheiselle parkkialueelle odottamaan hinausta. Tilasin taksin ja sainkin soitella moneen kertaan ennenkuin auto tuli. Kuskilta sitten kuulin, että olisi kannattanut kävellä vaikka koulun pihalle ja tilata auto sinne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66