Luin erään ääriuskovan sivulta kommentin että pedon kuva on puhuva Madonna. Miten niin? Uskova sanoi modonnan kuvaavan feministiä
Voiko puhuva Madonna olla Pedon kuva
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolla alempana on kirjoitus että tietokone olisi nainen. Ja pedon merkki. Saudi Arabia antoi Sohville kansalaisuuden. Sohvi on tietokonenainen joka on ohjelmoitu tietokone naiseksi. Se oppii samalla tavalla kuin nainen eli ohjelma päähän ei pysty itse luomaan kuin mies. Sohvihan puhui kuin nainen. On myös paljon naisten käyttämiä koneita kuten tiskikone. Tuleeko aiika että naistietokone alkaa lisääntyä ja tällöin arvoisia olla lähellä puhuvaa Madonna a ja pedonmerkkiä.
- Anonyymi
Uskonaskel kertoo että ekat suomalaiset otti pedonmerkin eli ihon alle laitetun pankkikortin 2015. Silloin alkoi joku lopu najanjakso. Tähän liittyy myös Trump ja Jerusalemin moskeija. Missä antikristus asuu.
- Anonyymi
On teillä hullut jutut.
- Anonyymi
Jep, mistä näitä sikiää?
Ei tuo nyt Ilmestyskirjan ennustama pedonkuva ole, mutta jos kuva puhuu niin demoni on asialla.
- Anonyymi
Pedon kuva on sellainen, johon pannaan toivo ihmiskunnan pelastajana Jumalan sijasta. Ei kukaan yksityinen ihminen, saatikka jokin siru, joka pannaan ihmiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 868109
- 896198
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344691- 363224
- 483216
- 432763
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo552402