Olin noin 10v sitten innokas salaliittoteorikko ja seurasin aiheeseen liittyviä sivustoja innokkaasti mutta nyt tuntuu olevan aihe unohdettu. Tääläkään ei ole kun jotain pallo/litteä maa paskaa.
Onko maailmanhallitus, maailmanuskonto,pankki,armeija jne unohdettu
Musta tuli salaliittoteorikko katsottuani tämän leffan.
https://www.youtube.com/watch?v=i-QHvtM-PLI
Pannaan vielä oikea asiantuntian haastattelut tänne.
https://www.youtube.com/watch?v=ErF-A_4EftI&t=500s
https://www.youtube.com/watch?v=hioF3n_v1QQ
Mihin katosi uusi maailmanjärjestys
22
207
Vastaukset
- Anonyymi
Termiä uusi maailmanjärjestys ei eliittikään enää kai käytä pahemmin, vaan sen sijaan puhutaan globalisaatiosta, YK:n agenda 2030:sta ja Euroopan ja länsimaiden valkoisen väestön korvaamisesta muslimeilla ja kehitysmaalaisilla. Kansallisvaltioiden suvereniteetin romuttaminen YK-sopimusten avulla ja kansojen sekoittaminen on tietenkin osa uuden maailmanjärjestyksen agendaa, mutta NWO-termiä ei juuri enää vain käytetä.
- Anonyymi
Kannattaisi lukea se YK agenda kun vastustamalla sitä itseasiassa lisäät ongelmaa jossa länsimaihin tulee elintasopakolaisia.
Yksi tavoitteista kun olisi ratkaista ne Afrikan yms ongelmat siellä paikanpäällä, väkeä valistamalla ettei tule miljoonaa lasta päivässä yms. Mutta siis haluat ettei valistusta tehdä ja että siellä on liikaa väkeä ja tulevat sitten sun pihalle pakoon?
Agendan vastustus on myös yleistä Amerikkalaisten salaliittoteoreetikkojen toimesta koska yksi agendan tavoitteista on irroittaa maailmaa Amerikan Ihmevaltojen ohjauksesta. MAGA kun ei Suomalaisellekaan ole hyvä asia vaikka susta siltä voi tuntua?
Lue itse mitä agenda pitää sisällään, älä luota valeisiin.
Aloittajalle, niin, tosiaan itse olen "alaa" seurannut jo hyvinkin yli 20 vuotta, ja ensimmäiset kirjat jotka asiasta näin nuorempana oli 1970 luvulla. NWO on siis ollut tulemassa "huomenna" jo vuosikymmenet.
Taisi mennä ylikunnon puolelle ja kompastui?
Oikeasti NWO tulee kuten Trump (joka on osa sitä), kansa hurraa kadulla kun samalla taskuista viedään rahat, pöydältä ruoka ja kaiken lisäksi terveydenhuolto koska siihen tarvitsisi niitä vietyjä rahoja. Silti kannattajat jaksavat ylistää mitenkä kaikki on hyvin tuollaisen puhalluksen jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisi lukea se YK agenda kun vastustamalla sitä itseasiassa lisäät ongelmaa jossa länsimaihin tulee elintasopakolaisia.
Yksi tavoitteista kun olisi ratkaista ne Afrikan yms ongelmat siellä paikanpäällä, väkeä valistamalla ettei tule miljoonaa lasta päivässä yms. Mutta siis haluat ettei valistusta tehdä ja että siellä on liikaa väkeä ja tulevat sitten sun pihalle pakoon?
Agendan vastustus on myös yleistä Amerikkalaisten salaliittoteoreetikkojen toimesta koska yksi agendan tavoitteista on irroittaa maailmaa Amerikan Ihmevaltojen ohjauksesta. MAGA kun ei Suomalaisellekaan ole hyvä asia vaikka susta siltä voi tuntua?
Lue itse mitä agenda pitää sisällään, älä luota valeisiin.
Aloittajalle, niin, tosiaan itse olen "alaa" seurannut jo hyvinkin yli 20 vuotta, ja ensimmäiset kirjat jotka asiasta näin nuorempana oli 1970 luvulla. NWO on siis ollut tulemassa "huomenna" jo vuosikymmenet.
Taisi mennä ylikunnon puolelle ja kompastui?
Oikeasti NWO tulee kuten Trump (joka on osa sitä), kansa hurraa kadulla kun samalla taskuista viedään rahat, pöydältä ruoka ja kaiken lisäksi terveydenhuolto koska siihen tarvitsisi niitä vietyjä rahoja. Silti kannattajat jaksavat ylistää mitenkä kaikki on hyvin tuollaisen puhalluksen jälkeen.Olen lukenut Agenda 2030:n raportin ja se on kaikkien aikojen syöpäisin ja mielipuolisin globaalia kommunismia ajava oksennus. Sitten YK:lla on korvaavan maahanmuuton ohjelma ja tuore globaali siirtolaissopimus, joka nimenomaan promotoi massamaahanmuuttoa kehitysmaista. YK on massiivinen kasa haisevaa NWO-paskaa.
- Anonyymi
Taisi tulla NWO liian tutuksi suuremmalle yleisölle ja piti olla hiljempaa ja nyt jutellaan arkisesta globalisaatiosta. Sama tapahtui ilmaston lämpenemiselle ja kasvihuoneilmiölle, kun ei lämmennytkään sen enempää ja nyt samaa sontaa vouhotetaan ilmastomuutoksen nimissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut Agenda 2030:n raportin ja se on kaikkien aikojen syöpäisin ja mielipuolisin globaalia kommunismia ajava oksennus. Sitten YK:lla on korvaavan maahanmuuton ohjelma ja tuore globaali siirtolaissopimus, joka nimenomaan promotoi massamaahanmuuttoa kehitysmaista. YK on massiivinen kasa haisevaa NWO-paskaa.
Et selvästi ole lukenut tekstiä itse, vaan olet luottanut kun joku sen on sulle tulkinnut väärät lasit päässä.
Ja jos oikeasti olet lukenut, niin suosittelen opettelemaan ensin sen kielen jolla teksti oli kirjoitettu.
Kumpikin, se agenda ja siirtolaissopimus kun ajaa juuri niitä asioita joita pakolaistulvaa vastustavat haluavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et selvästi ole lukenut tekstiä itse, vaan olet luottanut kun joku sen on sulle tulkinnut väärät lasit päässä.
Ja jos oikeasti olet lukenut, niin suosittelen opettelemaan ensin sen kielen jolla teksti oli kirjoitettu.
Kumpikin, se agenda ja siirtolaissopimus kun ajaa juuri niitä asioita joita pakolaistulvaa vastustavat haluavat.Olen lukenut sen, minulla on siitä kopiokin tietokoneella. Se on maailmanhistorian mielipuolisin ja harhaisin kommunistinen manifesti.
- Anonyymi
Termi ei turhaan ole "Deep State" tai "syvä valtio". Varjohallinto toimii kuten salaseurat yleensäkin, eli ei mainosta itseään julkisesti. Harmaa eminenssi toimii kulisseissa.
- Anonyymi
Ei kukaan usko samaa, esim NWO-valhetta loputtomiin. Täytyy keksiä uusia. Putistanista saatte ideoita ja apua kyllä.
Sauli Niinistö on kiltti ja uskollinen Bildenburgin rakkikoira:
https://www.youtube.com/watch?v=0JYsrQQDM00- Anonyymi
Mutta sinä et ole vieläkään kertonut kenen rakkikoira sinä olet.
Saatko edes taputuksia vai oletko niin tyhmä että juokset oman häntäsi perässä tajuamatta sitä? Anonyymi kirjoitti:
Mutta sinä et ole vieläkään kertonut kenen rakkikoira sinä olet.
Saatko edes taputuksia vai oletko niin tyhmä että juokset oman häntäsi perässä tajuamatta sitä?Kiitän lämpimästi huomiosta.
Voinen todeta että elän täysin huoletonta ja sidosvapaata elämää eikä minun tarvitse kuin noudattaa lakia.
Taputuksia en kuule mutta usein saan oikein hauskoja vastauksia.
- Anonyymi
Mihin katosi NESARA salkku?
Se liittyy mm 9/11 tapaukseen.No mutta perkele; tästä Nesarasta en ole ennen kuullutkaan:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nesara
Naurattaa ajatus että demokraatit olisivat tällaisista uudistuksista haaveilleet.
Minä kannatan kyllä kansainvälisten pankkikartellien romuttamista ja niitä edustavien rakkikoirien asettamista syytteisiin maanpetoksista.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
No mutta perkele; tästä Nesarasta en ole ennen kuullutkaan:
Naurattaa ajatus että demokraatit olisivat tällaisista uudistuksista haaveilleet.
Minä kannatan kyllä kansainvälisten pankkikartellien romuttamista ja niitä edustavien rakkikoirien asettamista syytteisiin maanpetoksista.Juuri demarithan ajavat NWO:ta kiihtyvällä vauhdilla. Obama sai aikaan monia asioita NWO:n edistämisessä. Onneksi Trump (Rep.) on pannut kapuloita rattaisiin.
Vastaavasti Suomessa Koiviston konklaavin pankkikriisi edisti valtiontalouden alamäkeä. EU on kommunistien luomus (mm. sosialistit ja demokraatit). NWO-eliitti koostuu kommunisteista (vapaus, veljeys, tasa-arvo). Kaikki salaliitot ovat kommunistien (mm. demokraattien ja Suomessa demareiden) käsialaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri demarithan ajavat NWO:ta kiihtyvällä vauhdilla. Obama sai aikaan monia asioita NWO:n edistämisessä. Onneksi Trump (Rep.) on pannut kapuloita rattaisiin.
Vastaavasti Suomessa Koiviston konklaavin pankkikriisi edisti valtiontalouden alamäkeä. EU on kommunistien luomus (mm. sosialistit ja demokraatit). NWO-eliitti koostuu kommunisteista (vapaus, veljeys, tasa-arvo). Kaikki salaliitot ovat kommunistien (mm. demokraattien ja Suomessa demareiden) käsialaa.Kommareita tai ei.Nwo sisin elin on saatanan palvojia. Hyvän ja pahan taistelua käydään ennen kaikkea ihmisten välityksellä. Onhan nwo tavoite maailman uskonto ja he odottavat luciferin paluuta.
- Anonyymi
nazi kirjoitti:
No mutta perkele; tästä Nesarasta en ole ennen kuullutkaan:
Minä kannatan kyllä kansainvälisten pankkikartellien romuttamista ja niitä edustavien rakkikoirien asettamista syytteisiin maanpetoksista.Kaikkien ystävä Teemu oli NESARA julistuksen evankelista Suomessa; kirjoitteli Jipiin Salaliittoteoria palstalla nimellä Teemu23.
Hänen mukaansa myös 9/11 johtui NESARA salkusta. Kirjoitti siis tuosta salkusta myös ennen tuota 9/11 tapausta.
Jostain syystä hyvin pian tuon jälkeen lopetti NESARA tarinat kokonaan, ja me suuri yleisö jäimme täydelliseen pimentoon mitä salkulle oikein kävi.
Missä on siis NESARA salkku. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri demarithan ajavat NWO:ta kiihtyvällä vauhdilla. Obama sai aikaan monia asioita NWO:n edistämisessä. Onneksi Trump (Rep.) on pannut kapuloita rattaisiin.
Vastaavasti Suomessa Koiviston konklaavin pankkikriisi edisti valtiontalouden alamäkeä. EU on kommunistien luomus (mm. sosialistit ja demokraatit). NWO-eliitti koostuu kommunisteista (vapaus, veljeys, tasa-arvo). Kaikki salaliitot ovat kommunistien (mm. demokraattien ja Suomessa demareiden) käsialaa.Kerrotko vielä mitenkä Trump ei ole pelannut NWO Eliitin taskuun siirtäessään triljoonia tavallisen väestön taskuista parille rikkaalle ELIITIN jäsenelle.
Lisäksi kun mukaan lasketaan koulutuksen rahoituksen alasajo - tyhmennetään kansa - ja terveydenhuollon alasajo - tapetaan kansa - niin ei kai tässä pitäisi olla kenelläkään epäselvää mistä on kyse?
Ja mites sitten se suoraan 1984 tarinasta lainattu toimintamalli jossa kerrotaan täysin päivänselvistä ja helposti tarkasteltavista asioista ns. vaihtoehtoinen totuus jota ei saa epäillä tai arvostella.
Vasemmiston ja sosiaalidemokraattien lopullinen päämäärä on kommunismi.
Ei noiden järjestöjen tavan rivijäsenistössä monet sitä edes ymmärrä koska ovat niin taaveja.- Anonyymi
Oikeiston uusliberalistien tavoite on globaali kapitaalikommunismi joka yksityistää pelurien, omistajien ja yritysten voitot, mutta sosialisoi kulut mm. palkkakulut, tappiot, ympäristörikokset, veronsa ym. yhteiskunnan, kansan, veronmaksajien, kuluttajien, autoilijoiden ym. maksettaviksi.
Se ajaa myös "sosialismin" eli kansallisvarallisuuden, luonnollisten monopolien yksityistämistä ja hyvinvointioikeusvaltion, hyvinvointipalvelujen sekä sopimusyhteiskunnan purkua. Lopulta palataan Isäntävaltaan ja piika-renkiluokkayhteiskuntaan, jossa Isäntä vie ja paikallisesti käskytetty ihmisriiston välikappale piika tai renki vikisee. Köyhä, heikko ja velkaannutettu valtio on yhtä kuin vahva eliitin rahavallan Isäntävalta. Ylähuoneen herrojen varjohallinto (House of Lords) ja näennäisdemokratia. Suuri Babylon - petotalous ja petoyhteiskunta on ovella!
Ei noiden järjestöjen tavan rivijäsenistössä monet sitä edes ymmärrä koska ovat niin taaveja.
- Anonyymi
Se nielasi Maapallon. Ei mustassa aukossakaan asuva tiedä että se asuu mustassa aukossa. Pimeyden voimat pitää osata tunnistaa ja nimetä. Uusi Maailmanjärjestys ON!
- Anonyymi
Viisasta tekstiä.
- Anonyymi
Ei se NWO minnekään ole kadonnut vaan vauhti kiihtyy:
https://www.youtube.com/watch?v=0JYsrQQDM00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145