Luther ja Ruusuristi

Anonyymi

Turun piispoista mm. Mennander, Comenius olivat ruusuristivihittyjä ja Porthan yliopistomiehenä siunasi hiljaisesti sen, samalla kun Ruotsin kuninkaan asiainhoitaja vst. nyt. pääministeri Axel Oxentjierna oli tästä varmasti tietoinen. Herääkin kysymys ketä ev. lut. kirkko itse asiassa palvoo?

Kiinnostuneille,

Jukka Nieminen, Suomen salaseurat 1775-1839

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ahaa. Se, että jotkut, pari Ruotsin piispaa, aikoinaan olivat myös okkultisteja, tarkoittaa hellarin korvien välissä, että myös muutama sata vuotta aiemmin elänyt uskonpuhdistajamme, tohtori Martti Lutherkin olisi ollut okkultisti ja palvonut paholaista. Historia kertoo muuta: Luther ja saatana eivät olleet järin ystävällisissä välilöissä, vaikka paholainen kovasti yrittikin.

Tämä lienee hellareiden valhe-vastaisku sille esitetylle tosiasialle, että - toisin kuin he itse kertovat - helluntailaisuuden perustivat USA:n rasistisen Etelän vapaamuurarit, osa heistä jopa Ku Klux Klanin täysivaltaisia jäseniä. Siinä sitä oli huppuheikkiä ja lakanapäätä yhteisessä polvirukouksessa, kun kehiteltiin viimeisten aikojen suurta eksytystä suoraan vapaamuurareiden opeista, sisällyttäen uuteen oppiin myös "hengellistettyinä" uusversioina kaikki kristillisen kirkon eli kristinuskon jo ammoin kieltämät, toistakymmentä harhaoppia, aloittaen areiolaisuudesta ja pelagiolaisuudesta, jotka kielsivät Jumalan tosi olemuksen ja perustuivat gnostilaisuuteen, jonka perimmäinen päämäärä on avoin satanismi.

• Anonyymi

Ala jo soffi hellittää, toistat itseäsi ja traumojasi joka paikassa!

ihmiset osaavat lukea ja ajatella useimmat ainakin. älä viitsi enää loppusuoralla jankata noita pinttymiäsi, tee jo jotain muuta niin kauan kuin ajatus vielä kulkee vähänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ala jo soffi hellittää, toistat itseäsi ja traumojasi joka paikassa!

ihmiset osaavat lukea ja ajatella useimmat ainakin. älä viitsi enää loppusuoralla jankata noita pinttymiäsi, tee jo jotain muuta niin kauan kuin ajatus vielä kulkee vähänkin.

Minähän teen vaikka kuinka paljon.
        Täällä otan kantaa helluntailaisuuteen.

Ketjun aloitus on helluntailaisen tekemä, tohtori Martti Lutheria vastaan suunnattu. Tätä antikristillisyyttänne te jaksatte jatkuvasti toistaa. Teidän kohdallamme ei ole kyseessä trauma vaan vapaamuurari-uskontonne alati antikristillinen agenda.

Minulla ei ole teistä enää traumaa, vain puhdas viha. Tunnen teidät, tiedän valheenne ja tekonne. Mikäli satun tänne paikanpäälle, tuon ne kyllä julki.

Mitä tekemistä on Luther-vastaisella aloituksella teidän ei-kristillisellä foorumilla? Jatkuvasti uusia ketjuja, suunnattuna kristillisiä kirkkoja vastaan. Niin kauan kuin olen teitä kuullut, tämä on teidän ainoa, todellinen sanomanne: hyökkäätte kristittyjä vastaan.

Milläs "loppusuoralla" minä olen? Väitätkö, että kuolen pian? Mihin tuo käsityksesi perustuu? Onko kyseessä uhkaus? Olen kyllä varsin hengissä ja virkkunakin vielä. En aivan kuolemaisillani.

• Anonyymi

Ei tohtorin hattu kenestäkään pyhää miestä tee. Sellainen oli Mengelelläkin. Uudelle mantereelle protestanttisuus levisi jo paljon ennenkuin helluntalaisuus ja huppuheikit. Se tuli kveekareiden, metodistien ym mukana. Tutkikaa ennenkuin hutkitte.

• Anonyymi

Vertaat Lutheria Mengeleen. Selvä.

Niin ja tämähän on siis helluntai-uususkonnon foorumi, jossa julistetaan helluntaiuskontoa, johon ed. vertaus myös oleellisesti kuuluu. On aina kuulunut.

• Anonyymi

Ylivainiota ei saa haukkua hellareille. Lutheria ei saa haukkua lutherilaisille. Ellen Whiteä ei saa haukkua adventisteille ja Charles Russelia ei saa haukkua jehoville.

Olette kuin pikkulapsia hiekkalaatikolla.

Jostain kuuluu varmaan että " Pyyhkimään..!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe