Helluntailaisen naisen Facebook-profiili on tyypillisesti täynnä satoja selfieitä omista kasvoista..
onko itserakkaus jotenkin pop kyseisssä liikkeessä?
helluntalaisnaiset rakastavat omaan naamaansa..
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kuka se sellainen tapaus lienee, kerro esimerkki, tarkistetaan faktat.
- Anonyymi
Mitä tuolla on väliä? Anna olla arvailujen kanssa.
- Anonyymi
Hellarithan ovat narsisteja. Puhuvat aina itsestään, tuovat esiin itseään. Ei heitä kastetaan, elleivät ole vakuuttaneet muuta puljua itsekehuillaan, tämä on suorastaan hellarikasteen edellytys!
Kun minäminä tein syntiä, minäminä ryyppäsin, 👺 poltin jopa tupakkaa, ryöstin nakkikioskin 👹 ja kuuluin mafiaan 💀 ... minäminäminä... Sitten minäminä 😇 etsin Jeesuksen ja minäminä ryhdyin hänen seuraajakseen ja tänäpäivänä, halleluuja, myös minäminäminäminä 😇 teen niitä samoja ihmetekoja kuin se... se... mikä?... nii: Jeesus teki. Täyty vaan minäminäminän lopettaa synnin tekeminen kun Raamattu niin käski. Kaikilta se ei onnistu, sillä usko ei ole joka miehen, mutta MinäMinäMinä sen tein. Aamen. Saanks MäMäMä nyt upotuksen? 😇 (Ja koko seurakunta vilkuttaa.)- Anonyymi
Viheliäinen aloitus ja vastaus tuossa yläpuolella varsinainen pläjäys.
Mikä merkillinen naisvihaajien invaasio tällä hetkellä on palstalla meneillään!?
Surkeaa ja peräti ala-arvoista.
Joka toisessa aloituksessa aiheena naisten se ja se epäkelpoisuus.
"Iisebelejä, porttoja ..." ja vaikka sun vallan mitä.
Todella tympeää.
s-seutulainen
- Anonyymi
huomioinut saman: puhuvat aina itsestään !
kun minä, ja kun minä, ja kun minä sitten, ja Herra antoi MINULLE, siis aina toistuu: minä, minä, minä. - Anonyymi
Ei se liene itsekästä itserakkautta, vaan oman itsensä esittelemistä edukseen, mahdollisen mielenkiinnon herättämiseksi vastakkaisessa sukupuolessa. Kyseessäshän on nimenomaan deittipalsta. Ja onhan se toki mielenkiintoisempaa katsella kuvia erilaisista kuvakulmista, kuin kuunnella omanarvontuntoista kehumista omasta erinomaisuudestaan tai huonommuudestaan.
Vaikka monilla helluntailaisille korostuu hyvinkin usein se minä-minä-minä-tyyli, se johtuu siitä, että kyseiset naisimmeiset ovat olleet kauan aikaa yksin ja ainoastaan omien ajatustensa seurassa. Ja vaikka he käyvät viikottain kerran tai pari kertaa seurakuntansa kokouksissa ja Jumalan sana antaa virikkeitä elämänkurveihin, se ei aina riitä, kun joutuu jostain syystä elämään yksin ja pohdiskelemaan syntyjä syviä kaikessa hiljaisuudessa yksikseen.
Ellei deittipalstoilta löydy sopivaa ajatusten jakajaa, niin mistä sitten, kun seurakunnassa istua karjottavat varsinaiset äitinsä helmoissa viihtyvät peräkammarinpojat yms. vässykät, jotka näkevät uskonsisarissaan kaikenkarvaista vikaa, verrattuna omaan vanhaan äitimuoriinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031100- 64911
- 65869
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait229771Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies88749Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22698