Kirjaimellisesti Raamatun mukaan naisen paikka on kotona miehen palvelijana ja apuna. Hän tukee miehen toimintaa miehen ohjeiden mukaan alisteisena ja vähään tyytyen. Mielellä huivi päässä. Nainen on tunneherkkä eikä pysty rationaalisen ajatteluun yltiökarismaaatikkojen ja
NS uudestisyntyneidenn miesten mukaan.
Miten tämä naiskuva sopii nykyaikaan ?
Raamattu määrittelee naisen aseman
8
71
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittajan naiskuva on toraistien ja islam-uskoisten.
- Anonyymi
Naiset ja toraistit tuovat oman hajunsa ja hapatuksensa kristinuskoon.
Feministi liberaaliteologeille mies on naisten vihaaja. Naisen tahto on suurempi kuin Jumalan tahto.
Onneksi toraismi on marginaalista verrattuna feminismi liberaaliteologiaan. "Nainen on tunneherkkä eikä pysty rationaalisen ajatteluun yltiökarismaaatikkojen ja
NS uudestisyntyneidenn miesten mukaan."
Et varmaan hirveän monen uudestisyntyneen miehen mielipidettä ole kysynyt, kun noin merkillisää oletat.- Anonyymi
Mitä aloittaja ajattelee Raamatun naisprofeetoista?
- Anonyymi
Kehoitan teitä, kuka lie ole, itse tutkimaan mitä Jumala sanoo, niinkutsutuista, nais-profeetoista ja sitten ITSE LUKEA, asiayhteys, mitä he ovat sitten tehneet ja sanoneet!
vihje.
vaikeaa se on ennustaa eilistä!
juutalaisten käsitys. nais-profeetoista ja heidän, tulkinansa kuka ja ketkä ovat olleet nais-profeettoja.
se että ei kaikki juutalaisten jutut ole vastoin Jumalan Sanaa on pidettävä mielessä.
no, se tietysti on olleellista, TARKSTI lukea ne paikat jossa Jumala voitelee, nais-profeetan ;)
- Anonyymi
Jeesushan ei käsittääkseni käännyttänyt yhtään naista pois mutta sen sijaan hänen ympärillä olevat miehet eivät hyväksyneet tämän kaltaista toimintaa.
Ja tuo oli 2019 vuotta sitten, elämme 2000 lukua.
Maailma on muuttunut ja muuttuu koko ajan.
Yritä hyväksyä muutostuulet.
(Mikä on luxonia) - Anonyymi
Aloittaja varmaan ottaa määrättyjen kirjoittajien mielipiteistä näköalan.
Mutta, tässä olen vielä auki 50-vuotta vaimoni kanssa matkaa tehty.
Näköalat ovat toiset, mitä aloitukseen olet kirjannut.
Katseeni ole vaimooni luonut Jumalan lahjana - Jeesuskin antoi neuvot ja ohjeet, että saan rakastaa puolisoani, niinkuin Kristus rakastaa seurakuntaa.
Eiköhän tuo kerro jo riittävästi, etten ala kiistaväitteitä nakkelemaan tänne.
Seuratkoon kukin Jeesusta ja Hänen ohjeitaan, sekä aloittakoon tuosta.
Eiköhän loppua kohti asiat valkene.
Maailmassa - niin uskonnollisessakin, siellä on miehiä, joilla on akkaviha. Se kyllä ammentaa kaikenkarvaista oppia - saattaakseen vanhan-aatamin valtaan, kuitenkaan hoitamatta omaa osuuttaan tässä elämässä, kuinka kulkee siinä elopolulla.
Eli ongelma on aadamilaisuus.
Jumala on neuvonsakin antanut - mutta eihän täällä kukaan sen edessä näytä palvelustaan tekevän. Siksi tyhjänpäiväisissä puheissa ei ole ihmisillä perusteita. - Anonyymi
Test
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592