Raamattu määrittelee naisen aseman

Anonyymi

Kirjaimellisesti Raamatun mukaan naisen paikka on kotona miehen palvelijana ja apuna. Hän tukee miehen toimintaa miehen ohjeiden mukaan alisteisena ja vähään tyytyen. Mielellä huivi päässä. Nainen on tunneherkkä eikä pysty rationaalisen ajatteluun yltiökarismaaatikkojen ja
NS uudestisyntyneidenn miesten mukaan.

Miten tämä naiskuva sopii nykyaikaan ?

8

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aloittajan naiskuva on toraistien ja islam-uskoisten.

    • Anonyymi

      Naiset ja toraistit tuovat oman hajunsa ja hapatuksensa kristinuskoon.

      Feministi liberaaliteologeille mies on naisten vihaaja. Naisen tahto on suurempi kuin Jumalan tahto.

      Onneksi toraismi on marginaalista verrattuna feminismi liberaaliteologiaan.

    • "Nainen on tunneherkkä eikä pysty rationaalisen ajatteluun yltiökarismaaatikkojen ja
      NS uudestisyntyneidenn miesten mukaan."


      Et varmaan hirveän monen uudestisyntyneen miehen mielipidettä ole kysynyt, kun noin merkillisää oletat.

    • Anonyymi

      Mitä aloittaja ajattelee Raamatun naisprofeetoista?

      • Anonyymi

        Kehoitan teitä, kuka lie ole, itse tutkimaan mitä Jumala sanoo, niinkutsutuista, nais-profeetoista ja sitten ITSE LUKEA, asiayhteys, mitä he ovat sitten tehneet ja sanoneet!

        vihje.
        vaikeaa se on ennustaa eilistä!

        juutalaisten käsitys. nais-profeetoista ja heidän, tulkinansa kuka ja ketkä ovat olleet nais-profeettoja.
        se että ei kaikki juutalaisten jutut ole vastoin Jumalan Sanaa on pidettävä mielessä.

        no, se tietysti on olleellista, TARKSTI lukea ne paikat jossa Jumala voitelee, nais-profeetan ;)


    • Anonyymi

      Jeesushan ei käsittääkseni käännyttänyt yhtään naista pois mutta sen sijaan hänen ympärillä olevat miehet eivät hyväksyneet tämän kaltaista toimintaa.
      Ja tuo oli 2019 vuotta sitten, elämme 2000 lukua.
      Maailma on muuttunut ja muuttuu koko ajan.
      Yritä hyväksyä muutostuulet.
      (Mikä on luxonia)

    • Anonyymi

      Aloittaja varmaan ottaa määrättyjen kirjoittajien mielipiteistä näköalan.
      Mutta, tässä olen vielä auki 50-vuotta vaimoni kanssa matkaa tehty.
      Näköalat ovat toiset, mitä aloitukseen olet kirjannut.
      Katseeni ole vaimooni luonut Jumalan lahjana - Jeesuskin antoi neuvot ja ohjeet, että saan rakastaa puolisoani, niinkuin Kristus rakastaa seurakuntaa.
      Eiköhän tuo kerro jo riittävästi, etten ala kiistaväitteitä nakkelemaan tänne.
      Seuratkoon kukin Jeesusta ja Hänen ohjeitaan, sekä aloittakoon tuosta.
      Eiköhän loppua kohti asiat valkene.

      Maailmassa - niin uskonnollisessakin, siellä on miehiä, joilla on akkaviha. Se kyllä ammentaa kaikenkarvaista oppia - saattaakseen vanhan-aatamin valtaan, kuitenkaan hoitamatta omaa osuuttaan tässä elämässä, kuinka kulkee siinä elopolulla.
      Eli ongelma on aadamilaisuus.

      Jumala on neuvonsakin antanut - mutta eihän täällä kukaan sen edessä näytä palvelustaan tekevän. Siksi tyhjänpäiväisissä puheissa ei ole ihmisillä perusteita.

    • Anonyymi

      Test

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe