Minä olen kokoomuslainen paskapää, rutisen verojen maksusta mutta haluan vapaaehtoisesti asua sosialistimaassa. Olen niin huipputyyppi, ja nokkela, että en vahingossakaan muuta afrikkaan tai muualle lämpöiseen paratiisiin rahoineni, koska siellä ei tarvitse maksaa veroja. Pelkkä ajatuskin siitä puistattaa että joutuisin ankkuroimaan huvijahtini tänne:
https://media-cdn.tripadvisor.com/media/photo-s/03/17/59/09/la-plage-de-reference.jpg
Mielummin valitan ja kitisen verojen maksusta sosialistimaassa jossa on pitkät pimeät talvet ja -40 astetta pakkasta, koko elämäni. Olen niin nokkela ja ihan huippu. Mitä muuta haluaisit minulta kysyä?
Hei! Minä olen kokoomuslainen, kysy mitä vain
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi esität Kokoomuslaista vaikka kuulut SDP leiriin?
- Anonyymi
En varmasti kuulu sosialistien leiriin. Voisin laittaa todisteeksi kuvia huvijahdistani sekä mersuistani mutta se vaarantaisi anonyymiteettini.
- Anonyymi
Suomalainen tapa. Kaikki on huonosti. Kaikilla muilla on paremmin kuin hyvin. Minä poloinen en saa edes ilmaista hampurilaista Hesessä! Mutta nyt asiat muuttuu; minä alan saamaan rahaa, joka kiskotaan idioottityöläisiltä pois! Työttömyys on iloinen asia, ainakin minulle!
- Anonyymi
Ei se Lada muutu mersuksi vaikka siihen piirtää tähden konepeltiin ja kumivene on kaukana huvijahdista.
- Anonyymi
Mutta kumiveneellä on enempi käyttöä, kuin huvijahdilla. Kumiveneessä on monta kapteenia, jotka kaikki haluavat samaan satamaan.
- Anonyymi
Nyt täytyy kyllä tunnustaa että nokkeluudestani ja täydellisyydestäni huolimatta en ymmärrä kysymystäsi. Haluatko siis tietää mersuistani ja huvijahdistani enemmän? Mielelläni kerron kuten meillä kokkareille on tapana. Viimeksi pääsin upseerikerhon juhlissa muistaakseni kertomaan niistä, vuosikerta konjakkia ja aitoja kuubalaisia vedeltiin poikien kanssa ja puhuttiin autoista ja veneistä ja tietysti huorista heti kun saatiin vaimot vihdoin ja viimein takseihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt täytyy kyllä tunnustaa että nokkeluudestani ja täydellisyydestäni huolimatta en ymmärrä kysymystäsi. Haluatko siis tietää mersuistani ja huvijahdistani enemmän? Mielelläni kerron kuten meillä kokkareille on tapana. Viimeksi pääsin upseerikerhon juhlissa muistaakseni kertomaan niistä, vuosikerta konjakkia ja aitoja kuubalaisia vedeltiin poikien kanssa ja puhuttiin autoista ja veneistä ja tietysti huorista heti kun saatiin vaimot vihdoin ja viimein takseihin.
Yksi musta Maybach löytyy mutta ei ole Suomen kilvissä. Tavallisemmat mersut on.
- Anonyymi
Ajattelen samoin kokoomuslainen olen ja maksan mielelläni veroja yhteiskunnalle , se takaa minullekin eläkkeen ja sosiaaliturvan vaikka joskus tuloni romahtaisivat , vaikkapa konkurssissa . Elän kuitenkin paremmin ja pystyn kuluttamaan enemmän kuin yritykseni työntekijät , vaikka he saavat TES:in mukaista palkkaa , kuten PAM määrää ja muutkin sopimuskohtaiset ja työlain määräämät edut . Lomailen etelässä mutta rakastan Suomea ja sen antamia etuisuuksia ja jopa veroja .
- Anonyymi
Mutta tiesithän että *köh* sijoituskohteissa on parempi tuotto eläkesäästöille kuin sosialistien mallissa? Amerikassa kerran lomalla yksi heppu antoi muutaman snapsin jälkeen sellaisen sijoitusvinkin että tiettyjen maiden maatalouteen sijoittamalla saa varmiten tuottoa eikä riskiä ole.
- Anonyymi
Minä taas olen rokari sdpeestä. Oottelen vesi kielellä kun ilmastonmuutoksen myötä kaikki kielletään ja pääsen porsaitteni lihaa myymään hyvään hintaan mustassapörssissä.
- Anonyymi
Miten minustakin tulee isomelainen, komea ja menestyvä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882