KIA NIROlla 500km yhdellä latauksella

Anonyymi

17

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuohan on enempi kuin ameriikan toslalla ja varmasti edullisempi?


      • Model 3:n Long Range -mallit (takaveto, neliveto ja Performance) menevät kesäoloissa 500 km melko kevyesti. Model 3:lla on ajettu yli 1000 km yhdellä latauksella, mutta se menee jo urheiluksi... hitaaksi sellaiseksi.

        e-Niro on varsin kilpailukykyinen sähköauto , mutta harmi, että saatavissa vain etuvetona.


      • Anonyymi

        "Tuohan on enempi kuin ameriikan toslalla ja varmasti edullisempi?"

        Mutta ajetttavuudeltaan ja ominaisuuksiltan melkoinen katiska!


    • Anonyymi

      Itekkin seurannut tuon Björn Nylandin videoita. Äijä koko ajan jossain ajelmassa. Ajaako jopa peräti tyyliin työkseen ja elää katsojien donatella? Ajelee muuten joskus ihan äylyytömän pitkiä matkoja. Suomen lapissakin kävi norjasta asti joten kyllä sähköautolla pitkätkin matkat onnistuu ja silloin oli talvi vielä..

      • Anonyymi

        Niin ja ei todellakaan mistään finmarkista suomen puolelle mennyt vaan etelämmästä norjaa ruotsin läpi.


      • Anonyymi

        Vittuako siellä pitää huvikseen ajella, menis töihin kalatehtaalle!


      • Anonyymi

        Taas. Äijä asuu norjassa. Ajelee saksaan testaan paljon tesla kulkee ja palaa takaisin norjaan kotimaahansa. Tehkääpä sama juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas. Äijä asuu norjassa. Ajelee saksaan testaan paljon tesla kulkee ja palaa takaisin norjaan kotimaahansa. Tehkääpä sama juttu.

        Mä oon käyny saksassa testaamassa paljonko mun Bmw M3 kulkee. Ei tarttenu tuntitolkulla notkua huoltosemilla. Yhdellä tankkauksella koko reissu.
        Tehkääpä sama juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon käyny saksassa testaamassa paljonko mun Bmw M3 kulkee. Ei tarttenu tuntitolkulla notkua huoltosemilla. Yhdellä tankkauksella koko reissu.
        Tehkääpä sama juttu.

        No helppohan se on siitä tanskan rajasta siirtyä saksaan testailemaan, ja parin tunnin päästä takaisin. Olipa nolo trolli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon käyny saksassa testaamassa paljonko mun Bmw M3 kulkee. Ei tarttenu tuntitolkulla notkua huoltosemilla. Yhdellä tankkauksella koko reissu.
        Tehkääpä sama juttu.

        Ja sun päästöt olivat tuolla matkalla mitkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun päästöt olivat tuolla matkalla mitkä?

        Tähtitieteelliset KIA NIROON verrattuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sun päästöt olivat tuolla matkalla mitkä?

        Kuka tässä päästöistä on jotain kyselly.? Nopeustestaamisestahan tässä keskusteltiin.

        Ja sähköautoilu ei tätä maapalloa pelasta. koittakaa viherpiipertäjät jo se ymmärtää niillä pienillä aivoillanne !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tässä päästöistä on jotain kyselly.? Nopeustestaamisestahan tässä keskusteltiin.

        Ja sähköautoilu ei tätä maapalloa pelasta. koittakaa viherpiipertäjät jo se ymmärtää niillä pienillä aivoillanne !

        Ja kun sähköautot eivät maailmaa pelasta niin sinä järjen pikkujättiläinen kuvittelet että mitään ei kannata itse tehdä tai yrittää oman hiilijalanjäljen pienentämiseksi!


    • Anonyymi

      No niinpä! Sateenkaari BMW:llä ajavahan ei voi käsittää sitä tosiasiaa, että maapalloa yritetään nyt pelastaa tosissaan vähentämällä liikenteestä johtuvia päästöjä. Vain sateenkaari BMW:n omistajat voivat olla niin ymmärtämättömiä! Mutta ei niillä sateenkaari BMW:n omistajillakaan ole tätä menoa enää kotia lähivuosina, kun maapallo on saastunut jo asuinkelvottomaksi.

      • Anonyymi

        No just noin. Koittakaa se jo viimein saada mahtumaan sinne omahyväisiin BMW kalloihinne!


    • Anonyymi

      Toulouse to Oslo Model S P85 menossa juuri nyt. Ihan älyttömiä matkoja ajelee tää äijä. Pitäskö itekki hommata sähköauto ja ajella sillä johki espanjaan lomaileen. Mitä sitä lentää kun sähköautollakin pääsee tuon matkan.

      https://www.youtube.com/watch?v=c550Lo6u3XI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe