Byrokraattinen vaino

Anonyymi

Byrokratialla saadan ihminen itsemurhan partaalle ja sitten lopullinen niitti ja kohde on hirressä. Suomessa hyvin yleinen käytäntö.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi kuule veikkonen, Suomessa on asiat hienosti, hommaat etenee liukkaasti ja byrokratiasta ei tietoakaan.
      Muualla maailmassa ne kypsyttää asiakasta tahallaan luukulta toiselle ja sitten rahastaa omaan taskuun "jouduttaakseen" asioita - siis lahjottava että asiat etenee. Usein olet oravanpyörässä, eli asiat linkussa: passia ei saa ilman asuntoa ja asuntoa ei saa ilman passia. Keneltä toinen puuttu, püuuttuu toinenkin.
      Useimmat viranomaisasiat saa hoidettua netissä mihin aikaan päivästä hyvänsä. Tämä on luksusta, josta muu Eurooppa vasta uneksii, syvintä sikeetä digitalisoinnissa vetelee Saksa, sen tunnen.
      Jos sun kaulaa vetää manillaan päin niin syynä ei kyllä ole mikään byrokratian heikentämä elämänhalu.

• Anonyymi

Tulee kalliiksi kouluttaa vuosia kohdetta jos sitten näin käy.

Sellaiaset virkamiehet ja naiset jotka pyrkivät heikentämään ihmisten elämänlaatua....

• Anonyymi

Näillä mennään ei kosketa.

• Anonyymi

Kaikkea sitä kuulee. Suomessa menee hyvin kun osaa.

• Anonyymi

Oot varmaan ylpee itestäs. Ap:lle.

• Anonyymi

Eli tää ketju on siksi kun tämä ylpeä Gang Stalking pomo Jukka teki ihmisistä viranomaisilmoituksia, että olisivat hullua, käyttävät päihteitä, ovat vaaraksi itselleen ja ihmisille. kaikki perättömiä. Näistä tulleet ongelmat vasta alussa. Ja vielä täysin sivulliset henkilöthän tässä ovat joutunueet kärsimään tämmöisistä. Mitä mieltä ihmiset tämmöisestä? Ja tämä on totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe