Vanhat profetiat

Rauhaa kaikille, myös teille jotka ette usko ja teille joille minä olen jokin ihme eksyttäjä. Lue tämä silti ajatuksella.

Kun mietitään Jeesuksen sanoja, "aikaa te ette ymmärrä" ja Paavalin sanoja "profetia on vajavaista", niin koostakaa näistä kaava päässänne. Älkää siis ajatelko niin, että aika on tabu josta ei saa puhua ja että profetia tulee Jumalalta, sen on oltava täydellistä.
Nämä kaksi väittämää, nimenomaan eivät pidä paikkansa! Profetia on vajavaista ja aikaa emme ymmärrä, se on meille salattua, ei kiellettyä. Nimittäin Amos 3:7 sanoo suoraan että Herramme ei tee mitään... siis EI MITÄÄN, ilmoittamatta ensin siitä palvelijoilleen profeetoille. Tuliko tämä perille kun luit ajatuksella?

Vanhat profetiat siis, jos niissä on aikamääre, muista aina että profetia on vajavaista ja aikaa emme ymmärrä. Monesti nimittäin näkyy käyneen niin, että profetia kuulostaa aidolta, mutta sen aikamääre meni jo. Mutta se ei tarkoita, että profetia olisi rauennut, tai väärä. Sama koskee kaikkeen profetiaan.

Ei siis ihme, että Paavali varoittaa: Älkää sammuttako profetiaa ja älkää halveksuko profetiaa, VAAN... pitäkää KAIKKI MIKÄ HYVÄÄ ON! Eikö olekin hienosti PH:n ohjauksessa kirjoitettu totuus?

33

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan siis sanoa tähän: Täällä nimenomaan SAMMUTETAAN profetiaa ja halveksutaan sitä. Missä vika vaikka Raamattu sanoo ihan muuta?

      • Anonyymi

        Tuohan ei haittaa sinua koska sinä kuulemma esität vain skenaarioita. Profetioinnilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.


      • Anonyymi

        Ongelma on siinä että sä et ymmärrä erottaa profetoimista profeetasta, Etkä valvomista raamatuntutkiskelusta. Sulle kaikki on vain pelkkää uskovaisten usvaa, josta et ymmärrä hölkäsen pöläystä.

        Niille, joille tämä on tärkeämpää, sanon että, minulla on kaksi profetiaa ja toinen on niin suuri että minä en ymmärrä sen suuruutta. Se on pelastussanoman profetia ja toinen on sen Suomen profeetan ennalta ilmoittaminen, jottei hänen tarvitsisi alkaa kaikkialla todistelemaan koska aikaa ei ole sellaiseen. Hänet pitää ottaa vastaan jo ennalta ennustettuna ja heti tunnistettavana. Siksi pohjolan profeetta ennustus on kuten sen olen kertonut. Ei ole hitonkaan väliä uskooko kukaan, vaan sillä on väliä, että kun se tapahtuu, niin jokainen tajuaa että tää se on.


    • Anonyymi

      Tämän ajan profetioista sen verran.
      Ne ovat kuin palapeli, astian makua on aina mukana, mutta pieniä tiedonmurusia löytyy niistä ja joka etsii ja on tarkkaavainen, hän voi koota niistä palasista sen selvemmän kuvan tulevasta.

      • Anonyymi

        Niin kai mutta älä sinäkään yritä sammuttaa sitä... Anna profetian tulla jos on tullakseen. Niin liian moni halveksuu, pilkkaa, tuomitsee ja väheksyy profetiaa. MIKSI? Se on Jumalan sanan vastaista!


    • Anonyymi

      Amos 3:7
      7 Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.

      tämä äidinkieli ei ole niitä vahvimpia puoliani, jos niitä nyt yleensä on.
      oletan että sana, salaisuuttaan, on yksikkö muodossa eikä monikossa, salaisuuksiaan.

      en tiedä, Acco apuva!

      "palvelijoillensa"
      oletan että nyt on kyseessä monikko eli monta. en tiedä, Acco apuva!

      jos siis perustelet tällä YHDELLÄ sanan paikalla, jakella eli lauseella tahi virkekö se on niin, tulee sitten olla joka joka vahvistaa sen mitä profeetta väittää.
      se mitä profeetoista sanotaan sen tulee tapahtua, juuri ja kuten he ovt sanoneet, jon on kyseesä 70 viikkoa, se on 70 viikoa.
      jos on kyseessä 42 kuukautta se on juuri 42 kuukautta.

      jos ei ole ,Mooseksen aikana, tuli kiviä niskaa.....

      Ps 55
      12 (55:13) Sillä ei minua herjaa vihollinen-sen minä kestäisin-eikä minua vastaan ylvästele minun vihamieheni-hänen edestään minä voisin lymytä;
      13 (55:14) vaan sinä, minun vertaiseni, sinä, minun ystäväni ja uskottuni,
      14 (55:15) jonka kanssa me elimme suloisessa sovussa, yhdessä vaelsimme Jumalan huoneeseen juhlakansan kohinassa!

      eli samaa ASIAYHTEYS kuten Aamos 3
      3 Kulkeeko kaksi yhdessä, elleivät ole keskenänsä sopineet?

      eli HE olivat sopineet että kulkevt yhdessä, sama mieli ja asenne!
      MUISTA ASIA yhteys! ja sanan miten sitä käytetään muualla.

      Ps. 64:
      2 (64:3) Kätke minut pahain seuralta, väärintekijäin riehuvalta joukolta,

      ja taas. ASIA YHTEYS, yhdessä, nyt pahain parvi on yhdessä Daavidin kimpussa.

      onko samasta asiasta ASIA YHTEYDEN mukaan muulla!
      eli Jumalan paljastaa salaisuuden, ja joissakin paikoissa, ei tässä salaisuudet.
      yksikkö ja monikko.

      Ilm. 10:7
      vaan että niinä päivinä, jolloin seitsemännen enkelin ääni kuuluu hänen puhaltaessaan pasunaan, Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille.

      Yksi SALAISUUS, monta todistajaa!
      YKSIKKÖ ja MONIKKO.

      ja asia yhteys on oikea ?

      " jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille."
      ja sama tässä, nyt "valitettavasti" olen pitänyt tämä itselläni, omana salaisuutena, sillä en ole havainnut että, muut olisivat sen havainneet, niin, olkoot, paljastan tämäKIN teille kaikille:

      Ilm. 1:1
      1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,

      "näyttääkseen palvelijoillensa"

      ei yhdelle, kuten voimme havaita koko Ilmestyskirjasta, eli Johannekselle. tämä on totta, mutta
      PALVELIJOILLENSA
      monelle?

      joten tämä on "salaisuus" minkä olen itse kaivanut Jumalan Sanansta ja sanon Jumalalle, minä näin sen ekas, anna se minulle!

      joten. kuka lie olet.
      ET OLE JUMALAN PROFEETTA!

      vaikka sinä tahi joku muu poistaisi tämänKIN viestin, se ei muuta asiaa!

      jatkan kunhan olen keittänyt uutta tuoretta kahvia.

    • Anonyymi

      "Vanhat profetiat siis, jos niissä on aikamääre, muista aina että profetia on vajavaista ja aikaa emme ymmärrä."

      selitä. mikä ero on Profeetan saaman näyn tahi ilmestyksen tahi Sanan Jumalalta,
      ERO
      profetiaan joka on eri asia.

      Nyt selitä se tyhmälle. mikä ero on näillä kahdella.

      • Anonyymi

        Nyt kielioppi kuntoon. Eihän tästä sun tekstistä saa mitään selvää. Mitä haluat erottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kielioppi kuntoon. Eihän tästä sun tekstistä saa mitään selvää. Mitä haluat erottaa?

        Profeetan virka ja tehtävät
        henkilön joka saa sinä hetkenä profetian eli "viestin" Jumalalta.

        eli näm kaksi asiaa on sanallisesti lähellä mutta viran ja toimien kohdalla kuin yö päivästä.

        jopa aasi voi profetoida, mutta ei ole profeetta.

        kielioppi kuntoo?
        untako näet?
        no sama se.
        ja lisää kahvia.

        Tosin olen kysellyt Jumalalta, jos palauttaisi minut takaisin aikaa jolloin olin lapsi ja kävin ekaa luokkaa koulua, mutta, hyvin vähän on tähän suuntaa Jumalalta tullut rohkaisua.
        kuintenkin, on ainakin yksi paikka Raamatussa, missä tämä on mahdollisesti mahdollista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kielioppi kuntoon. Eihän tästä sun tekstistä saa mitään selvää. Mitä haluat erottaa?

        Voihan olla :)
        että, sanoisit Paavalille, puhu nyt selvästi äläkä kimitä, ei kukaan saa selvää mitä kimität, (kimitä, korkea ääni, piipittävä ääni, heikko ääni)

        voi olla että sanoisit Mookseksella,
        Lopeta toi änkyttäminen ei kukaan sitä jaksa kuulla, ja men takaisin niitä lampaita paimentamaan.

        no sama se.
        ja lisää kahvia


    • Anonyymi

      "Vanhat profetiat siis, jos niissä on aikamääre, "
      Jos. mukamas laskee kosta tapahtuu, tulee olla ALKUPISTE, eli lähtökohta mistä lasketaan


      nyt SELITÄ, mitä tämä on:

      Matt. 24:20
      Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.

      NYT onko ASIA YHTEYS OIKEA?

      Jos Jumala on määränyt päivän jota voidaan laske ja se ei muutu, niin se on absoluuttinen, hhhmm
      "wikinää"
      Määritelmä: ehdoton, riippumaton

      https://www.suomisanakirja.fi/absoluuttinen
      ehdoton, täydellinen.

      eli se ei missään tapauksessa muutu eikä sitä voida muuttaa

      Nyt jos tämä on totta ,niin miksi Jeesus kehoitaa rukoilemaan asian puolesta JOTA EI VOI MUUTTAA?

      • Anonyymi

        Ei hemmetti... lääkkeet tai lääkäriin nyt ja äkkiä.


    • Anonyymi

      "Ei siis ihme, että Paavali varoittaa: Älkää sammuttako profetiaa ja älkää halveksuko profetiaa, VAAN... pitäkää KAIKKI MIKÄ HYVÄÄ ON! Eikö olekin hienosti PH:n ohjauksessa kirjoitettu totuus?"

      Jäikö jotain OLLEELLISTA pois tästä, paikasta mitä lainaat?

      5. Moos. 13:14
      niin tutki, tiedustele ja kysele tarkoin; ja jos on totta ja varmaa, että sellaista kauhistusta on harjoitettu sinun keskuudessasi,

      5. Moos. 13:1
      1 "Jos teidän keskuuteenne ilmestyy profeetta tai unennäkijä ja lupaa sinulle jonkun tunnusteon tai ihmeen,

      ONKO ASIA YHTEYS mitä toin tässä esille oikea?

      Siis tulee TARKOIN TUTKIA, kaikki ja pitää se jso se on oikea ja hvyä.
      ellei, "Mooses kivitti"!

      1. Tess. 5:21
      mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on;

      Koetelkaa, eli tutkikaa TARKOIN!

      1. Tess. 5:
      1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;

      ONKO ottamani ASIA yhteys oikea?

      joten, sanon sinulle ja muille, ja nyt sinulle!
      ET ole Jumalan profeetta!

      • Anonyymi

        joten, sanon sinulle ja muille, ja nyt sinulle!
        ET ole Jumalan profeetta!

        "sanon sinulle ja muille"

        eli täällä olevat mukamas profeetat.

        te ette ole oikeita

        6 viesti


    • Anonyymi

      Joten laitoin 4 viestiä tähän ketjuun ja tämä on 5.
      jos joku tämä tahi muita poistattaa se merkitsee että TOTUUS ei kelpaa heille ja he eivät tahdo TARKOIN tutkia ja koetella!

      eli petollisia ja vääriä.
      valhetta ja omiiaa esille tuovat jotka eivät kestä koetusta.

      Oikea ja alkuperäinen Vastavoima

      ja nyt lisää kahvia

    • Anonyymi

      väität että olet pyhän hengen ohjauksessa. Mutta kaikki "profetiasi" ovat osoittautuneet vääriksi.

      • Anonyymi

        Hups! eli väität tietäväsi että paavali oli pyhän hengen ohjauksessa.

        Ja sinulle ja sanot olevasi alkuperäinen vastavoima. Miksi väität näin?


      • Anonyymi

        hhmm
        Onko tämä minulle. eli Vastavoimalle vai kenelle?

        no sama se.


      • Anonyymi

        "Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne. Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profeetta ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta." (2 Piet. 1:19-21)

        "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu." (Ilm. 22:18-19)


      • Kerro ja osoita, mikä profetiani on osoittautunut vääräksi?


      • Täytyy muistaa, ettei Jeesuksen paluun seuranta ole profetiaa, vaan odottamista ja valvomista!

        Sen sijaan esimerkikis unet, vaikkapa ne kaksi jonka näin keväällä 2014 Michael Schumacherista parin viikon sisällä toisistaan, se oli profetaalinen unipari.
        Ensimmäisessä unessa näin Michaelin sängyllä koomassa ja menin lähelle ja ravistelin ja sanoin että herää Michael ja hän avasi silmänsä ja heräsi. (TOTEUTUNUT)
        Toisessa unessa näin hänet samassa sängyssä puoliksi makaavassa asennossa, suhteellisen pirteänä ja hän sanoi minulle että on paljon miettinyt asiaa, jonka hän näki siellä syvässä unessaan. (EI VIELÄ TOTEUTUNUT)


    • Anonyymi

      Ei yhtään ainoaa järkevää kommenttia. Kyllä on hieno palsta!

    • Anonyymi

      Harmi kun ei tullutkaan makeita sanoja kommenteiksi vaan aloituspostaaja paljastui tyhjän puhujaksi.

      Hieno palsta! Sittenkin. Jokainen saa sanoa oivalluksensa eikä kirjanoppineiden ja fariseusten uskomukset olekaan "totuus".

      • Anonyymi

        Ei Raamatussa niin sanotakaan, että kirjanoppineilta ja fariseuksilta saadaan totuus. Tämän ajan lapsilta ja nuorilta he ovat vieneet TIEDON AVAIMEN. Koulu perustettiin aikoinaan Raamatun Sanan opetuksen vuoksi ja nyt tärkein tiedon LÄHDE - Raamatun Sanan opetus elämän leiväksi estetään. Pyhäkoulu ja rippikoulu vielä ovat sallittuja. Masennus valtaa ja siihen leiväksi annetaan masennuslääke.
        Sensijaan nyt hyväksytään yleisesti (tv-opetussaasta) että Jeesusta saa pilkata joulupukiksi!!! AIKAIN MERKIT?

        LUUKAS 11

        37 Hänen näin puhuessaan pyysi eräs fariseus häntä luoksensa aterioimaan; niin hän meni sinne ja asettui aterialle.
        38 Mutta kun fariseus näki, ettei hän peseytynyt ennen ateriaa, ihmetteli hän.
        39 Silloin Herra sanoi hänelle: "Kyllä te, fariseukset, puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisäpuoli teissä on täynnä ryöstöä ja pahuutta.
        40 Te mielettömät, eikö se, joka on tehnyt ulkopuolen, ole tehnyt sisäpuoltakin?
        41 Mutta antakaa almuksi se, mikä sisällä on; katso, silloin kaikki on teille puhdasta.
        42 Mutta voi teitä, te fariseukset, kun te annatte kymmenykset mintuista ja ruuduista ja kaikenlaisista vihanneksista, mutta sivuutatte oikeuden ja Jumalan rakkauden! Näitä olisi tullut noudattaa eikä noitakaan laiminlyödä.
        43 Voi teitä, te fariseukset, kun te rakastatte etumaista istuinta synagoogissa ja tervehdyksiä toreilla!
        44 Voi teitä, kun te olette niinkuin merkittömät haudat, joiden päällitse ihmiset kävelevät niistä tietämättä!"
        45 Silloin eräs lainoppineista rupesi puhumaan ja sanoi hänelle: "Opettaja, kun noin puhut, niin sinä häpäiset myös meitä".
        46 Mutta hän sanoi: "Voi teitäkin, te lainoppineet, kun te sälytätte ihmisten päälle vaikeasti kannettavia taakkoja ettekä itse sormellannekaan koske niihin taakkoihin!
        47 Voi teitä, kun te rakennatte profeettain hautakammioita, ja teidän isänne ovat heidät tappaneet!
        48 Näin te siis olette isäinne tekojen todistajia ja suostutte niihin: sillä he tappoivat profeetat, ja te rakennatte niille hautakammioita.
        49 Sentähden Jumalan viisaus sanookin: 'Minä lähetän heille profeettoja ja apostoleja, ja muutamat niistä he tappavat ja toisia vainoavat,
        50 että tältä sukukunnalta vaadittaisiin kaikkien profeettain veri, mikä on vuodatettu maailman perustamisesta asti,
        51 hamasta Aabelin verestä Sakariaan vereen saakka, hänen, joka surmattiin alttarin ja temppelin välillä'. Niin, minä sanon teille, se pitää tältä sukukunnalta vaadittaman.

        52 Voi teitä, te lainoppineet, kun te olette vieneet TIEDON avaimen! Itse te ette ole menneet sisälle, ja sisälle meneviä te olette estäneet."

        53 Ja hänen sieltä lähtiessään kirjanoppineet ja fariseukset rupesivat kovasti ahdistamaan häntä ja urkkimaan häneltä moninaisia,
        54 väijyen, miten saisivat hänet hänen sanoistaan ansaan.


      • Anonyymi

        .... Luukas 10

        19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
        20 Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."

        21 Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
        22 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne, kuka Poika on, kuin Isä; eikä kukaan muu tunne, kuka Isä on, kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."

        23 Ja hän kääntyi opetuslapsiinsa erikseen ja sanoi: "Autuaat ovat ne silmät, jotka näkevät, mitä te näette.
        24 Sillä minä sanon teille: monet profeetat ja kuninkaat ovat tahtoneet nähdä, mitä te näette, eivätkä ole nähneet, ja kuulla, mitä te kuulette, eivätkä ole kuulleet."

        25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
        26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
        27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
        28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .... Luukas 10

        19 Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava.
        20 Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa."

        21 Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.
        22 Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne, kuka Poika on, kuin Isä; eikä kukaan muu tunne, kuka Isä on, kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."

        23 Ja hän kääntyi opetuslapsiinsa erikseen ja sanoi: "Autuaat ovat ne silmät, jotka näkevät, mitä te näette.
        24 Sillä minä sanon teille: monet profeetat ja kuninkaat ovat tahtoneet nähdä, mitä te näette, eivätkä ole nähneet, ja kuulla, mitä te kuulette, eivätkä ole kuulleet."

        25 Ja katso, eräs lainoppinut nousi ja kysyi kiusaten häntä: "Opettaja, mitä minun pitää tekemän, että minä iankaikkisen elämän perisin?"
        26 Niin hän sanoi hänelle: "Mitä laissa on kirjoitettuna? Kuinkas luet?"
        27 Hän vastasi ja sanoi: "Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi ja kaikesta mielestäsi, ja lähimmäistäsi niinkuin itseäsi".
        28 Hän sanoi hänelle: "Oikein vastasit; tee se, niin sinä saat elää".

        Lainoppinut kuitenkin jatkoi

        29 Mutta hän tahtoi näyttää olevansa vanhurskas ja sanoi Jeesukselle: "Kuka sitten on minun lähimmäiseni?"
        30 Jeesus vastasi ja sanoi: "Eräs mies vaelsi Jerusalemista alas Jerikoon ja joutui ryövärien käsiin, jotka riisuivat hänet alasti ja löivät haavoille ja menivät pois jättäen hänet puolikuolleeksi.
        31 Niin vaelsi sattumalta eräs pappi sitä tietä ja näki hänet ja meni ohitse.
        32 Samoin leeviläinenkin: kun hän tuli sille paikalle ja näki hänet, meni hän ohitse.
        33 Mutta kun eräs samarialainen, joka matkusti sitä tietä, tuli hänen kohdalleen ja näki hänet, niin hän armahti häntä.
        34 Ja hän meni hänen luokseen ja sitoi hänen haavansa ja vuodatti niihin öljyä ja viiniä, pani hänet juhtansa selkään ja vei hänet majataloon ja hoiti häntä.
        35 Ja seuraavana aamuna hän otti esiin kaksi denaria ja antoi majatalon isännälle ja sanoi: 'Hoida häntä, ja mitä sinulta lisää kuluu, sen minä palatessani sinulle maksan'.
        36 Kuka näistä kolmesta sinun mielestäsi osoitti olevansa sen lähimmäinen, joka oli joutunut ryövärien käsiin?"
        37 Hän sanoi: "Se, joka osoitti hänelle laupeutta". Niin Jeesus sanoi hänelle: "Mene ja tee sinä samoin".
        38 Ja heidän vaeltaessaan hän meni muutamaan kylään. Niin eräs nainen, nimeltä Martta, otti hänet kotiinsa.
        39 Ja hänellä oli sisar, Maria niminen, joka asettui istumaan Herran jalkojen juureen ja kuunteli hänen puhettansa.
        40 Mutta Martta puuhasi monissa palvelustoimissa; ja hän tuli ja sanoi: "Herra, etkö sinä välitä mitään siitä, että sisareni on jättänyt minut yksinäni palvelemaan? Sano siis hänelle, että hän minua auttaisi."
        41 Herra vastasi ja sanoi hänelle: "Martta, Martta, moninaisista sinä huolehdit ja hätäilet,
        42 mutta tarpeellisia on vähän, tahi yksi ainoa. Maria on valinnut hyvän osan, jota ei häneltä oteta pois."


    • Anonyymi

      Paavali kulki paholaisen kanssa.

    • Anonyymi

      Tulkitsen aloituspostauksen peittelyksi, koska "inarin profeetta" ei taaskaan tullut keväällä.

      • Anonyymi

        Missä niin sanotaan, että sen on tultava keäväällä. On se niin kumma ku täällä jatkuavsti oletetaan ja pian kaikki uskoo että se on alkuperäinen profetia.

        Inarin mies nousee esiin noin 40 päivää ylösoton jälkeen. Tämä on se mikä on sanottu!


      • Anonyymi

        Inarin mies alkaa kastaa Inarin järvellä noin 40 päivän päästä ylösoton jälkeen ja kukaan ei tiedä kauanko menee siihen aikaa, kun hän tulee sieltä alas Turkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä niin sanotaan, että sen on tultava keäväällä. On se niin kumma ku täällä jatkuavsti oletetaan ja pian kaikki uskoo että se on alkuperäinen profetia.

        Inarin mies nousee esiin noin 40 päivää ylösoton jälkeen. Tämä on se mikä on sanottu!

        Oho! ensimmäisen kerran luen että se onkin 40 päviää ylösoton jälkeen. Vasta nyt! Seurattu kun on asiaa vuosia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! ensimmäisen kerran luen että se onkin 40 päviää ylösoton jälkeen. Vasta nyt! Seurattu kun on asiaa vuosia!

        Kuten sanoin, niin jopa asiallisesti täällä suhtautuvat luulevat koska lukevat täällä vääristeltyä tekstiä. Siihenhän nämä täällä pyrkivät, jotta totuus vääristyisi.


    • Anonyymi

      En tiedä voiko tämän minun ajatuksen sanoo profetiaksi. Mun mielestä tämä hyvin pitkälle peerustuu myös ymmärrykseen siitä mitä tämä aika Euroopaan tuo tullessaan. Nyt kun välimeri on jo oikea ruumiitten vetinen hauta, kun sinne on uponnut kuollut ja hukkunut näinä vuosina lähemmäs 10 tuhatta ihmistä, niin mikään luonnon puhtaana pito järjestelmä ei pysty pitämään edes välimeren vettä puhtaana vaikka se virtaama onkin Gipralttarin kautta atlantille melko hyvä Esmerkin vokis tälläinen lukema. Kahdessa vuodessa on Välimereen hukkunut noin 5 400 ihmistä. No niin vaikka Hait ja muut raadon syöjät syö näitä hukkuneita ihmisiä niin se ei riitä pitämään välimeren vettä puhtaana vaan meressä kelluu jatkuvasti ruumiin pesu vettä. Tästä vedesä osa roiskuu rannoille ja näillä rannoilla alkaa kehittyä kaiken laisia tauteja kuten vaikkapa Ruttoa. Älkää vaan menkö enää uimaan Välimeren ruumiinpesu veteen!! Sitten sieltä Afrikasta tulleet ja tänne jäävät levittävät Euroopaan Afrikkalaisia sairauksia kuten Ebollaa Lebraa ym sairauksia. Hämmästelen yhtä asiaa, kun Euroopassa syödään Hain lihaa ja Ja Hai syö juuri niitä ihmisen raatoja joita Välimeressä on. Välimeri muodostuu oikein tautien lätäköksi maailmassa jos ei tämän asian eteen aijota mitään tehdä
      Uskonnollisesta näkökulmasta tämä Välimeren tilanne pakolaisineen on sellainen juttu, että turha on puhua kenenkään uskovan taivas osuudestaan kun ihan silmiemme edessä hukkuu tuhansia ja tuhansia ihmisiä Taivaaseen ei ainakaan mun kaltaistani oteteta, sillä minä en oo tehnyt mitään tämän asian eteen!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe