Tahdotteko oikeasti että, Jumala tulee ja puhdistaa seurakunnan?
Mitä arvelet, KUN se sitten tapahtuu, niin mitä tapahtuu?
Perkele, seisoo tumput suorina ja on tyytyväinen kun itse joutuu ikuiseen helvettiin?
Mitä Apostolien teot osoittavat?
joten, miten on Tahdotko?
Jumala on meidän kansamme, meillä ei ole syytä hätäillä eikä sitä arkailla.
Jeesus on jo ja kohta se selviää Koko Suomen Kansalle:
Kuningasten Kuningas ja Herrain Herra!
Kun tämä alkaa tapahtumaan, ei tule ja ole pieni suloinen vauva, jolle naiset voivat. lellitellä ja ihmetellä vauvan ihanuutta.
ei vaan, Itse JUMALAN Kaikkivaltiaan Poika joka on erittäin vihainen!
mutta meillä ei ole hädnä päivää, sillä Herra pelastaa meidät jame saamme kokea suuria ihmeitä, ihmeitä mitä edes Herra ei tehnyt ja suurempia kin!
Joten tämä ei ole suru ja murhe vaan ilo ja riemu.
Mutta kuitenkin synnytys tuskien alku ja sen loppu on KOTI!
me menemme KOTIIN!
Viimeinen kiri saattaa olla monelle raskas, mutta se on VIIMEINEN!
ja sen jälkeen ei enää tule!
Iloitkaa ja riemuitkaa!
Tahdotteko OIKEASTI, että Jumala tulee ja puhdistaa seurakunnan, Morsiamen?
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi hyvä, jos joku nainen, palvelisi miestä ja
Kertoisi.
mitä se on kun synnytys tuskat alkavat ja miten ja mitä se on lopussa kun lapsi on syntynyt!
Kiitos nainen eli äiti! - Anonyymi
Jer.2:22 Vaikka pesisit itsesi saippualla ja käyttäisit paljon lipeätä, saastaiseksi jää sittenkin sinun syntisi minun edessäni, sanoo Herra, Herra.
- Anonyymi
No, eipä näytä tämä aihe olevan kovin suosittu.
Mitä arvelet, miten Herra tulee ja pesee Morsiamen? - Anonyymi
Jeesuksen toinen tuleminen ei riipu meidän tahdosta.Jeesus tulee kun Jumala käskee.Mutta sitä ennen alkaa vaivanaika.Lähi itä alkaa järjestäytymään Raamatun ennustamiin tapahtumiin selkeästi
- Anonyymi
2. Piet. 3:12
teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
1 Tämä on jo toinen kirje, jonka minä kirjoitan teille, rakkaani, ja näissä molemmissa minä muistuttamalla herätän teidän puhdasta mieltänne,
2 että muistaisitte niitä sanoja, joita pyhät profeetat ennen ovat puhuneet, ja Herran ja Vapahtajan käskyä, jonka te apostoleiltanne olette saaneet.
3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan
4 ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."
5 Sillä tietensä he eivät ole tietävinään, että taivaat ja samoin maa, vedestä ja veden kautta rakennettu, olivat ikivanhastaan olemassa Jumalan sanan voimasta
6 ja että niiden kautta silloinen maailma hukkui vedenpaisumukseen.
me voimme. jouduttaa ja jopa siirtää sitä päivää ja hetkeä, joten kukin sitten oman toiveensa mukaisesti.
- Anonyymi
Näitä- Ahaa! kirjoittajia on pilvin pimein saarnaamassa, eli tavallaan tyhjänpuhujia, ei muuta.
He katsovat tv7. löytävät siitä tai tuosta opetuksesta Ahaa! jutun ja jopa alkaa kirjoitustulva.
Sanoisin näihin aloituksiin.
Höttöä on liikaa. - Anonyymi
Tällaiset avaukset paskantavat Jeesuksen Kristuksen täydellisen uhrin päälle, jossa meidät puhdistettiin jo kerta kaikkiaan. Jos haluaa pitää Jeesuksen Kristuksen uhria halpana ja vajavaisena, siitä vaan julistamaan "seurakunnan puhdistumisesta" itse kukin. Ääliö.
- Anonyymi
Sekä yksilön että, tässä ketjussa aiheena oleva seurakunta eli morsian, ei ole puhdas.
eli Jokaisen tulee puhdistautua ja valmistautua siihen, hetkeen kun Jumala, "tarkastaa" seurakunnan eli morsiamen ja yksilön.
se että, Jeesus sanoi:
"se on täytetty"
on totta, ja jokainen joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.
Me olemme jo puhtaat Tämä yhden uhrin perusteella.
Mutta meidän tulee pestä "jalat", jos niissä on, lihaa.
Itse seurakunta, ja sieltä alkaa puhdistus, josta käytetään nimitystä,
1. Piet. 4:17
Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?
Ja ilmestys kirjassa on paljon mitä seurakunta ja mistä seurakuntaa tulee tuomita.
jos on siis tuomio niin se tuomio laitetaan voimaan eli se tulee päälle.
esim tämä:
Ilm. 2:
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
Olisi ja tulee olla TARKKA sanojen suhteen. mutta oli sanat mitä vain, niin se ei poista uskovilta tahi koko seurakunnalta tätä:
PARANNUS.
tämä asia voidaan myös sanoa.
Pesu, eli puhdistus.
Jos on kylpenyt, niin ei tarvitse enää mennä kylpemään mutta jalat tulee pestä.
Joh. 13:10
Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki".
Joh. 13
8 Pietari sanoi hänelle: "Et ikinä sinä saa pestä minun jalkojani". Jeesus vastasi hänelle: "Ellen minä sinua pese, ei sinulla ole osuutta minun kanssani".
9 Simon Pietari sanoi hänelle: "Herra, älä pese ainoastaan minun jalkojani, vaan myös kädet ja pää".
10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki".
11 Sillä hän tiesi kavaltajansa; sentähden hän sanoi: "Ette kaikki ole puhtaat".
12 Kun hän siis oli pessyt heidän jalkansa ja ottanut vaippansa ja taas asettunut aterialle, sanoi hän heille: "Ymmärrättekö, mitä minä olen teille tehnyt?
13 Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen.
14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä yksilön että, tässä ketjussa aiheena oleva seurakunta eli morsian, ei ole puhdas.
eli Jokaisen tulee puhdistautua ja valmistautua siihen, hetkeen kun Jumala, "tarkastaa" seurakunnan eli morsiamen ja yksilön.
se että, Jeesus sanoi:
"se on täytetty"
Sillä aika on tuomion alkaa Jumalan huoneesta; mutta jos se alkaa ensiksi meistä, niin mikä on niiden loppu, jotka eivät ole Jumalan evankeliumille kuuliaiset?
Ja ilmestys kirjassa on paljon mitä seurakunta ja mistä seurakuntaa tulee tuomita.
esim tämä:
Ilm. 2:
21 Ja minä olen antanut hänelle aikaa parannuksen tekoon, mutta hän ei tahdo parannusta tehdä eikä luopua haureudestaan.
Olisi ja tulee olla TARKKA sanojen suhteen. mutta oli sanat mitä vain, niin se ei poista uskovilta tahi koko seurakunnalta tätä:
PARANNUS.
Pesu, eli puhdistus.
Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki".
Joh. 13
8 Pietari sanoi hänelle: "Et ikinä sinä saa pestä minun jalkojani". Jeesus vastasi hänelle: "Ellen minä sinua pese, ei sinulla ole osuutta minun kanssani".
9 Simon Pietari sanoi hänelle: "Herra, älä pese ainoastaan minun jalkojani, vaan myös kädet ja pää".
10 Jeesus sanoi hänelle: "Joka on kylpenyt, ei tarvitse muuta, kuin että jalat pestään, ja niin hän on kokonaan puhdas; ja te olette puhtaat, ette kuitenkaan kaikki".
11 Sillä hän tiesi kavaltajansa; sentähden hän sanoi: "Ette kaikki ole puhtaat".
12 Kun hän siis oli pessyt heidän jalkansa ja ottanut vaippansa ja taas asettunut aterialle, sanoi hän heille: "Ymmärrättekö, mitä minä olen teille tehnyt?
13 Te puhuttelette minua opettajaksi ja Herraksi, ja oikein te sanotte, sillä se minä olen.
14 Jos siis minä, teidän Herranne ja opettajanne, olen pessyt teidän jalkanne, olette tekin velvolliset pesemään toistenne jalat.
15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.Nyt, jos ihminen tahi kun ihminen tulee uskoo, hän tulee osalliseski tästä, uhrista ja on puhdas.
syytteet ovat tehty mitättömiksi ja tuore, uusi uskova voi ja saa iloita että on puhdas.
TÄSTÄ huolimatta, meidän tulisi noudattaa Herran esimerkkiä?
jos siis tuore uusi uskova on jo puhdas, mitä järkeä on puhdistaa puhdasta?
eli Joko me tahi Jeesus ei tiennyt että me olemme jo puhtaat.
hhmm muuten, se että tämä on juuri Pietari sanonut, niin on oletettavaa että mietti tätä yötä päivää, varsinkin, Galatian tapausten jälkeen.
mahdollisesti, Pietari oli suuri juutalaisten intoilija vielä 16 vuotta, uskoon tulon jälkeen.
ja juutalainen sanoo :
pakanat eivät ole edes ihmisiä, eikä ne he voi pelastua.
jos he kääntyvät juutalaisuuteen tulee heiädän ympärileikata itsensä.
Muuten ei voi pelastua.
joten, Pietari tarvitsi, 16 vuoden päästä, että jalat pestää, eli puhdistetaan.
Toki mekin, tarvitsemme.
seurakunta ei ole vielä valmis vaan se tarvitsee, pesua.
Tahdotteko te että Herra pesee seurakunnan ja mitä se merkitsee :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se että, Jeesus sanoi:
"se on täytetty"
esim tämä:
Ilm. 2:
PARANNUS.
Pesu, eli puhdistus.
Joh. 13
15 Sillä minä annoin teille esikuvan, että myös te niin tekisitte, kuin minä olen teille tehnyt.Niin se on, että kun paskantamisen on alkanut, hieman noloahan se olisi kesken lopettaa. Jatka Kristuksen sovintoristin päälle sontimistasi, törppö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt, jos ihminen tahi kun ihminen tulee uskoo, hän tulee osalliseski tästä, uhrista ja on puhdas.
syytteet ovat tehty mitättömiksi ja tuore, uusi uskova voi ja saa iloita että on puhdas.
TÄSTÄ huolimatta, meidän tulisi noudattaa Herran esimerkkiä?
jos siis tuore uusi uskova on jo puhdas, mitä järkeä on puhdistaa puhdasta?
eli Joko me tahi Jeesus ei tiennyt että me olemme jo puhtaat.
hhmm muuten, se että tämä on juuri Pietari sanonut, niin on oletettavaa että mietti tätä yötä päivää, varsinkin, Galatian tapausten jälkeen.
mahdollisesti, Pietari oli suuri juutalaisten intoilija vielä 16 vuotta, uskoon tulon jälkeen.
ja juutalainen sanoo :
pakanat eivät ole edes ihmisiä, eikä ne he voi pelastua.
jos he kääntyvät juutalaisuuteen tulee heiädän ympärileikata itsensä.
Muuten ei voi pelastua.
joten, Pietari tarvitsi, 16 vuoden päästä, että jalat pestää, eli puhdistetaan.
Toki mekin, tarvitsemme.
seurakunta ei ole vielä valmis vaan se tarvitsee, pesua.
Tahdotteko te että Herra pesee seurakunnan ja mitä se merkitsee :)Sinä vain ihmisymmärryksellä selittet sanaa tyhjäksi.
Vain ihmisymmärryksen arvo, viestistä on luettavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vain ihmisymmärryksellä selittet sanaa tyhjäksi.
Vain ihmisymmärryksen arvo, viestistä on luettavissa.Nimimerkki jolle vastauksesi kohdistat, kirjoittaa - vaikka karkeuksia käyttääkin - niin kuin totuus on puhdistumisemme kohdalla. Tätä ymmärtäisin hänen tarkoittavan - että kaikki mitä yritämme tuoda/lisätä Jeesuksen Kristuksen kertakaikkiseen ristinuhriin, on meistä itsestämme lähtöisin.
Jonka Herra Jeesus tekee puhtaaksi, on puhdas - vaikka lihassaan, vanhassa ihmisessään, vielä syntiä kantaakin.
Itse emme kykene, emme sitten millään, itseämme puhdistamaan/parantelemaan - pyhittämään. Kaikki "pyhittyminen" mitä meissä mahdollisesti saa tapahtua on yksin Jumalan työtä meissä.
Uskovakin ihminen on itsessään köyhä ja syntinen, mutta Jeesuksessa Kristuksessa hän on puhdas ja pyhä.
s-seutulainen - Anonyymi
Se että Jeesus on tehnyt ja tekee meidät puhtaiksi ei merkitse etteikö likaa tule matkalla!
ja tästä on hyvä eli paha esimerkki PIETARI!
Pietari 100% varmuudella opetti väärin ja voi niitä jotka olivat sitten kohteita kuten Paavali kirjoitti.
eli suomeksi.
Paavali sai pakanoita uskomaan eli he olivat pelastuneet, "jippii pääsen taivaaseen, Kiitos Jeesus"
sitten tulee Pietari ja sanoo, arvovallalla, mitä lie, että:
Ap. t. 15:1
Ja Juudeasta tuli sinne muutamia, jotka opettivat veljiä: "Ellette ympärileikkauta itseänne, niinkuin Mooses on säätänyt, ette voi pelastua".
ja Paavali sanoo, totuuden joka ei ENÄÄ lohduta!
Gal. 5:3
Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
2 Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
KRISTUS EI OLE OLEVA TEILLE MIKSIKÄÄN HYÖDYKSI!
tuleva aika muoto: oleva.
Joten, hyvin hellällä ja pehmeällä kädellä, Herra Pietaria nuhteli ja ojensi.
ja mikä oli teko?
SAATTOI PELASTUNEET KADOTUKSEEN!
en ole 100% varma että olen tämä ymmärtänyt oikei, mutta mitä muuta Paavalin sanat ovat?'
Joten, me tarvitsemme PESUA JA PUHDISTUSTA.
se että vaikka meillä on Pyhän Hengen TÄYTEYS eli tännä Pyhää Hengeä ei ole tae tahi este, etteikö me voida tehdä erittääin paljon ja todella pahaa!
Joten Jos on totta, että Jeesus ei ole enää näille hyödyksi, MITEN JUMALA VOI HEITÄ LOHDUTTAA!
sori, ilo mielin pelastaisin teidät, mutta PIETARI!
Joten, me tarvitsemme ,ei ainostaa pientä pesua vaan suurta!
Pelastun on, iso ja luja pesu, mutta sen jälkeen voi tulla likaa siinä määrin että menettää jopa pelastuksen!
jos olen väärässä, niin toki voit sitten sen kertoa.
Oikea ja Alkuperäinen Vastavoima - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että Jeesus on tehnyt ja tekee meidät puhtaiksi ei merkitse etteikö likaa tule matkalla!
ja tästä on hyvä eli paha esimerkki PIETARI!
Pietari 100% varmuudella opetti väärin ja voi niitä jotka olivat sitten kohteita kuten Paavali kirjoitti.
eli suomeksi.
Paavali sai pakanoita uskomaan eli he olivat pelastuneet, "jippii pääsen taivaaseen, Kiitos Jeesus"
sitten tulee Pietari ja sanoo, arvovallalla, mitä lie, että:
Ap. t. 15:1
Ja Juudeasta tuli sinne muutamia, jotka opettivat veljiä: "Ellette ympärileikkauta itseänne, niinkuin Mooses on säätänyt, ette voi pelastua".
ja Paavali sanoo, totuuden joka ei ENÄÄ lohduta!
Gal. 5:3
Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
2 Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
KRISTUS EI OLE OLEVA TEILLE MIKSIKÄÄN HYÖDYKSI!
tuleva aika muoto: oleva.
Joten, hyvin hellällä ja pehmeällä kädellä, Herra Pietaria nuhteli ja ojensi.
ja mikä oli teko?
SAATTOI PELASTUNEET KADOTUKSEEN!
en ole 100% varma että olen tämä ymmärtänyt oikei, mutta mitä muuta Paavalin sanat ovat?'
Joten, me tarvitsemme PESUA JA PUHDISTUSTA.
se että vaikka meillä on Pyhän Hengen TÄYTEYS eli tännä Pyhää Hengeä ei ole tae tahi este, etteikö me voida tehdä erittääin paljon ja todella pahaa!
Joten Jos on totta, että Jeesus ei ole enää näille hyödyksi, MITEN JUMALA VOI HEITÄ LOHDUTTAA!
sori, ilo mielin pelastaisin teidät, mutta PIETARI!
Joten, me tarvitsemme ,ei ainostaa pientä pesua vaan suurta!
Pelastun on, iso ja luja pesu, mutta sen jälkeen voi tulla likaa siinä määrin että menettää jopa pelastuksen!
jos olen väärässä, niin toki voit sitten sen kertoa.
Oikea ja Alkuperäinen VastavoimaGal. 5:1
1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
3 Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
POIS Kristuksesta! POIS!
http://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Gal&c=5&v=1#conc/2
auttaa
olla hyödyllisiä
edullinen
voitto
ei kukaan
ei mitään
Joten, onko syytä pyytää ja olla Jumalan edessä, kun Hän tahtoo pestä.
MORSIAN eli seurakunta ja sen yksilö jäsenet, EIVÄT OLE VIELÄ Puhtaat, sillä he ovat lianneet, itsensä eikä tahdo pesulle!
Joten varma on että Jumala tulee pesemään meidät, teidät, seurakunnan eli Morsiamen.
Vääntäköö nyt miten väännätte, Näin ON Kirjoitettu.
jalat tulee pestä! uudelleen ja uudelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gal. 5:1
1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
3 Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
4 Te olette joutuneet pois Kristuksesta, te, jotka tahdotte lain kautta tulla vanhurskaiksi; te olette langenneet pois armosta.
POIS Kristuksesta! POIS!
http://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Gal&c=5&v=1#conc/2
auttaa
olla hyödyllisiä
edullinen
voitto
ei kukaan
ei mitään
Joten, onko syytä pyytää ja olla Jumalan edessä, kun Hän tahtoo pestä.
MORSIAN eli seurakunta ja sen yksilö jäsenet, EIVÄT OLE VIELÄ Puhtaat, sillä he ovat lianneet, itsensä eikä tahdo pesulle!
Joten varma on että Jumala tulee pesemään meidät, teidät, seurakunnan eli Morsiamen.
Vääntäköö nyt miten väännätte, Näin ON Kirjoitettu.
jalat tulee pestä! uudelleen ja uudelleen.Ei siinä ole mitään vääntämistä.
Joka päivä me tarvitsemme puhdistusta, "jalkojen pesua" - eikä tuota puhdistusta kykene kukaan itse suorittamaan.
Jeesuksessa Kristuksessa olemme jo saaneet Jumalan armosta "kylpeä" - mutta koska joka päivä syntiä teemme, jokaikinen, olemme tuon jalkojen pesun päivittäisessä ( alinomaisessa ) tarpeessa. Toisin sanoen saamme alati käydä Jumalan armonalttarin äärelle syntejämme katuen ja anteeksi pyytäen. Ja silloin "Hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen veri PUHDISTAA meidät kaikesta synnistä".
s-seutulainen
- Anonyymi
Raamatullinen seurakunta on puhdas. Mutta sen yksilöjäsenet, Kristuksen ruumiin jäsenet tarvitsevat puhdistusta.
- Anonyymi
Uskonpuhdistusta yritti Luther siinä onnistumatta:
http://Jeesus-on-Herra.com/taivassanomat-4-2017/
Ei ole kirkko puhdistunut.- Anonyymi
Lutter yriti ja teki mitä teki:
MUTTA
Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot sen tekee, eikä yritä.
ja voi niitä jotka ovat "väärällä" puolella!
Tässä on eräs ilmestyskirjan ydin!
Jumala ITSE PESEE ja valmistaa seurakunnan.
SE ON JUMALAN EI IHMISEN TEKO!
silloin sekä uskovat että varsinkin maailma huutaa.
uskovat kun mattoharja, ja lipeä tekee kipeää.
ja se että ne jotka vastustavat Jumalaa pilkaa ja herjaa Jumalaa.
mutta, monet, pelastuvat ei kaikki!
se, ilmestyskirja ei turhaa sano:
voi voi ja voi!
sama se
- Anonyymi
Tahdotteko OIKEASTI, että Jumala tulee ja puhdistaa seurakunnan, Morsiamen?
tämä ei ole ruusuilla tansimista ei halleluja kukkuloita ei ilon huutoja vaan:
TÄMÄ ON VAIVAN AIKA
jote ei ole ennen ollut eikä tule!
8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
VAIVAA!
Matt. 24:21
Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
SUURI AHDISTUS, vaiva ja itku ja parku,
ei ole IKINÄ ollut samaa ei sitä enään tule!
Mutta, Niinkuin on päiväsi, niin on oleva voimasi.
JUMALA ON KANSAMME!
Jumala. itse puolustaa meitä, taivassa ja maan päällä"!
Joten, me saamme iloita ja riemuita, sillä me pääsemme KOTIIN!
ja siellä ei enää ole mitään pahaa! - Anonyymi
Se että on jo paljon niitä jotka sanovat.
EI HÄTÄÄ, Jeeesus, Jumala ei ole määrännyt meitä vihaan vaa tulee ja tempaa meidät pois ennen tätä.
SITÄ EI JEESUS sano!
mutta väärät ja pahat uskovat ja väärät profeetat.
mtiä Jeesus sanoo:
33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
Joten, miten voi nähdä jos on jo taivaassa turvassa!
eli, meidän tulee olla varuillaan, mitä kaikea semerkitsee, en tiedä mutta, meidän tulee olla tietoisia että tämä tulee ja USKOA että Jumala on ja auttaa!
Jumala on meidän kansamme tässä ahdisuksessa, eikä ota meitä pois!
joten jos olet sitä mieltä että kyllä ottaa, ja sitten tulee päivä ja hetki, kun olet siinä ahdistuksessa, voi olla että olet vihainen ei vain sille joka sinut, "nukutti" väärää toivoon, vaan saattaa olla jopa Jumalaa kohtaa.
joten sanon teille, Herran Sanan!
Kotiin lähtö on jo oven edessä, se että tämä esikuva voidaan tulkita ja kääntää myös sanoilla.
Viimeinen pasuuna soi :) ja sen mukana tulee:
1. Tess. 4:16
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
Matt. 24:31
Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
Matt. 24:
8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
1. Tess. 4:
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
Joten, "kaikki tämä"
Mikä tämä?
Lue Raamatusta, Matteus 24, ja Daniel, 2 ja 7
sekä ilmestyskirjasta.
Synnytys tuskien alku ei ole muuta kuin se että ne kovenee ja sitten tulee lapsi.
ja tuskat ovat ohi!
ja ilo ja riemu on kaikilla!
Joten, Tämä ei ole meille yllätys! - Anonyymi
Eiköhän se ole parempi ettei toistaitoinen jumala sotkeennu ihmisten asioihin.
Sen se saisi kyllä tehdä, että globaalisti jokainen tulee steriiliksi heti kahden jälkeläisen jälkeen. Itelleen tarinan mukaan näin kävi jo kertanusasulla. Väestönkasvu kilpailee uskontojen kanssa maailman suurimman ongelmanaiheuttajan paikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224