Naispappeutta Jumala ei salli

Anonyymi

Kysymys on Jumalan tahdosta ja sen noudattamisesta.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja taas sovinistisika öyhöttää...

      • Anonyymi

        Naispapin puhe kuulostaa usein sian röhkinnältä?


    • Anonyymi

      Nainen ei saa puhua seurakunnassa. Joka ei tunnusta tätä Jumalan käskyä, sitä Jumala ei tunnusta. Siis on pakko totella tätä käskyä, jos haluaa, että hän pääsee taivasten porteista sisälle.

      1 Kor 14:32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
      33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
      34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. [1. Moos. 3:16; Ef. 5:22; Kol. 3:18; Tit. 2:5; 1. Piet. 3:1]
      35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
      36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
      37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky. [2. Kor. 10:7]
      38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.

      Ilm 14:14 Autuaat ovat ne, jotka hänen käskynsä pitävät, että heidän voimansa elämän puussa olis ja he porteista kaupunkiin sisälle menisivät.
      15 Mutta ulkona ovat koirat ja velhot, ja huorintekiät ja murhaajat, ja epäjumalan palveliat, ja kaikki ne, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

      • Anonyymi

        Höpölöpö, fariseus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpölöpö, fariseus

        Et tunne kirjoituksia. Raamatun sana ei ole sinulle auennut. Heitä pois peite silmiltäsi ja näe !

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne kirjoituksia. Raamatun sana ei ole sinulle auennut. Heitä pois peite silmiltäsi ja näe !

        1234567---

        Sinäkin pruuttukseni. Ei mene Vapahtajan läksykirjasta tuo sinun missio.
        Jokuhan seurastasi taisi olla joku sikalahoitaja, niin sairaalassa hakkasi vaimoaan.
        Olikohan joku emäntä, joka ei halunnut synnyttää tuolle masinistille enää lasta.
        Varmaan siinä vaimot karkaa - ei sellaista liittoa ole olemassakaan.
        Kun oikeasti alkaa teillä vipottaa, luehan tämä.
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006111314.html
        Kaikki uskonnollinen fibat - siinä synti ryllää. Parempi, että elätte ihmisiksi, ei kirkonkirjat pelasta, vaan Jumalallinen rakkaus.
        Katsotaan sitten perillä, kuis se Elämänkirja kullakin toimii. Ei 1234567 aina ole pyhempi, jos se jollain sattuu olemaan viimeinen numero 8 - mutta elää ihmisiksi.
        Minulla on mennyt usko - näkemisen takia tekoihin, niin näitten vilunkiveljien takia, varsinkin, jotka akkojaan alistaa.


    • Anonyymi

      Naispappeutta ei ole ollut kuin vain vaivaiset 40 vuotta mutta kristinuskossa on tultu toimeen ilman naispappeutta 2000 vuotta.

      • Anonyymi

        kallonkutistaja auttaa harhaiseen uskonnollisuuteen. Ja vaihtaa kirkkokuntaa.
        Katolisiin, siellä miehillä on omat jutskat. Ei akkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kallonkutistaja auttaa harhaiseen uskonnollisuuteen. Ja vaihtaa kirkkokuntaa.
        Katolisiin, siellä miehillä on omat jutskat. Ei akkoja.

        Naispastoreiden saarnoja ei viitsi kertakaikkiaan kuunnella ! Jumala ei sinetöi heidän puheitaan.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naispastoreiden saarnoja ei viitsi kertakaikkiaan kuunnella ! Jumala ei sinetöi heidän puheitaan.

        1234567---

        No, kuka sinua on käskenyt kuunnella. Outoa. Eikä se sinun missiosi kuulu meille.
        Sinun ja Jumalan sinetit on hieman eri tasolla. Sinä et tiedä Jumalantöistä, kuins Hän pyhittää ja kenet pyhittää. Ei sitä sinulta kysytä. Hän tekee mitä haluaa.

        Koetapa käskeä vuorta veteen, uskosi mukaan. No tämä hieman hirtehisesti, mutta se idea, uskosi määrästä, voi tuoda äkkiä kylmää vettä niskaan.


    • Anonyymi

      Naispappeus ajaa feminismia ja ateistien ideologiaa.

      • Anonyymi

        Puristele kovasti kikkeliä, jos se helpottaa. Ei muu auta, on se niin vakavaa


    • Anonyymi

      Naisen äo on alhainen. Moraalikin on alhaisempi kuin miehellä? Naispappia kuuntelin, eipä järki päätä pakottanut, valehteli minkä ehti.

      • Anonyymi

        Sinulta jää ruuti keksimättä, mutta emäntäsi voi keittiössä kyllä sen tehdä. Sellainen ero kaltaistesi viisaudella on


      • Anonyymi

        Emäntä tekee keittiössä sitä mitä minä sanon. Se onkin oikea paikka naiselle, nyrkin ja hellan väli.


    • Anonyymi

      Naispappeus on vain mielipidekysymys.
      Raamatussa on selkeä vastaus mielipiteeseen.
      Sisaret vievät miehiä kuin pässiä narussa - ainakin on kova tahto.

      Ateistit komppaavat naisppeuden kannattajia.
      Ateisteille ei kuuluu pappeusasiat kirkoissa ollenkaan.

    • Anonyymi

      Jumalattomien ja pilkkaavien toraistien opetuksia ei Jumala salli.

      • Anonyymi

        Paavali kieltäessään naisten puhumisen vetoaa Tooraan jakeessa 1 Kor 14:34.

        1 Kor 14:32 Profeetat pystyvät hallitsemaan henkilahjojaan,
        33 sillä Jumala ei ole epäjärjestyksen vaan rauhan Jumala. Niin kuin on laita kaikissa pyhien seurakunnissa,
        34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo. [1. Moos. 3:16; Ef. 5:22; Kol. 3:18; Tit. 2:5; 1. Piet. 3:1]
        35 Jos he tahtovat tietoa jostakin, heidän on kysyttävä sitä kotona omalta mieheltään, sillä naisen on sopimatonta puhua seurakunnan kokouksessa. [1. Tim. 2:11,12]
        36 Teidänkö luotanne Jumalan sana on lähtenyt liikkeelle? Tai onko se tullut pelkästään teidän luoksenne?
        37 Jos joku uskoo olevansa profeetta tai saaneensa muita Hengen lahjoja, hänen tulee tietää että tämä, mitä kirjoitan, on Herran käsky. [2. Kor. 10:7]
        38 Jos joku ei tätä tunnusta, Jumala ei tunnusta häntä.


    • Anonyymi

      Eli Jumala jäi siinäkin asiassa toiseksi.
      Luterilainen kirkko hyväksyi naispappeuden ja Jumala jäi voimattomana kiukuttelemaan: "En salli naispappeja. En salli naispappeja."

      Joko Jumala salli naispapit, tai hän oli kykenemätön estämään naispappeutta.

      • Anonyymi

        Lytäneekö Jeesus uskoa maanpäältä kun Hän tulee ?

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lytäneekö Jeesus uskoa maanpäältä kun Hän tulee ?

        1234567---

        Löytää, Jeesukselle uskollisen oman pikku laumansa. Uskotonkin osa laumaa odottelee Jeesusta homostelunsyntiä ja muita syntejä syntihyväksyen ja yllyttäen homosteluun ja muuhun syntiin saastaliberaaliopetuksen saatanallisen valheopetuksen mukaan.

        T: CommandoHauis49cm


    • Anonyymi

      Mistä aloittaja tietää mitä jumala sallii kun sitä ei tiedä kukaan, raamatun kirjoitukset ovat ihmisten mielipiteitä.
      Onko tarkoitus laittaa sanoja jumalan suuhun.

      • Anonyymi

        Jumalan Sana ei ole ihmisten mielipiteitä. Valehtelet. tee parannus valehtelusta. Yksikään valehtelija ei pelastu.

        Raamattuhakuun: valehtelijat


      • Anonyymi

        Puhutaan jumalan sanasta, jumalan sanomaksi kyllä silloin ihminen laittaa sanat jumalan suuhun.
        Raamatussa puhutaan jumalan sanoneen, on toisen käden tietoa ilman todistetta.
        Olisi parempi puhua, oletetaan että jumala ei salli naispappeutta.
        Raamatun jumala käsite syntyi juutalaisuudessa, miten ei tietoa, samoin muutkin jumal uskot ovat ihmisistä lähtöisin.


    • Anonyymi

      Uudessa liitossa ei ole pappeutta, Jeesus on uuden liiton pappi.

      • Anonyymi

        Ei ole tyttöjä, ei ole poikia, kaikki vaan on yhtö mössöä Uudessaliitossa.


    • Anonyymi

      Olisipa se hölmö jumala, jos sukupuoli olisi merkittävä. Koko juttu on vanhan yhteiskunnan miesvalta, ei muuta. Mikään jumala, jos hänellä vähänkään sivistystä, ei tällaista hölmöyttä hyväksy.

      Miehet kirjoittivat ja keräsivät sopivat lauseet kirjaksi. Ketä oli paikalla Nikeassa vuonna 325? No miehet.

      Tarina kertoo vain sen, ketkä päättivät asioisat itselleen edullisesti. Näihin mieskokouksiin ei naisia päästetty, niinkuin ei tänä päivänä Islamissakaan!

      Ottakaa oppia.

      • Anonyymi

        Ja se on oikein. Naisen paikka on kotona synnyttämässä ja ruokaa laittamassa. Mies hoitaa ajattelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja se on oikein. Naisen paikka on kotona synnyttämässä ja ruokaa laittamassa. Mies hoitaa ajattelun.

        ja pieleen onkin mennyt jo tuhansia vuosia
        :D


      • Anonyymi

        Koska naiset eivät ole noudattaneet tätä ohjetta vaan lähteneet esimerkiksi töihin, jolloin lasten ja kodin huoltaminen on kärsinyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe