Onnetonta, psykologienhan pitäisi yrittää parantaa potilaansa ilmastoharhoista ja ilmastoahdistuksesta, eikä lähteä mukaan ilmastohuuhaata levittämään.
Kaikki 320 vetoomuksen allekirjoittanutta psykologia pitäisi erottaa kun ovat ilmeisen kyvyttömiä tekemään työtään.
http://www.mtvtekstikanava.fi/new2008/106-01.htm
"Yli 320 suomalaista psykologia ja
psykologian opiskelijaa on
allekirjoittanut ilmastoadressin
nuorten mielenterveyden suojelemiseksi.
Allekirjoittajat ilmaisevat tukensa
ilmastolakkoileville lapsille ja
nuorille.
Psykologit ovat huolissaan
ilmastomuutoksen nuorissa aiheuttamasta
ahdistuksesta, masennuksesta ja
toivottomuudesta. He vaativat Suomea
osallistumaan ilmaston lämpenemisen
pysäyttämiseen alle 1,5 asteeseen. "
Psykologit vaativat ilmastotekoja
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollaiset pölhökustaaspedepsykologit olisivat itse kipeästi hoidon tarpeessa. Sääliksi käy potilaita, jos noiden käsiin päätyvät.
- Anonyymi
Ai oikein vaativat?
Psykologit ei sit ilmeisesti lue uutisia ollenkaan, koska kyllähän Suomi allekirjotti ton Pariisin ilmastosopimuksen jo aikaa sitten, jossa todellakin sovittiin et toi lämpeneminen pysäytetään 1,5 asteeseen!?
Eli mitäs noi psykologit sit seuraavaks vaatis? Ettei ihmiset ajais punasia päin?- Anonyymi
Juuri näin. Ihmettelin jo eduskuntavaalien vaalilupauksissa ja nyt hallitusneuvotteluissa jankkaamista 1,5 asteesta. Miten vihreiden silloisten ek-ehdokkaiden vaalilupaus oli pysäyttää lämpeneminen 1,5 asteeseen? Vaikka asia on jo SOVITTU. Miksi Rinne kysyi hallitustunnisteluissa sitoutumista siihen, että ilmaston lämpeneminen pysäytetään 1,5 asteeseen. Vaikka asia on jo SOVITTU? Ihmeellistä jaskan jauhantaa.
Ja kuitenkin. Suomalaisen yhteiskunnan, yritysten tai ihmisten toimilla ei maapallon ilmastoon suoraan voi vaikuttaa mitenkään. Suomen pinta-ala on 0,066% maapallon koko alasta ja Suomen väestö kattaa vain 0,06% maapallon väestöstä.
Jos Suomi ei laita kaikkia panoksia vain ja pelkästään ilmastolobbaamiseen (eli kaikki työikäinen väestö lobbareisksi), ei Suomella ole mitään merkitystä taistelussa ilmaston muutosta vastaan. Toinen vaihtoehto on tietysti valjastaa kaikki koulutus ja tutkimus- ja tuotekehitys ilmastoteknologian kehittämiseen ja markkinointiin muualle maailmaan. Sekään ei takaa mitään.
- Anonyymi
Mitä vanhemmat edellä sitä lapset perässä:DDDDD
- Anonyymi
Mä kyl luulen, että te kaikki persuhihhulit perimmältään tiedätte ilmaston lämpenemisen todeksi, mutta kun ette voi hyväksyä faktaa, niin sekoatte vain entistäkin pahemmin, etsitte syntipukkeja pahaan oloonne jne.
- Anonyymi
Mä en o siitä enää ollenkaan varma!?
Suosittelen katsomaan YLE Areenasta dokkarin: MOT Ilmastokatastrofi peruttu
Ja sanoppas sen jälkeen käsi sydämellä että uskotko aivan varmasti enää itsekään? :) Koska niin paljon ilmastohysteerikot on jo noita tilastojaan suoraan sanottuna väärentäneet. Ja jo useita kappaleita. Huvittavinta on, että tää alati kiihtyvä ilmastohysteriä tuntuu silti vieläkin perustuvan juurikin noihin valheellisiin tilastoihin!? Eikös suo hävettäis tunnustaa se tosiasia et itseasiassa ilmasto on ennemminkin kylmenemässä kuin lämpenemässä? Koska suo, ja niin montaa muuta, on viety kuin pässejä narussa.
- Anonyymi
Vihreet kärsiin vakavista mielenterveysongelmista sehän tuli tossa uutisessa esille.
- Anonyymi
No on se nyt helkkaria, että psykologit ahdistavat lapsia lisää, kun heidän pitäisi tietää lapsen tässä ja nyt ajatukset. Antakaa nyt hyvät " ammattilaiset" lapsille edes lapsuus älkääkä rasittako heitä ahdistuksella. Kyllä he kerkiävät vielä murehtia aikuisen aivoillakin. Helvetti, millaisen koulutuksen psykologit ovatkaan saaneet. Lapsipsykolgiasta ei ainakaan hajuakaan.
- Anonyymi
Nämä varmaan ovat vihreitä, ammattitaidottomia psykologeja. Homma ei hallinnassa ollenkaan.
- Anonyymi
Kunnon rahatus vaan päälle isä ja äiti maksaa terapiat:D
- Anonyymi
Ahdistus on perkeleen tauti mutta ilmastonmuutos sitä ei aiheuta.
- Anonyymi
Minua ahdistaa tulevat verot ja lisämaksut kun suomi yrittää tappaa kansalaiset veroilla ja pelottelulla. Nyt jo tarhassa aloitettu pelottelu kun lapsen hain sieltä se lakoi kysellä kuolenko minä kohta kun ilmastonmuutos tulee......törkeää tein rikosilmoituksen kyseisestä tarhasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua ahdistaa tulevat verot ja lisämaksut kun suomi yrittää tappaa kansalaiset veroilla ja pelottelulla. Nyt jo tarhassa aloitettu pelottelu kun lapsen hain sieltä se lakoi kysellä kuolenko minä kohta kun ilmastonmuutos tulee......törkeää tein rikosilmoituksen kyseisestä tarhasta.
No seuraavaks psykiatrin sit ihan varmaan puuttuu tohon veronmaksuahdistukseen, ja ehdottaa et kaikille ahdistuneille pitää järkätä veroista vapaa sapattivuosi!
In your dreams!
- Anonyymi
20 vuodessa on syntyny uusia sukupolvia jotka kärsii pahoista ongelmista johtuu varmaan liiallisesta suvaitsevaisuudesta jota tuputetaan joka paikassa varsinkin valtamediassa tai sitten on jotain pahasti vialla aivoissa jo syntymästä asti.
- Anonyymi
Kyllä se tämä vihreä ylenpalttinen hysteria on, mikä aiheuttaa ahdistusta ja masennusta niin nuorissa kuin vanhoissakin suomalaisissa. Suomalaisten aliarvioiminen ja halveksunta ovat myös vhreden erikoisalaa. He luulevat olevansa muita parempia, mutta roistoja ovat.
- Anonyymi
Tää on kyllä ihan kuin jonkin lahkolaisporukan hysterian lietsontaa.
Ihmiset saadaan syyllistettyä jostakin asiasta joka ei mitenkään ole heidän syytään ja mihin he eivät voi mitenkään vaikuttaa.
Psykologien kuuluisi auttaa ihmisiä ja etenkin nuoria ymmärtämään että heidän ei pidä huolehtia mahdottomista vaatimuksista.
Mutta mitä nämä tekevät, menevät mukaan vahvistamaan harhaa joka voi herkimmille aiheuttaa ahdistusta.
Nolottaa heidän puolestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820