"Mies joutui pakenemaan seksinnälkäistä naista hyppäämällä parvekkeelta" !
https://alibi.fi/uutiset/mies-joutui-pakenemaan-seksinnalkaista-naista-hyppaamalla-parvekkeelta/?shared=10944-093e2fb3-500
Miehen mukaan nainen olisi halunnut suuseksiä, mutta hän oli kieltäytynyt. Mies kertoi poliisille naisen raivostuneen tästä niin pahasti, että nappasi pistoolin käteensä. Tämän jälkeen nainen olisi osoittanut miestä aseella ja ampunut tämän viereen osuen seinään. Mies kertoi paenneensa parvekkeelle ja tässä yhteydessä nainen olisi yrittänyt ampua toistamiseen.
Mies hyppäsi alas toisen kerroksen parvekkeelta ja soitti hätäkeskukseen. Poliisit löysivät hänet ulkoa parvekkeen alapuolelta. Kun nainen tavoitettiin, hänen hallustaan löytyi miehen pistooli ja Play Station. Pidätystilanteessa jouduttiin käyttämään voimakeinoja, jotta epäilty saatiin aisoihin. Näin ollen naista epäillään henkirikoksen yrittämisen lisäksi varkaudesta ja virkavallan vastustamisesta.
Mies hyppäs parvekkeelta seksi naista pakoon
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tama nyt mitenkaan niin tavatonta ole. Turpaankin olen meinannut ihan itsekin saada. Useammankin kerran. Kun seksin-nalkainen tigru ei tyydy lahtemaan kiesista, maksamaan, ja paastamaan minua takaisin tolpalle.
Koettu on. - Anonyymi
Mirror laittoi kuvat...
https://www.mirror.co.uk/news/us-news/man-jumps-balcony-after-woman-16167556- Anonyymi
Siivet olis tarpeen tuollaisen tytön kohdatessa.
- Anonyymi
ai onko tuo naaraspuolinen , NO ON!
Onks tää joku vitsi?
tsiisys kraist! - Anonyymi
ULLATUS!
- Anonyymi
Täytyy sanoa että on ollut todella seksinnälkäinen jos tuota miestä yrittänyt. Epäiltävissä että kuitenkin tuo poika on ollut mutta joutunut pakenemaan.
- Anonyymi
Naiset...
- Anonyymi
minä luulin että suomestako noin,
vaan onkin jossain globaalimmassa usa valtiossa missä aseita näillä kaikilla
kaapit täynnä ja käsilaukut, paikalliset elämän koululaiset huumepariskunta noin.. - Anonyymi
kai se uutinen oli kun nainen toimii miehen tavoin,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675